Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
Лот 1. Комплект навчального обладнання та засобів для кабінету з біології №1 у складі:
Набір мікропрепаратів «Ботаніка» – 1 шт.
Набір мікропрепаратів «Зоологія» – 1 шт.
Набір мікропрепаратів « Анатомія» – 1 шт.
Мікроскоп шкільний (з дзеркальною підвісткою) – 8 шт.
Колекція «Гриби їстівні та отруйні» – 1 шт.
Модель «Торс людини» 45 см. Євростандарт – 1 шт.
Модель «Клітинна рослинна» – 1 шт.
Тренажер серцево-легеневої реанімації – 1 шт.
Колекція «Різноманітність пір’я» – 1 шт.
Колекція «Основні злакові культури» – 1 шт.
Лот 2. Комплект навчального обладнання та засобів для кабінету з біології №2 у складі:
Набір мікропрепаратів «Біологія 10-11 класи – 1 шт.
Набір мікропрепаратів «Ботаніка» – 1 шт.
Набір мікропрепаратів «Гриби» – 1 шт.
Набір мікропрепаратів «Зоологія» – 1 шт.
Набір мікропрепаратів « Анатомія» – 1 шт.
Колекція «Ароморфози у рослин» – 1 шт.
Колекція «Ідіоадаптація у рослин» – 1 шт.
Колекція «різні типи кореневих систем» – 1 шт.
Колекція «Різноманітність пагонів» – 1 шт.
Колекція «Різноманітність квіток» – 1 шт.
Колекція «Основні злакові культури» – 1 шт.
Колекція «Насіння і плоди» – 1 шт.
Колекція «Лишайники» – 1 шт.
Колекція «Морське дно» – 1 шт.
Колекція «Ракоподібні» – 1 шт.
Колекція «Склад грунтів» – 1 шт.
Колекція «Мінеральні та органічні добрива» – 1 шт.
Колекція «Зразки насіння культурних рослин» – 1 шт.
Колекція «Зразки насіння зернових і зернебобових культур» – 1 шт.
Колекція «Зразки насіння технічних та олійних культур» – 1 шт.
Колекція «Зразки насіння кормових культур» – 1 шт.
Модель «Будова стебла» – 1 шт.
Модель «Модель будова листа» – 1 шт.
Поздовжний розтин кореня – 1 шт.
Моделі «Квітки представників різних родин» (яблуня, пшениця, картопля, горох)
Модель «Хламідомонада» – 1 шт.
Модель «гідра» – 1 шт.
Модель «Ланцетник» – 1 шт.
Модель «Дощовий черв’як» – 1 шт.
Модель «Мозок хребетних тварин» (набір з 5 шт.) – 1 шт.
Набір моделей «Серце хребетних» – 1 шт.
Скелет людини 170 см. На п’яти роликовій підставці – 1 шт.
Модель «Будова зуба людини» 1 шт.
Функціональна модель «Око людини» – 1 шт.
Модель «Серце людини» (з артеріями) – 1 шт.
Модель «Легені людини» – 1шт.
Модель «Клітина тваринна» – 1 шт.
Модель «Клітина рослинна» – 1 шт.
Модель-аплікація «Типові біоценози» (магнітне кріплення) – 1 шт.
Модель-аплікація «Генетика групи крові» (магнітне кріплення) – 1 шт.
Модель-аплікація «Дигібридне схрещування» (магнітне кріплення) – 1 шт.
Набір шкільний лабораторний для кабінету біології НШБЛ – 1 шт.
Скельця покривні (100 шт.) – 1 пач.
Набір мірного посуду (пластиковий) – 1 шт.
Тонометр з фонендоскопом – 1 шт.
Набір годинників пісочних (1,2,5, 10 хвилин) – 1шт.
Мікроскоп біологічний – 1 шт.
Цифровий мікроскоп – 1 шт.
Мікроскоп шкільний (з дзеркальною підвісткою) – 8 шт.
Лоток для роздавального матеріалу – 1 шт.
Індикаторний папір – 1 шт.
Фільтрувальний папір – 1 шт.
Прилад для демонстрування всмоктування води коренем ПВВК – 1 шт.
Модель-аплікація «Схема мейозу» – 1 шт.
Прилад для виявлення дихального газообміну у рослин – 1 шт.
5.Місце надання послуги:
Копистинський НВК “ЗОШ І-ІІІ ступенів, центр розвитку творчих здібностей дитини” ХМР Хмельницької області (с. Копистин, вул. Заводська, 1/4).
Іванковецький ліцей ХМР Хмельницької області (с. Іванківці, вул. Шкільна, 2).
Набір мікропрепаратів «Ботаніка». Дослідження мікроскопічних ботанічних об’єктів за допомоги мікроскопу. Мікропрепарати можуть бути виготовлені з цілого мікроскопічного організму, з частини рослинного організму, з тонких зрізів тканин та органів рослин. Вони змонтовані на стандартних предметних скельцях розміром 76х26х1мм з використанням покривних скелець розміром не менше 14х14х(0,15-0,17)мм, оздоблених етикеткою розміром 23х23мм із зазначенням назви препарату українською мовою. Мікропрепарати постійні за терміном зберігання, чіткі, якісні (позбавлені бруду, сторонніх об’єктів), придатні для вивчення за допомогою шкільних мікроскопів або луп. Набір мікропрепаратів розміщений в спеціальній коробці з пазами для предметних скелець.
Набір мікропрепаратів «Зоологія». Дослідження мікроскопічних зоологічних об’єктів за допомоги мікроскопу. Мікропрепарати можуть бути виготовлені з цілого мікроскопічного організму, з частини зоологічного організму, з тонких зрізів тканин та органів тварин. Вони змонтовані на стандартних предметних скельцях розміром 76х26х1мм з використанням покривних скелець розміром не менше 14х14х(0,15-0,17)мм, оздоблених етикеткою розміром 23х23мм із зазначенням назви препарату українською мовою. Мікропрепарати постійні за терміном зберігання, чіткі, якісні (позбавлені бруду, сторонніх об’єктів), придатні для вивчення за допомогою шкільних мікроскопів або луп. Набір мікропрепаратів розміщений в спеціальній коробці з пазами для предметних скелець.
Набір мікропрепаратів «Анатомія». Дослідження мікроскопічних анатомічних об’єктів за допомоги мікроскопу. Мікропрепарати можуть бути виготовлені з тонких зрізів тканин та органів людини.
Вони змонтовані на стандартних предметних скельцях розміром 76х26х1мм з використанням покривних скелець розміром не менше 14х14х(0,15-0,17)мм, оздоблених етикеткою розміром 23х23мм із зазначенням назви препарату українською мовою.
Зрізи тканин максимально тонкі, в один шар клітин, і мають всі таксономічні ознаки. Препарати забарвленні стійкими барвниками, що не порушують структуру об’єкта. Об’єкти розташовані у центрі предметного скла.
Мікроскоп шкільний (з дзеркальною підвісткою). Мікроскоп використовується в кабінетах біології загальноосвітнього навчального закладу для проведення експериментів під час вивчення розділу “Молекулярний, клітинний, організмний та надорганізмний рівень організації життя”, тема “Біорізноманіття” та на заняттях з природознавства. Прилад має надавати можливість проводити дослідження мікроскопічних біологічних об’єктів.
Колекція «Гриби їстівні та отруйні». Колекція фотозображень їстівних та отруйних грибів використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення теми «Царство Гриби». До складу входить 22 планшета, що виготовлені з цупкого картону, товщиною 2мм. Планшети містять чіткі фотозображення натуральних представників їстівних і отруйних видів грибів та іх опис українською мовою.
Габаритні розміри 320х235х50мм.
Модель «Торс людини» 45 см. Євростандарт. Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Людина”. Демонструє зовнішню і внутрішню будову тіла людини за виключенням кінцівок. Модель виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві природні кольори та встановлена на пластикову підставку. Для детального вивчення анатомічної структури тіла людини модель є розбірною, складається з 21 окремої частини, демонструє торс людини з передньою частиною, що є з’ємною. Ліва частина моделі демонструє м’язову структуру людини. Передня частина моделі демонструє молочні залози: з правого боку молочний орган зі шкірою, а з правого боку без верхнього шару шкіри для демонстрації внутрішньої будови: грудної стінки; грудних м’язів; соска; ареоли; жирової тканини. З внутрішньої сторони передньої з’ємної частини рельєфом та кольором зазначені ребра, грудина та м’язи. Під передньою з’ємною частиною містяться внутрішні органи людини: серце, легені, відділи травної системи, печінка, нирки. Внутрішні органи теж є з’ємними і, частково, розбірними. А саме розбірними є серце, легені, шлунок, кішківник, нирка. Для вивчення внутрішньої структури такі органи як серце, легені шлунок і нирка розділяються на дві частини, а кишківник розділяється на чотири фрагмента, що дає змогу детально вивчити будову тонкого та товстого його відділів. Модель голови торсу є з’ємною. Також модель демонструє сагітальний розріз голови з можливістю видалення лівої півкулі мозку. На спині є виріз, що демонструє будову хребта зі з’ємним хребцем та будову спинного мозку з нервовими закінченнями і судинами. Модель містить статеві органи, що є з’ємними, взаємозамінними, і такими, що розділяються на дві частини для вивчення їх внутрішньої будови. Вони демонструють основні органи репродукційної системи людини включаючи геніталії (статевий член і піхву), а також внутрішні органи, в тому числі гонади, що виробляють статеві клітини (сім’яники і яєчники). Жіночі статеві органи в середині містять модель зародку людини. Висота моделі 45см.
Тренажер серцево-легеневої реанімації. Навчання надання першої невідкладної допомоги, домедичної допомоги та техніці порятунку і реанімації.
Торс тренажера має бути виготовлений з м’якого і міцного пластичного матеріалу та мати анатомічні орієнтири такі як яремна ямка, реберна дуга, грудна клітка. Голова тренажера має бути виготовлена з пластику з імітацією висунення підборіддя при закиданні голови для відкриття дихальних шляхів манекена, що імітує реальні обставини реанімації людини. Тренажер має бути укомплектовано спеціальним м’якою вставкою, жорсткість вставки має бути достатньою для імітації реанімації дорослої людини. Конструкція тренажеру має імітувати підняття грудної клітки при вдиху. Має постачатися зі змінними легеневими мішечками та аплікатором для їх заміни. До комплекту має входити захисна маска, що робить тренажер гігієнічним для групового використання.
Колекція «Різноманітність пір’я». Колекція призначена для використання в якості демонстраційного матеріалу в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Птахи”. Колекція містить 4 планшета зі зразками основних типів пір’я:
– будова пташиного пера;
– контурне пір’я;
– контурне криюче пір’я;
– пухове пір’я.
Супроводжується двома повнокольоровими аркушами формату А4 з методичним описом.
Колекція «Основні злакові культури». Колекція використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу в якості демонстраційного матеріалу. В колекції представлені 10 натуральних зразків. Кожен зразок розміщено на окремому планшетному листі формату А4 та займає 2/3 поверхні листка. Натуральний матеріал добре відпрепарований, не має пошкоджень, залишків субстрату та передає характерний колір рослини Зразки демонструють всі основні ознаки злакових культур. В колекції представлені культурні представники родини злакових. Пакувальна коробка – цупкий картон. Формат А4. Супроводжується методичними рекомендаціями для вчителя щодо використання в навчальному процесі.
Набір мікропрепаратів «Гриби» . Дослідження мікроскопічних ботанічних зразків грибів за допомоги мікроскопу. Мікропрепарати можуть бути виготовлені з цілого мікроскопічного організму, з частини рослинного організму, з тонких зрізів тканин та органів рослин. Вони змонтовані на стандартних предметних скельцях розміром 76х26х1мм з використанням покривних скелець розміром не менше 14х14х(0,15-0,17)мм, оздоблених етикеткою розміром 23х23мм із зазначенням назви препарату українською мовою.
Набір мікропрепаратів «Біологія 10-11 класи». Дослідження мікроскопічних зоологічних і анатомічних об’єктів за допомоги мікроскопу. Мікропрепарати можуть бути виготовлені з цілого мікроскопічного організму, з частини організму, з тонких зрізів тканин та органів. Вони змонтовані на стандартних предметних скельцях розміром 76х26х1мм з використанням покривних скелець розміром не менше 14х14х(0,15-0,17)мм, оздоблених етикеткою розміром 23х23мм із зазначенням назви препарату українською мовою.
Колекція «Ароморфози у рослин». Колекція використовується в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення розділу “Молекулярний, клітинний, організмний та надорганізмний рівень організації життя” тема “Ароморфози у рослин”. Демонструє приклади ароморфозів у рослин.
Кожен зразок розміщено на окремому планшетному листі формату А4 та займає 2/3 поверхні листка. Натуральний матеріал добре відпрепарований, не має пошкоджень та залишків субстрату.
Склад колекції – 8 листів за темами: 1. Виникнення фотосинтезу. 2. Виникнення багатоклітинних організмів. 3. Виникнення різних типів тканин у голонасінних. 4. Виникнення квітки у покритонасінних рослин. 5. Виникнення кореневої системи. 6. Виникнення захищенного насіння у вищих рослин. 7. Виникнення одно- та дводольних рослин. 8. Симбіоз.
Колекція упакована в пакувальну коробку, що виготовлена з цупкого картону. Формат коробки А4. Супроводжується методичними рекомендаціями для вчителя щодо використання в навчальному процесі.
Колекція «Ідіоадаптація у рослин». Колекція використовується в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення розділу “Молекулярний, клітинний, організмний та надорганізмний рівень організації життя” тема “Ідіоадаптація у рослин”. Демонструє приклади ідіоадаптації у рослин. Кожен зразок розміщено на окремому планшетному листі формату не менше А4 та займати 2/3 поверхні листка. Натуральний матеріал добре відпрепарований, не має пошкоджень та залишків субстрату. Зразки демонструють всі основні ознаки їх ідіоадаптацій.
Колекція «різні типи кореневих систем». Колекція використовується в якості демонстраційного матеріалу. Колекція повинна містити не менше 5 гербарних листів зі зразками рослин. Кожен зразок має бути розміщено на окремому планшетному листі формату не менше А4 та займати не менше 1/3 поверхні листка. Натуральний матеріал має бути добре відпрепарований, не мати пошкоджень та залишків субстрату.
Колекція «Різноманітність пагонів». Колекція використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу в якості демонстраційного матеріалу.
В колекції представлені 12 натуральних зразків пагонів. Кожен зразок розміщено на окремому планшетному листі формату А4 та займати 2/3 поверхні листка. Натуральний матеріал добре відпрепарований, не має пошкоджень, залишків субстрату. Зразки демонструють всі основні ознаки видів пагонів.
Колекція «Різноманітність квіток». Колекція використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу в якості демонстраційного матеріалу.
В колекції представлені 6 натуральних зразків. Кожен зразок розміщено на окремому планшетному листі формату А4 та займає не менше 2/3 поверхні листка. Натуральний матеріал добре відпрепарований, не має пошкоджень, залишків субстрату та передає характерну форму і колір забарвлення віночку. Зразки демонструють всі основні ознаки квітки (за типом та за будовою оцвітини). Пакувальна коробка – цупкий картон. Формат А4. Супроводжується методичними рекомендаціями для вчителя щодо використання в навчальному процесі.
Колекція «Основні злакові культури». Колекція використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу в якості демонстраційного матеріалу.
В колекції представлені 10 натуральних зразків. Кожен зразок розміщено на окремому планшетному листі формату А4 та займає 2/3 поверхні листка. Натуральний матеріал добре відпрепарований, не має пошкоджень, залишків субстрату та передає характерний колір рослини Зразки демонструють всі основні ознаки злакових культур. В колекції представлені культурні представники родини злакових. Пакувальна коробка – цупкий картон. Формат А4. Супроводжується методичними рекомендаціями для вчителя щодо використання в навчальному процесі.
Колекція «Насіння і плоди». Колекція призначена для використання в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах на уроках біології.
Колекція складається зі зразків сухих і соковитих плодів та їх насіння. Кожен зразок пронумеровано і розміщено в окремій секції у вкладці пакувальної коробки. Пакувальна коробка – цупкий картон. Вкладка – пластик. Формат не менше А4. Всього колекція містить 20 зразків сухих та соковитіх плодів.
Колекція «Лишайники». Колекція використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу в якості демонстраційного матеріалу.
В колекції представлені 6 натуральних зразків лишайників. Колекційні зразки розміщено на планшеті-вкладці формату А4 з фотозображенням кожного зразка. Натуральний матеріал добре відпрепарований, не має пошкоджень, залишків субстрату. Супроводжується експлікацією з назвою кожного зразка, що міститься на внутрішній частині кришки пакувальної коробки.
Колекція «Морське дно». Колекція використовується в якості демонстраційного матеріалу.
Склад та загальні характеристики колекції.
Колекція містить 15 колекційних зразків, що розташовані на планшеті-вкладці. В колекції представлені натуральні зразки мешканців морів та океанів: мушлі молюсків, голкошкірі, ракоподібні та корали. Всі зразки пронумеровано. На внутрішній частині кришки пакувальної коробки нанесено експлікацію з сюжетом ділянки морського дна.
Колекція «Ракоподібні». Використовується в якості демонстраційного матеріалу на уроках природознавства та біології у загальноосвітньому навчальному закладі під час вивчення теми “Членистоногі”.
Колекція «Склад грунтів». Використовується в якості демонстраційного матеріалу на уроках біології та природознавства у загальноосвітньому навчальному закладі. Тема: “Природні та штучні екосистеми”. Розділи: екосистеми нашої місцевості; штучні екосистеми; ґрунт; склад ґрунту; різноманітність ґрунтів; штучні екосистеми; поле, сад; зелена архітектура.
Технічні характеристики. Кількість натуральних зразків – 7шт. Кожен зразок щильно запакований у герметичну пластикову прозору ємність та розміщено на вкладці-блоксхемі. Супроводжується експлікацією, що міститься на внутрішній частині кришки пакувальної коробки.
Колекція «Мінеральні та органічні добрива». Використовується в якості демонстраційного матеріалу на уроках біології та хімії у загальноосвітньому навчальному закладі. Містить натуральні зразки азотних, фосфорних, калійних, комплексних та органічних добрив.
Технічні характеристики. Кількість зразків – 12шт. Кожен зразок розміщено в окремій секції пластикової вкладки пакувальної коробки. Супроводжується експлікацією з назвою та стислою характеристикою кожного зразка, що міститься на внутрішній частині кришки пакувальної коробки.
Колекція «Зразки насіння культурних рослин». Використовується в якості демонстраційного матеріалу на уроках біології та хімії у загальноосвітньому навчальному закладі. Містить натуральні зразки азотних, фосфорних, калійних, комплексних та органічних добрив.
Технічні характеристики. Кількість зразків – 12шт. Кожен зразок розміщено в окремій секції пластикової вкладки пакувальної коробки. Супроводжується експлікацією з назвою та стислою характеристикою кожного зразка, що міститься на внутрішній частині кришки пакувальної коробки. Пакувальна коробка – цупкий картон. Габаритні розміри 320х235х21мм.
Колекція «Зразки насіння зернових і зернебобових культур». Навчальна колекція. Використовується на уроках природознавства та біології у загальноосвітньому навчальному закладі в якості роздаткового матеріалу. Колекція містить натуральні зразки насіння зернових і зернобобових культур, що найбільш поширені на території України.
Колекція «Зразки насіння технічних та олійних культур». Навчальна колекція. Використовується на уроках природознавства та біології у загальноосвітньому навчальному закладі в якості роздаткового матеріалу. Колекція містить натуральні зразки насіння технічних та олійних культур, що найбільш поширені на території України.
Колекція «Зразки насіння кормових культур». Навчальна колекція. Використовується на уроках природознавства та біології у загальноосвітньому навчальному закладі в якості роздаткового матеріалу. Колекція містить натуральні зразки насіння кормових культур, що найбільш поширені на території України.
Модель «Будова стебла». Модель використовується в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення теми “Рослини”. Модель виготовлена з міцного пластику, пофарбована в природні кольори. Демонструє будову стебла в поздовжньо-поперечному розрізі на гістологічному рівні, а основні структури стебла виділені відповідними кольорами: покривні тканини (епідерма та пробковий шар), кора з лубом, шар твірних клітин з деревиною. У центрі стебла розташована серцевина, а провідні пучки виділені кольором: судини, ситоподібні трубки тощо.
Модель «Модель будова листка». Модель використовується в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення теми “Рослини”. Модель виготовлена з міцного пластику, пофарбована в природні кольори. Демонструє будову листка в поздовжньо-поперечному розрізі на гістологічному рівні, а основні структури листка виділені відповідними кольорами: епідерміс з продихами, губчастий та стовпчастий мезофіл, провідні пучки тощо.
Поздовжний розтин кореня . Модель використовується в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення теми “Рослини”. Модель виготовлена з міцного пластику, пофарбована в природні кольори. Демонструє будову кореня в поздовжньому і поперечному розрізі на гістологічному рівні, а основні структури кореня виділені відповідними кольорами: провідні пучки, кореневі волоски тощо.
Моделі «Квітки представників різних родин» (яблуня, пшениця, картопля, горох). Набір моделей використовується в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення теми “Рослини”.
Моделі квіток виготовлені з міцного пластику, пофарбовані в природні кольори. Модель квітки яблуні є розбірною, з поперековим розрізом квітки та пиляка, що дає можливість демонструвати її зовнішню та внутрішню будову. Модель квітки пшеніці складається з двох частин – моделі квітки в повздовжньому розрізі та моделі суцвіття колосу з повздовжнім розрізом та кольоровим позначенням тичинок та маточки. Моделі квіток пшениці, гороху та картоплі постачаються у зібраному стані.
Модель «Хламідомонада». Модель використовується в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення теми “Найпростіші тварини”. Демонструє зовнішню та внутрішню будову хламідомонади.
Склад та загальні характеристики.
Виготовлена у вигляді прозорої пластикової моделі, що по формі відповідає збільшеному натуральному зразку. Всередені моделі та на її зовнішнії поверхні розташовані органи хламідомонади. Модель забарвлена у природні кольори та не містить небезпечних речовин.
Модель «гідра». Модель використовується в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення розділу “Тварини”, тема “Тип Кишковопорожнинні”. Демонструє зовнішню та внутрішню будову прісноводного поліпа – гідри. Модель складається з двох частин – моделі повздовжнього розтину тіла дорослої гідри та моделі фрагменту тіла гідри. Виготовлена у вигляді пластикової моделі, що по формі відповідає збільшеному натуральному зразку. На зовнішній поверхні моделі рельєфом та кольором виділені органи Гідри. Дві частини моделі забарвлені у яскраві кольори, встановлені на підставки та не містять небезпечних речовин.
Модель «Ланцетник». Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Тварини”, тема “Тип Хордові”, а також розділу “Загальна Біологія”, тема “Еволюційне вчення”.
Демонструє зовнішню й внутрішню будову ланцетника у поздовжньому розтині: навколо зяброву порожнину, хорду, нервову трубку, передротову лійку, зяброві щілини, кишковик, анальний отвір, хвостовий плавник і т.п. Виготовлена у вигляді пластикової моделі, що по формі відповідає збільшеному натуральному зразку. На зовнішній поверхні моделі рельєфом та кольором виділені органи Ланцетника. Забарвлена у яскраві кольори та не містить небезпечних речовин.
Модель «Дощовий черв’як». Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Тварини”, тема “Тип Кільчасті черви”.
Модель демонструє зовнішню і внутрішню будову кільчастого черв`яка на прикладі дощового черв`яка у поздовжньому розтині. Виготовлена у вигляді пластикової моделі, що по формі відповідає збільшеному натуральному зразку. На зовнішній поверхні моделі рельєфом та кольором виділені органи черв’яка. Забарвлена у яскраві кольори та не містить небезпечних речовин.
Модель «Мозок хребетних тварин» (набір з 5 шт.). Набір призначений для використання в кабінеті біології в якості демонстраційних моделей під час вивчення тем про будову нервової системи представників різних класів хребетних тварин, а також в ході порівняльного аналізу під час вивчення еволюції нервової системи хребетних тварин. Набір містить моделі мозку представників п’яти груп хребетних тварин: костистих риб, земноводних, плазунів, птахів, ссавців. Різні відділи головного мозку у моделях виділені різними кольорами.
Набір моделей «Серце хребетних». Набір моделей призначений для використання в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення тем «Кровоносна система риби», «Кровоносна система земноводних», «Кровоносна система плазунів», «Кровоносна система птахів і ссавців» в розділі «Тварини» і теми «Кровоносна і лімфатична системи» в розділі «Людина та її здоров’я». Набір моделей може бути використаний також в розділі «Загальна біологія» при вивченні теми «Основні напрямки еволюції. Ароморфоз».
За допомогою набору моделей можна вивчати порівняльну анатомію серця хребетних і демонструвати важливість еволюційного вчення для простеження ходу історичного розвитку тварин.
Моделі виготовлені з пластмаси, що не містить небезпечних речовин, забарвлено в яскраві кольори та встановлено на пластикові підставки.
Скелет людини 170 см. На п’яти роликовій підставці Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення розділу “Людина”. Модель демонструє базовий кістковий опорно-руховий апарат людини.
Виготовлена зі спеціального пластика, що точно імітує кісткову тканину, має природні кольори, встановлена на стояку з п’яти роликовою підставкою і є розбірною. Кінцівки та нижня щелепа мають бути рухомими та кріпитися на гнучкій основі.
Модель «Будова зуба людини». Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Людина”.
Демонструє великий корінний зуб людини, що повздовжнім розтином ділиться на дві частини. Модель є розбірною, природними кольорами виділені всі основні структурні компоненти зуба.
Виготовлена з пластика, забарвлена в природні кольори та встановлена на підставку.
Функціональна модель «Око людини». Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Людина”. Демонструє будову ока людини. Виготовлена з пластика, забарвлена в природні кольори та встановлена на підставку.
Модель є розбірною, складається з семи частин, демонструє окремі елементи будови ока людини: судинну оболонку, сітківку, райдужну оболонку, зіницю та кришталик, скловидне тіло, зоровий нерв.
Модель «Серце людини» (з артеріями). Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Людина”, тема “Кровоносна система”. Демонструє будову серця людини та артерії на різних стадіях гіпертензії. Виготовлена з пластика, забарвлена в природні кольори та встановлена на підставку. Анатомічна модель виготовлена в натуральну величину, є розбірною, детально демонструє анатомію серця з шлуночками, передсердями, веною і аортою. Передня стінка є знімна та має магнітне кріплення. Коронарні артерії і вени позначені кольором. Також модель містить три окремих фрагмента артерії з різними стадіями гіпертензії, що мають магнітне кріплення до загальної підставки моделі.
Модель «Легені людини». Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Людина”, теми “Дихальна система”. Демонструє будову легенів, гортані та серця людини. Модель є розбірною. Виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві природні кольори та розміщена на пластиковому пленшеті-підставці. Для детального вивчення можна від’єднати верхню частину легенів, гортань і серце. Демонструє: гортань, бронхіальне дерево, бронхіоли i альвеоли, легеневі артерії, легеневі вени, нерви і лімфатичні судини, легеневу плевру, серце. Модель серця, в свою чергу, теж е розбірною. Від’єднуючи верхню частину, що має магнітне кріплення, модель надае можливість також детально вивчити будову серця людини.
Модель «Клітина тваринна». Модель використовується в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення теми “Тварини””. Демонструє зовнішню та внутрішню будову тваринної клітини в розрізі. Виготовлена з пластику у вигляді об’ємної моделі, забарвлена в яскраві природні кольори та має пластикову підставку. Основні структури клітини виділені відповідними кольорами та рельєфом: ядро, цитоплазма, ендоплазматична сітка, апарат Гольджі, мітохондрії, лізосоми, клітинний центр, цитоплазматична мембрана.
Модель «Клітина рослинна». Модель використовується в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення теми “Рослини”. Демонструє зовнішню та внутрішню будову рослинної клітини в розрізі. Виготовлена з пластику у вигляді об’ємної моделі та забарвлена в яскраві природні кольори. Основні структури клітини мають бути виділені відповідними кольорами та позначені цифрами: 1. Клітинна стінка, 2. Клітинна мембрана, 3. Цитоплазма, 4. Клітинне ядро, 5. Вакуолі 6. Апарат Гольджі, 7. Ендоплазматичний ретикулум, 8. Хлоропласт.
Модель-аплікація «Типові біоценози» (магнітне кріплення). Використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Загальна біологія”.
Всі картки мають бути виготовлені на магнітній основі. З одного боку містять поліграфічне зображення, що нанесено на крейдований папір з матовою ламінацією, щільність не менше 250 мг/м2, а з іншого – шар полімерного магніту товщиною не менше 0,4мм по розміру всієї поверхні картки. Це має дозволяти використовувати набір, розміщуючи картки на металевій аудиторній дошці, не використовуючи додаткового оснащення.
Модель-аплікація «Генетика групи крові» (магнітне кріплення). Модель-аплікація може використовуватися в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення розділу “Молекулярний, клітинний, організмний та надорганізмний рівень організації життя”, тема “Спадковість і мінливість організмів”. Демонструє основи теорії генетики груп крові та її практичного застосування в медицині. Модель-аплікація містить 34 картки з зображенням груп крові, відповідних їм генотипів, гамет, знаків схрещування. Всі картки мають бути виготовлені на магнітній основі. З одного боку містять поліграфічне зображення, що нанесено на крейдований папір з матовою ламінацією, щільність не менше 250 мг/м2, а з іншого – шар полімерного магніту товщиною не менше 0,4мм по розміру всієї поверхні картки. Це має дозволяти використовувати набір, розміщуючи картки на металевій аудиторній дошці, не використовуючи додаткового оснащення.
Модель-аплікація «Дигібридне схрещування» (магнітне кріплення). Модель-аплікація може використовуватися в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення розділу “Молекулярний, клітинний, організмний та надорганізмний рівень організації життя”, тема “Спадковість і мінливість організмів”. Демонструє схему дигібридного схрещування. Містить 36 карток з зображенням генотипів та фенотипів насіння гороху, що відрізняються за двома ознаками: кольором насіння та формою насіння, а також карток з зображенням домінантних та рецесивних гамет та знаків схрещування. Всі картки мають бути виготовлені на магнітній основі
Набір шкільний лабораторний для кабінету біології НШБЛ. Використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час проведення лабораторних дослідів. Набір містить повний комплект необхідного лабораторного посуду та приладдя для проведення лабораторних робіт відповідно до діючого навчального плану та програми. Набір має Свідоцтво Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України і рекомендований для використання в навчальних закладах.
Скельця покривні. Використовуються для самостійного створення мікропрепаратів. Скельця виготовлені з тонкого прозорого скла квадратної форми і постачаються у пластиковій упаковці. Один набір містить 100 покривних скелець.
Набір мірного посуду (пластиковий). Мірний посуд виготовлений у формі стакана з міцного прозорого поліпропілену та має метричну шкалу.
Тонометр з фонендоскопом. Використовуються в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу „Людина”. Вимірювання артеріального тиску, визначення пульсу та прослуховування легенів.
Набір годинників пісочних (1,2,5, 10 хвилин). Вимірювання часу з візуальним спостереженням процесу. Набір містить чотири годинника, що виготовлені зі скла та кожен розміщений в пластиковому прозорому корпусі.
Мікроскоп біологічний. Мікроскоп використовується в кабінетах біології загальноосвітнього навчального закладу для проведення експериментів під час вивчення розділу “Молекулярний, клітинний, організмний та надорганізмний рівень організації життя”, тема “Біорізноманіття”. Прилад має надавати можливість проводити дослідження мікроскопічних біологічних об’єктів. Прилад виготовлений з металу і має вбудоване електричне світлодіодне LED підсвічування з регулюванням інтенсивності освітлення. Складається з металевого штатива з механізмом, що фокусує зображення (макро- і мікрогвинти), основи з освітлювачем, кронштейна з предметним столиком, револьверного пристрою з об’єктивами, монокулярної насадки з окуляром та пристрою з діафрагмами.
Цифровий мікроскоп. Портативний цифровий мікроскоп з кольоровим поворотним рідкокристалічним дисплеєм 3 і 5-мегапіксельною камерою. Мікроскоп дає збільшення 20x, 200x і 500x, збільшене зображення виводиться на екран. За допомогою мікроскопа можна робити фотографії або відеозаписи, дані зберігаються на карту microSD ємністю до 32 ГБ. Яскравість світлодіодного підсвічування регулюється. Для роботи мікроскопа використовується вбудований літій-іонний акумулятор, розрахований на безперервну роботу до 4 годин. Живлення мікроскопа може здійснюватися від комп’ютера через USB -порт. Мікроскоп оснащений AV-виходом для підключення до телевізора або проектора. За допомогою портативного цифрового мікроскопа можна не тільки проводити візуальні дослідження, а й вимірювати відстані, площі, кути і радіуси спостережуваних об’єктів. Прилад сумісний з Windows OS/ Mac OS.
Лоток для роздавального матеріалу. Допоміжнє обладнання під час проведення демонстраційних та лабораторних дослідів. Призначена для індивідуального використання учнями і для організації робочого процесу вчителя. Надійний міцний лоток для безпечного проведення дослідів та зберігання навчального матеріалу. Виготовлені з міцного кольорового поліпропілену.
Індикаторний папір. Використовується для вимірювання кислотності речовин. Виготовлений у вигляді універсальних індикаторних паперових стрічок розміром 56х8мм. Набір містить 100 стрічок.
Надає можливість вимірювати Ph у діапазоні 0-14.
Фільтрувальний папір. Проведення дослідів, пов’язаних з вивченням властивостей та фільтруванням речовин.
Прилад для демонстрування всмоктування води коренем ПВВК. Проведення експериментів під час вивчення розділу “Рослини”, теми “Будова кореня”. За допомогою приладу мають проводитися спостереження за всмоктуванням води кореневою системою рослини і спостерігають транспірацію в листках. Прилад виготовлений зі скла у вигляді U-подібного манометра. Одна половина приладу має внутрішній діаметр 30мм з розвернутою горловиною. Вона слугує для розміщеня рослини. Друга половина є манометричною трубкою для спостереження за рівнем води, що залежить від всмоктування її коренем.
Модель-аплікація «Схема мейозу». Модель-аплікація може використовуватися в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення розділу “Молекулярний, клітинний, організмний та надорганізмний рівень організації життя”, тема “Спадковість і мінливість організмів”. Демонструє схему поділу статевих клітин – мейоз. Модель-аплікація містить кольорові зображення статевих клітин у різних фазах поділу. Всі картки мають бути виготовлені на магнітній основі. З одного боку містять поліграфічне зображення, що нанесено на крейдований папір з матовою ламінацією, щільність не менше 250 мг/м2, а з іншого – шар полімерного магніту товщиною не менше 0,4мм по розміру всієї поверхні картки.
Прилад для виявлення дихального газообміну у рослин. Прилад призначений для демонстрації явища дихального газообміну у рослин. Прилад складається з прозорої поліпропіленової посудини, що має об’єм 600мл, з’єднаної з U-подібним манометром через кришку посудини за допомогою сполучної силіконової трубки, яка обладнана затискачем. До приладу додається піпетка дозатор, за допомоги якої в манометр вводиться робоча рідина. У середині посудина розділена на дві частини за допомогою латунної сітки для розміщення на ній біологічних об’єктів. Посудина та маномерт стаціонарно закріплені на пластиковій підставці.
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до Наказу Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради від 21.09.2023 № 317.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 300 000,00 грн та визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуги (тобто інформація про тарифи, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо), комерційних пропозицій Постачальників.
Якщо у Вас виникли запитання, скаги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!
* — обов’язкові поля