Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
№ з/п | Назва закладу освіти | Адреса |
1. | Пироговецький ліцей Хмельницької міської ради Хмельницької області | Хмельницький район,
с. Пирогівці вул. Центральна, 41/А |
2. | Олешинська гімназія Хмельницької міської ради Хмельницької області | Хмельницький район,
с. Олешин, вул. Шкільна, 13А |
3. | Мацьковецька гімназія Хмельницької міської ради Хмельницької області | Хмельницький район,
с. Мацьківці, вул. Св.Яна Павла ІІ, 1/1 |
Пироговецький ліцей Хмельницької міської ради Хмельницької області | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету хімії, у складі: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кількість | Технічні характеристики | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Графічні та друковані засоби | 1 | Таблиці друковані на основі, з комплектом кріплення (за потребою). Містять легенду-пояснення А) Періодична система (коротка форма) Розміром, що дозволяє розгледіти елементи таблиці з відстані не менше 5 м. З обов’язковою інформацією: назва елемента, символ, назва простої речовини, відносна атомна маса, порядковий номер, нумерація періодів і груп, позначення підгруп, формули вищих оксидів та летких сполук з гідрогеном- 1 Б) Таблиця розчинності кислот, основ, солей і амфотерних гідроксидів у воді – 1 В) Ряд активності металів – 1 Г) Електронегативність елементів головних підгруп – 1 Ґ) Правила безпеки на навчальних заняттях з хімії Може містити ілюстрації – 1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Реактиви | 1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Набори: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Набір моделей атомів зі стержнями для складання моделей молекул (роздатковий) | 2 | Комплект моделей атомів для складання молекул (лабораторний, роздатковий). Склад: 125 предметів – 50 моделей атомів та 74 з’єднання + ключ для роз’єднання, вкладка з схемами молекул для збірки. 1. моделі атомів Гідрогену (білий) – 20 шт; 2. моделі атомів Карбону (чорний) – 12 шт ; 3. моделі атомів Оксигену (червоний) – 6 шт; 4. моделі атомів Хлору (бром, йод) (зелений) – 2 шт; 5. Моделі атомів сірки (жовтий) – 2 шт 6. моделі атомів Нітрогену (синій) – 2 шт; 7. моделі атомів одновалентного елемента (сірий)-2 шт 8. моделі атомів двовалентного елемента (сірий) – 2 шт; 9. моделі атомів тривалентного елемента (т.сірий) –2шт 10. з’єднання – 74 шт |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний) | 1 | Склад: пластикові кульки і кріплення, які по формі відповідають конфігурації отворів у кульках (циліндричні або паралелепіпедні). Моделі відображають просторове розміщення атомів у молекулах різних речовин і сприяють формуванню уявлень про форму молекули, ізомерію тощо. Моделі атомів повинні мати кольорове кодування та кількість не менше: моделі атомів Гідрогену (оранжевий) – 20; моделі атомів Карбону sp3 (чорний) – 6; моделі атомів Карбону sp2 (чорний) – 6; моделі атомів Карбону sp2, «бензеновий» (чорний) – 6; моделі атомів Карбону sp (чорний) – 2; моделі атомів Оксигену для двох одинарних або одного подвійного зв’язку (блакитний) – 4; моделі атомів нітрогену амоніачного для йону амонію та для нітрогрупи (темно-синій або фіолетовий) – 3; моделі атомів Хлору (зелений) – 2; моделі атомів Сульфуру (жовтий) – 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Обладнання та посуд спеціального призначення. Прилади для демонстрацій та дослідів: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
А) прилад для визначення складу повітря | 1 | Прилад призначений для демонстрації дослідів з визначення вмісту кисню в повітрі і отримання заповнених чистим киснем ємностей.
Комплектація: Склянки з нижнім тубусом (обсяг 1 л) – 2 шт. Пробка гумова під горло склянки з ложкою для спалювання речовин – 1 шт. Пробка гумова під горло склянки з тубусом і краном з’єднувальним – 1 шт. Шланг гумовий довжиною 30 см – 1 шт. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Б) прилад для ілюстрації залежності швидкості хімічних реакцій від умов | 1 | Використовується прилад для ілюстрації залежності швидкості хімічних реакцій від умов в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу під час проведення демонстраційних дослідів.
Прилад призначений для демонстрації залежності швидкості хімічної реакції від наступних умов: – природи реагуючих речовин; – концентрації речовин; – розмірів поверхні зіткнення реагуючих речовин; – температури; – каталізатора; – інгібітора. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Посуд загального призначення. Пробірки хімічні
|
300 | Не менше ніж по 100 штук не менше 3-х різних видів | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
А) П1-14×120; | 100 | Використовується пробірка ПХ-14 під час проведення демонстраційних та лабораторних дослідів. Пробірка виготовлена з термо-хімічно стійкого скла, діаметр – 14 мм; довжина – не менше 100 мм. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Б) П1-16×150; | 100 | Використовується пробірка хімічна для проведення демонстраційних та лабораторних дослідів. Пробірка виготовлена з термо-хімічно стійкого скла. Діаметр – 16 мм, довжина – 100 мм. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
В) П1-21×200 | 100 | Використовується пробірка ПХ-21 в закладах освіти під час проведення демонстраційних та лабораторних дослідів. Пробірка виготовлена з термо-хімічно стійкого скла, діаметр – 21 мм; довжина – не менше 150 мм. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики, у складі: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Прилади демонстраційні: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Демонстраційний мультиметр з гальванометром або демонстраційний мультиметр та демонстраційний гальванометр | 1 | Демонстраційний мультиметр дає можливість виміряти силу струму та напругу, як постійну так і змінну. Розміри циферблату 100×50 мм дають можливість сприймати зображення учнем на відстані до 25 метрів. Діапазони вимірювання: напруга постійного струму ±200мВ;±2В;±20В; ±200В; ±1000В; напруга змінного струму 0 ÷200мВ; 0 ÷2В; 0 ÷20В; 0 ÷200В; 0÷750В; сила постійного струму ±2µА;±20µА;±200µА; ±2mА; ±20mА;±200mА; ±2А; ±20А. сила змінного струму 0 ÷2µА;0 ÷20µА;0 ÷200µА; 0 ÷2mА;0 ÷20mА;0 ÷200mА; 0 ÷2А; 0 ÷10А; опір постійному струму 0 ÷200Ω; 0 ÷2кΩ; 0 ÷20кΩ; 0 ÷200кΩ; 0 ÷2000кΩ; 0 ÷20МΩ. Номінальна напруга живлення мультиметрів: 36 В змінного струму (220 В змінного струму). Має магніти-тримачі, що забезпечують кріплення приладу на магнітній дошці та підставку для розміщення на демонстраційному столі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Генератор звуковий | 1 | Генератор вуковий мультифункціональний використовується під час проведення демонстраційних дослідів як джерело змінного електричного струму звукової частоти.
Технічні характеристики: Прилад являє собою портативне джерело синусоїдальних, прямокутних і трикутних електричних коливань звукових і інфразвукових частот і відповідає ГОСТ 10501-74, ГОСТ 9788, ГОСТ 28139, ГСТУ 79.002, ГСТУ 79.003, ГСТУ 79.007. Діапазон частот від 2 Гц до 20 кГц перекривається за допомогою чотирьох піддіапазонів, в межах яких частота змінюється плавно. Частоти розподілені по піддіапазону наступним чином: перший піддиапазон від 2 Гц до 20 Гц; другий піддіапазон від 20 Гц до 200 Гц; третій піддіапазон від 200 Гц до 2 кГц; четвертий піддіапазон від 2 кГц до 20 кГц. Основна похибка встановлення частоти не більше 0,01 fн ± 1 Гц,де fн – встановлене за шкалою значення частоти в герцах. Додаткова похибка встановлення частоти від зміни напруги живлення 220 +22 В, частотою 50 Гц не перевищує 1 %. У генераторі передбачена можливість плавного регулювання вихідної напруги. Номінальне значення вихідної напруги на частоті 1000 Гц і навантаженні 5 Ом не менше 5 В. Напруга на виході генератора контролюється стрілочним індикатором виходу. Частота на виході генератора контролюється цифровим індикатором. Генератор має додатковий режим прямокутного і трикутного сигналу з наступними характеристиками: частота відповідає частоті синусоїдального сигналу; максимальне значення амплітуди вихідної напруги не менше 5 В; основна зведена похибка вимірювача рівня для прямокутного і трикутного сигналу не перевищує ± 20 %; тривалість фронту і зрізу прямокутного сигналу при опорі навантаження 5 ± 0,5 Ом не перевищує 300 нс в усьому діапазоні частот; коефіцієнт заповнення прямокутного сигналу при опорі навантаження 5 ± 0,5 Ом складає 0,5 ± 0,1 у всьому діапазоні частот; коефіцієнт нелінійності трикутного сигналу не перевищує 3 % при опорі навантаження 5 ± 0,5 Ом у всьому діапазоні частот. Живлення приладу має здійснюватися від мережі змінного струму з напругою 220 ± 22 В, частотою 50 ± 0,5 Гц і вмістом гармонік до 5 %. Потужність, споживана генератором, не повинна перевищувати 40 В•А. Генератор забезпечує нормальну роботу через 10 секунд після включення. Генератор повинен нормально працювати протягом 8 годин. Напрацювання на відмову генератора – 2000 годин. Робочі умови застосування: температура довкілля – від 10 ºС до 35 ºС (від 283 до 308 ºК) ; відносна вологість повітря від 30 % до 80 % при 25 ºС (298 ºК) ; атмосферний тиск від 84 до 106,7 кПа (від 630 до 800 мм рт. ст.). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Блок живлення демонстраційний (постійна стабілізована напруга) | 1 | Блок живлення 43011-У призначений для використання викладачем для живлення різних навчальних приладів і установок струмом постійної чи змінної напруги.
Характеристики: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Демонстраційне обладнання: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Гігрометр психрометричний | 1 | Використовується гігрометр психрометричний для визначення відносної вологості повітря у приміщенні. Прилад складається з пластмасового корпусу на якому розташована температурна шкала із двома капілярами, один з яких знизу зволожується ґнітом із тканини, зануреним у живильник з водою, і таблиці для визначення відносної вологості повітря. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Комплект з електролізу демонстраційний | 1 | Використовується набір з електролізу в кабінеті фізики загальноосвітнього навчального закладу для проведення лабораторних та демонстраційних дослідів під час вивчення законів електролізу.
Комплектація: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Набір для вивчення хвильової оптики | 1 | Призначений для виконання робіть з хвильової оптики. Виріб підключено до електродвигуна, який живиться від напруги 6 В постійного струму. Він постачається з 5 дисками для демонстрації адитивного синтезу кольору. З ящиком для зберігання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Набір для демонстрації механічних явищ: кінематики, динаміки | 1 | Використовується під час вивчення лабораторного курсу “Механіка” в якості обладнання для лабораторних робіт. Завдяки даному набору можна проводити експерименти: СлухКоли ми чуємо звук? • Коливання • Період коливань • Частота коливань • Графічне зображення коливань • Чому ми чуємо звуки • Акустичні хвилі • Як акустичні хвилі перетворюються на звуки • Вухо: приймач акустичних хвиль • Система вухо-мозок • Межі чутності • Чутливість слухової системи • Як підсилити слухову чутливість • Відмінні характеристики звуків • Стереофонія • Відбиття акустичних хвиль • Інтерференція акустичних хвиль • Биття • Сонометр • Резонанс • Струнні музичні інструменти • Музичні інструменти, що працюють з повітрям • Бережіть слухову систему З ящиком для зберігання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Прилади та приладдя: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Трибометр демонстраційний | 1 | Використовується в кабінеті фізики під час проведення демонстраційних дослідів з механіки. Трибометр застосовується для демонстрації та вивчення законів тертя, рівноваги тіл на похилій площині тощо. Прилад складається з дерев’яної планки (площини) до одного з кінців якої прикріплено нерухомий блок та дерев’яного бруска з гачками на торцях. Для розміщення вантажів на дерев’яному бруску у його взаємноперпендикулярних площинах зроблено по три спеціальні отвори. Одна з площин бруска покрита гумою.
Комплектація: |
Олешинська гімназія Хмельницької міської ради Хмельницької області | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету хімії, у складі: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кількість | Технічні характеристики | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Прилади демонстраційні: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тримачі для пробірок під час нагрівання | 15 | Використовується тримач для пробірок під час проведення демонстраційних та лабораторних дослідів, пов’язаних з вивченням властивостей речовин.
Характеристики: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ложки для спалювання речовин | 5 | Використовується ложка для спалювання речовин під час проведення демонстраційних дослідів та лабораторних робіт. Ложка застосовується для проведення дослідів, пов’язаних з нагріванням і спалюванням різних речовин. Характеристики: Виготовлена з металу, з подовженою ручкою для запобігання опікам. Дозволяє проводити досліди по спалюванню речовин. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Набір етикеток-самоклейок | 1 | Використовуються для маркування посуду, в якому зберігаються реактиви. Листи на самоклеючій основі з надрукованими умовними позначеннями хімічних речовин та сполук, що використовуються в закладах освіти. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Штатив лабораторний великий | 1 | Використовується штатив лабораторний в закладах освіти під час проведення лабораторних робіт.
Характеристики: Комплектація: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Штативи лабораторні малі | 2 | Орієнтовний склад:
стрижень висотою не менше 20 см; муфти; затискачі; кільце тощо. Має важку основу або таку, що запобігає перекиданню |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Штативи для пробірок | 2 | Мають не менше 10 гнізд для кожного діаметру
пробірок. З важкою основою або такою, що запобігає перекиданню |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Обладнання та посуд спеціального призначення: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Склянки Дрекселя (промивні) | 2 | Склянка Дрекселя – це посудина для очищення від домішок і визначення складу газів шляхом пропускання їх через рідину; застосовується в лабораторній практиці. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Спиртівки | 15 | Для спалювання сухого палива. З твердою основою для спалювання палива, з забезпеченням надійного доступу повітря та пожежобезпечною кришкою для гасіння полум’я, пристосуванням для запобігання перевертанню приладу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Посуд загального призначення: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пробірки хімічні Не менше ніж по 100 штук не менше 3-х різних видів | 300 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
А) П1-14×120; | 100 | Використовується пробірка ПХ-14 під час проведення демонстраційних та лабораторних дослідів. Пробірка виготовлена з термо-хімічно стійкого скла, діаметр – 14 мм; довжина – не менше 100 мм. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Б) П1-16×150; | 100 | Використовується пробірка хімічна для проведення демонстраційних та лабораторних дослідів. Пробірка виготовлена з термо-хімічно стійкого скла. Діаметр – 16 мм, довжина – 100 мм. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
В) П1-21×200 | 100 | Використовується пробірка ПХ-21 під час проведення демонстраційних та лабораторних дослідів. Пробірка виготовлена з термо-хімічно стійкого скла, діаметр – 21 мм; довжина – не менше 150 мм. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Піпетки вимірювальні з поділками | 20 | Для вимірювання точного об’єму рідини від будь-якої позначки до зливного кінчика, верхня відмітка відповідає номінальній місткості | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Піпетки Мора | 10 | Для вимірювання точного об’єму рідини від будь-якої позначки до зливного кінчика, верхня відмітка відповідає номінальній місткості: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Палички скляні | 30 | Для змішування рідини під час приготування розчинів. Довжина не менше 14 см | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Колби конічні типу Кн з циліндричною горловиною, різних об’ємів; | 10 | Використовується набір під час проведення лабораторних робіт. Набір складається з чотирьох конічних колб, що виготовлені зі стійкого термохімічного скла:
· колба конічна об’ємом 50 мм (Колба Кн-3-50-22 ТС (зі шкалою) ТУ 3 України 14307481.014-95) · колба конічна об’ємом 100 мм (Колба Кн-3-100-34 ТС (зі шкалою) ТУ 3 України 14307481.014-95) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мензурки | 20 | Для вимірювання об’єму рідини, що наливається або відливається у межах повної ємності або частини ємності, та для відстоювання рідини, різних об’ємів
Набір мензурок складається з: · мензурка 100 мл · мензурка 50 мл
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Скляні трубки | 30 | Для відведення газу під час деяких хімічних реакцій. Трубки прямі та зігнуті під кутом 90° різних діаметрів | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Воронки | 4 | Використовується воронка конічна в кабінетах хімії загальноосвітнього навчального закладу для проведення демонстраційних та лабораторних дослідів. Застосовується для переливання та фільтрування рідин (за допомогою фільтрувального паперу).
Габаритні розміри: · верхній діаметр 56 мм; · довжина стебла 80 мм. Виготовлена з термо- та хімічно стійкого скла. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Обладнання та посуд загального та спеціального призначення: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Колби конічні типу Кн з циліндричною горловиною 50/100 мл | 10 | Використовується набір під час проведення лабораторних робіт. Набір складається з чотирьох конічних колб, що виготовлені зі стійкого термохімічного скла:
· колба конічна об’ємом 50 мм (Колба Кн-3-50-22 ТС (зі шкалою) ТУ 3 України 14307481.014-95) · колба конічна об’ємом 100 мм (Колба Кн-3-100-34 ТС (зі шкалою) ТУ 3 України 14307481.014-95) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Колби плоскодонні типу П з циліндричною горловиною 50/100 мл | 10 | Колби плоскодонні типу П з циліндричною горловиною Зі скла групи ТХС |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ділильна лійка типу ВД | 3 | Використовується воронка розподільна в кабінеті хімії під час проведення демонстраційних та лабораторних дослідів для точного дозування рідких речовин. Воронка виготовлена з термо-хімічно стійкого скла. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Реактиви. | 1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Моделі: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Модель атома демонстраційна | 1 | Модель атома демонстраційна (50 х 50 см), магнітна (20 протонів, 20 електронів, 20 нейтронів) Для наочного представлення планетарної моделі атома з можливістю визначення кількості частинок (протонів, електронів нейтронів). Виділена область ядра. Елементи мають позначки «+», «–», або без жодної позначки (по рівній кількості кожного типу) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Моделі демонстраційні кристалічних ґраток мінералів та хімічних елементів. “Модель демонстраційна кристалічної гратки Хлориду цезія |
1 | Модель демонстраційна кристалічної гратки Хлориду цезія, нерозбірна | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Набори: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний) | 1 | Склад: пластикові кульки і кріплення, які по формі відповідають конфігурації отворів у кульках (циліндричні або паралелепіпедні). Моделі відображають просторове розміщення атомів у молекулах різних речовин і сприяють формуванню уявлень про форму молекули, ізомерію тощо. Моделі атомів повинні мати кольорове кодування та кількість не менше: моделі атомів Гідрогену (оранжевий) – 20; моделі атомів Карбону sp3 (чорний) – 6; моделі атомів Карбону sp2 (чорний) – 6; моделі атомів Карбону sp2, «бензеновий» (чорний) – 6; моделі атомів Карбону sp (чорний) – 2; моделі атомів Оксигену для двох одинарних або одного подвійного зв’язку (блакитний) – 4; моделі атомів нітрогену амоніачного для йону амонію та для нітрогрупи (темно-синій або фіолетовий) – 3; моделі атомів Хлору (зелений) – 2; моделі атомів Сульфуру (жовтий) – 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Набір моделей атомів зі стержнями для складання моделей молекул (роздатковий) | 5 | Комплект моделей атомів для складання молекул (лабораторний, роздатковий). Склад: 125 предметів – 50 моделей атомів та 74 з’єднання + ключ для роз’єднання, вкладка з схемами молекул для збірки.1. моделі атомів Гідрогену (білий) – 20 шт; 2. моделі атомів Карбону (чорний) – 12 шт ; 3. моделі атомів Оксигену (червоний) – 6 шт; 4. моделі атомів Хлору (бром, йод) (зелений) – 2 шт; 5. Моделі атомів сірки (жовтий) – 2 шт 6. моделі атомів Нітрогену (синій) – 2 шт; 7. моделі атомів одновалентного елемента (сірий)-2 шт 8. моделі атомів двовалентного елемента (сірий) – 2 шт; 9. моделі атомів тривалентного елемента (т.сірий) –2шт 10. з’єднання – 74 шт |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Колекції. Колекція «Шкала твердості» (9 зразків) | 1 | Колекція використовується в якості демонстраційного матеріалу в кабінеті хімії. Повинна містити натуральні зразки мінералів що відповідають по значенню твердості шкалі твердості Мооса.
Загальні характеристики колекції. Обов’язкові вимоги. Колекція має містити 9шт натуральних колекційних зразків: – тальк – гіпс – кальцит – флюорит – апатит – ортоклаз – кварц – топаз – корунд. Зразок з твердістю 10 – алмаз має бути представлений у вигляді фотозображення. Кожен зразок має бути розміщено в окремій секції вкладки пакувальної коробки. Має супроводжуватися експлікацією з назвою кожного зразка, що має міститися на внутрішній частині кришки пакувальної коробки. Пакувальна коробка має бути виготовлена з деревини. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Обладнання та посуд спеціального призначення: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Прилади для демонстрацій та дослідів:
А) прилад для визначення складу повітря |
1 | Прилад призначений для демонстрації дослідів з визначення вмісту кисню в повітрі і отримання заповнених чистим киснем ємностей.
Комплектація: Склянки з нижнім тубусом (обсяг 1 л) – 2 шт. Пробка гумова під горло склянки з ложкою для спалювання речовин – 1 шт. Пробка гумова під горло склянки з тубусом і краном з’єднувальним – 1 шт. Шланг гумовий довжиною 30 см – 1 шт. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Б) прилад для ілюстрації залежності швидкості хімічних реакцій від умов | 1 | Використовується прилад для ілюстрації залежності швидкості хімічних реакцій від умов в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу під час проведення демонстраційних дослідів.
Прилад призначений для демонстрації залежності швидкості хімічної реакції від наступних умов: – природи реагуючих речовин; – концентрації речовин; – розмірів поверхні зіткнення реагуючих речовин; – температури; – каталізатора; – інгібітора. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
В) прилад для ілюстрації закону збереження маси речовини для проведення хімічних реакцій з яскраво вираженими ознаками: зміною кольору, випадінням осаду | 1 | Прилад для ілюстрації закону збереження маси речовини Використовується в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу під час проведення демонстраційних дослідів. Під час роботи з приладом використовують ваги. Для ілюстрації закону збереження маси речовин доцільно використовувати дві посудини Ландольта. У них проводять хімічні реакції з яскраво вираженими ознаками: зміною кольору, випаданням осаду. Наприклад, взаємодія розміщених ( до початку досліду ) в різних колінах посудини Ландольта розчинів: хлориду барію і сульфату натрію або сірчаної кислоти; сульфату міді і гідроксиду натрію; хлориду заліза і роданіду амонія; гідроксиду натрію і фенолфталеїну та інш. Склад: Прилад складається з двох посудин Ландольта з металевими дужками і вставлених в горловину посудин гумових пробок. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Витратні матеріали: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сухе паливо | 50 | Для нагрівання речовин | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мацьковецька гімназія Хмельницької міської ради Хмельницької області | ||
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету біології, у складі: | ||
Кількість | Технічні характеристики | |
Прилади: | ||
Мікроскоп біологічний (для педагогічного працівника) | 1 | Режим спостереження: Світле поле.
Цифрова головка: РК-екран :7-дюймовий РК-дисплей високої чіткості. Камера :1920×1080 пікселів, 30 кадрів/с (відео). До 1844×1080 пікселів (фото). Місткість пам’яті :На карту Micro SD. Запис відео :Так. Функція вимірювання :Так, просте лінійне вимірювання. Оптична головка з окуляром у комплекті. Револьверна головка: Обертова револьверна головка з чотирма кульковими підшипниками, перевернута. Об’єктиви: – Ахроматичний 4x/0,10, з антигрибковою обробкою – Ахроматичний 10x/0,25, з антигрибковою обробкою – Ахроматичний 40x/0,65, з антигрибковою обробкою. Столик зразка:Фіксований столик StagErase™, що стирається, 120×110 мм, з затискачами для зразків. Фокусування:Коаксіальний механізм грубого та точного фокусування з обмежувачем для запобігання контакту між об’єктивом та зразком. Конденсор:NA 0,65 з ірисовою діафрагмою. Підсвічування:Світлодіод потужністю 1 Вт з регулюванням яскравості, акумуляторні батареї (не входять до комплекту). Колірна температура:6300 K. |
Мікроскоп шкільний (для здобувачів освіти) | 2 | Мікроскоп з ахроматичними лінзами та збільшенням до 400x, готовою оптичною системою, фіксованим столом, стійким до подряпин, та світлодіодним освітленням 1 Вт з акумуляторними батареями. Легкий і зручний для транспортування, він оснащений підставкою для зап’ястя, щоб зменшити втому під час використання, та довговічним LED-підсвічуванням.
Головка: монокулярна, нахилена під кутом 45°, обертання 360. Окуляри: WF10x/18 мм. Револьвер: чотирикратний, перевернутий. Об’єктиви: ахроматичні 4x/10x/40x. Столик: фіксований, 120×110 мм. Фокусування: коаксіальне, макро- та мікрофокусування. Конденсатор: N.A. 0,65 з ірисовою діафрагмою. Підсвічування: 1 Вт LED, регулювання яскравості, акумуляторні батареї (не входять до комплекту) |
Об’єкти натуральні. Моделі. | ||
Об’ємна модель “Клітина тварини” | 1 | Використовується модель «Клітина тваринна» в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу «Загальна біологія».
Модель демонструє зовнішню і внутрішню будову клітини тварини. Модель виготовлена з високоякісного філаменту, всі компоненти моделі забарвлені у яскраві кольори. |
Об’ємна модель “Серце хребетних” порівняльні зразки | 1 | Моделі виготовлені з високоякісного філаменту, забарвлені в природні кольори.
До складу набору входить: серце собаки чотирикамерне, серце риби двокамерне, серце жаби трикамерне, серце крокодила унікальне трикамерне, серце черепахи трикамерне, серце людини чотирикамерне, серце птаха чотирикамерне. Кожна модель має кольорове позначенням судин. |
Об’ємна модель “Вухо людини” | 1 | Використовується модель «Вухо людини» в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу «Людина».
Модель демонструє будову і функції вуха людини. Модель виготовлена з високоякісного філаменту, забарвлено в природні кольори. Модель демонструє: вушну раковину, зовнішній слуховий прохід, барабанну перетинку, молоточок, коваделко, стремінце, слухову трубу, завиток. |
Об’ємна модель “Будова шкіри людини” | 1 | Цей барельєф є наочною навчальною моделлю, що демонструє будову шкіри людини. Виготовлений за допомогою високоякісного 3D-друку, він має чітку деталізацію та яскраве забарвлення, що допомагає у вивченні біології.
Характеристики: Матеріал: високоякісний філамент. |
Об’ємна модель “Головний мозок людини” | 1 | Використовується модель «Головний мозок людини» в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу «Людина».
Модель демонструє зовнішню та внутрішню будову мозку людини та частини головного мозку мозочок, міст, проміжний мозок, середній мозок. Модель виготовлена з високоякісного філаменту. |
Об’ємна модель “Череп людини з розфарбованими кістками” | 1 | Модель Череп людини з розфарбованими кістками
Модель створена для демонстрації на уроках біології. Призначена для проведення контрольних, лабораторних робіт, а також усних опитувань при вивченні розділу “Людина”. Кістки черепа позначені різними кольорами, що дозволяє розрізняти їх межі. На моделі позначені: Тім’яна кістка. Вінцевий шов. Лобова кістка. Клиновидна кістка. Гратчаста кістка. Слізна кістка. Носова кістка. Скронева ямка. Носова ость. Верхня щелепа. Нижня щелепа. Вилична кістка. Вилична дуга. Шилоподібний відросток. Мищелковий відросток. Соскоподібний відросток. Слуховий прохід. Ламбдовидний шов. Потилична кістка. Скроневі лінії. Скронева кістка. Наочні засоби навчання на уроках біології надзвичайно важливі, адже полегшують сприймання навчального матеріалу і сприяють закріпленню в пам’яті учнів вивченого на уроці. Матеріал: високоякісний філамент |
Об’ємна модель “Модель хребта людини” | 1 | Демонстраційний посібник виготовлений з високоякісного філаменту, що імітує зовнішній вигляд справжньої кістки. |
Учасник повинен поставити Замовнику товар з матеріалів, якість яких повинна відповідати встановленим законодавством нормам, сертифікатам виробника та іншим нормативним документам.
Товар повинен бути не пошкоджений та мати захисну упаковку та документацію;
Товар має бути новим без зовнішніх пошкоджень, не брудний та повинен відповідати заявленому асортименту, укомплектованим інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою.
Упаковка повинна бути цілісною, яка відповідає характеру товару зберігаючи якість товару під час перевезення з необхідними реквізитами виробника. Вимоги до пакування та маркування Товару: Тара та упаковка повинна відповідати вимогам встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). У разі поставки неякісного товару замовник буде вживати заходи, передбачені чинним законодавством в сфері регулювання господарських відносин.
У разі виявлення Замовником невідповідності якості або кількості Товару згідно з відвантажувальними документами або документами про якість Товару, Постачальник за свій рахунок здійснює додаткову поставку належної кількості Товару або його заміну на якісний.
Визначення потреби здійснено на підставі листів закладів освіти для забезпечення діяльності замовника та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до рішення Хмельницької міської ради від 23.01.2025 року №4 «Про внесення змін до бюджету Хмельницької міської територіальної громади на 2025 рік». Визначення потреби здійснено на підставі наказу Міністерства освіти і науки України “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій” від 29.04.2020 року №574.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 364 929,00 грн (місцевий бюджет – 109 479,00 грн, державний бюджет – 255 450, 00 грн) та визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товарів (тобто інформація про ціни, що містяться в пропозиціях постачальників, у мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо).
Якщо у Вас виникли запитання, скаги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!
* — обов’язкові поля