ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРИЙМАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ НАДАННЯ МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ СТУДЕНТАМ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

31.08.2023 08:15
Поділитися новиною

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРИЙМАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ НАДАННЯ МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ СТУДЕНТАМ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

 

УВАГА!

 

Повідомляємо, що з 01 до 29 вересня 2023 року здійснюється приймання документів щодо надання матеріальної допомоги студентам пільгових категорій для навчання у закладах вищої/фахової передвищої освіти України усіх форм власності відповідно до Положення про надання матеріальної допомоги студентам пільгових категорій для навчання у закладах вищої/фахової передвищої освіти України усіх форм власності, затвердженого рішенням п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 30.03.2011 року № 67 зі змінами

Місце подання документів: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради (м. Хмельницький, вул. Грушевського, 53 (каб. № 7), контактний номер телефона 79-43-35 (контактна особа – начальник відділу науки та педагогічних кадрів Віталіна Нагорна).

 

Хто може отримати матеріальну допомогу для навчання

у закладах вищої освіти України усіх форм власності?

 

Отримати матеріальну допомогу для навчання у закладах вищої освіти України усіх форм власності можуть студенти пільгових категорій до досягнення ними 23 років із числа:

  • дітей-сиріт;
  • дітей, позбавлених батьківського піклування;
  • інвалідів;
  • осіб з багатодітних сімей;
  • осіб з малозабезпечених сімей;
  • дітей, батьки яких брали участь та загинули у зоні проведення антитерористичної операції/Операції Об’єднаних Сил;
  • дітей, батьки яких брали участь і загинули під час захисту державного суверенітету та територіальної цілісності України в період військової агресії російської федерації проти України.

 

         Які необхідно подати документи на розгляд комісії з визначення студентів пільгових категорій для надання їм матеріальної допомоги для навчання у закладах вищої/фахової передвищої освіти України усіх форм власності?

 

Документи, які необхідно подати станом на день подачі заяви-звернення:

  • заяву-звернення на ім’я міського голови і такі документи:
  • копію паспорта громадянина України;
  • копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків;
  • довідку про навчання у закладі вищої освіти України усіх форм власності;
  • рахунок для оплати за навчання з закладу вищої освіти, що підтверджує вартість освітніх послуг у поточному навчальному семестрі;
  • довідку, що підтверджує реєстрацію місця проживання до вступу у заклад;
  • згоду на обробку персональних даних.
  • Довідка про успішність або копія залікової книжки за попередній семестр (при наданні матеріальної допомоги, комісія може враховувати якісний показник успішності за результатами навчання студента за попередній семестр)

До заяви-звернення (залежно від типу пільгової категорії) додаються такі документи:

  • довідка про перебування на обліку як малозабезпечена сім’я;
  • копія посвідчення про статус багатодітної сім’ї;
  • копія довідки про встановлення інвалідності;
  • копія документа про надання статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування;
  • копія свідоцтва про смерть батька/матері, які загинули у зоні проведення антитерористичної операції/Операції Об’єднаних Сил, та/або інші підтверджувальні документи;
  • копія свідоцтва про смерть батька/матері, які брали участь і загинули під час захисту державного суверенітету та територіальної цілісності України в період військової агресії російської федерації проти України, та/або інші підтверджувальні документи;
  • копія свідоцтва про народження дитини.

 

Який строк подання документів на розгляд комісії?

 

Документи подаються упродовж вересня та січня поточного навчального семестру.

 

 

ЗРАЗОК

 

 

Хмельницькому міському голові

Олександру СИМЧИШИНУ

_____________________________

_____________________________

                                                                                                                                                (ПІБ заявника)

_____________________________

                                                                                                                                                  (поштова адреса)

_____________________________

_____________________________

                                                                                                                                                     (контактний номер телефона)

 

 

 

 

ЗАЯВА

 

 

Прошу надати мені допомогу в оплаті за навчання у ____ навчальному семестрі в ________________________________________________________________________________

(найменування закладу вищої/фахової передвищої освіти)

в сумі ____________ грн як ___________________________________________________

                                         (вказати пільгову категорію особи)

Копії документів додаються:

1.

2.

3.

……

Число, місяць, рік                                                                                         Підпис

 

 

 

 

ЗГОДА

на обробку персональних даних

 

Я, _______________________________________________________________,

паспорт серія ____ № ___________, виданий ______________________________ ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________ відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» даю згоду на:

  • обробку моїх персональних даних з первинних джерел згідно з переліком документів, визначених Положенням про надання матеріальної допомоги студентам пільгових категорій для навчання у закладах вищої/фахової передвищої освіти України усіх форм власності, затвердженого рішенням п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 30.03.2011 року № 67 зі змінами;
  • використання персональних даних, що передбачає будь-які дії володільця персональних даних з обробки таких даних, їх захисту, а також дії з надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних з персональними даними, що здійснюються за згодою суб’єкта відносин, пов’язаних з персональними даними, що здійснюються
    за згодою суб’єкта персональних даних чи відповідно до закону (ст. 10 Закону);
  • поширення персональних даних, що передбачає дії з передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних (ст. 14 Закону);
  • зобов’язуюся у разі зміни моїх персональних даних надавати у найкоротший термін уточнену, достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для доповнення моїх персональних даних.

 

 

_____________ 2022                                                                         ___________

(підпис)

 

    Електронне звернення

    Якщо у Вас виникли запитання, скарги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!

    * — обов’язкові поля

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    Дозволені файли у форматі jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, які не перевищують розмір 2 Мб.

    Надсилаючи форму, Ви даєте згоду на обробку персональних даних

    Корисні посилання
    Хмельницька міська рада
    Хмельницька міська рада
    Департамент освiти i науки Хмельницької обласної державної адмiнiстрацiї
    Департамент освiти i науки Хмельницької обласної державної адмiнiстрацiї
    Інформаційна система управління освітою
    Інформаційна система управління освітою
    Мiнiстерство освiти i науки України
    Мiнiстерство освiти i науки України
    Нова українська школа
    Нова українська школа

    Ми в соц мережах
    Електронне звернення news

    Якщо у Вас виникли запитання, скаги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!

    * — обов’язкові поля

    *
    *
    *
    *
    *
    *
    Дозволені файли у форматі *.doc, *.docx, *.exl, *.exls, *.png, *.jpg, які не перевищують розмір 2 Мб.