ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

15.12.2023 14:11
Поділитися новиною

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцеперебування та ідентифікаційний код замовника в Єдиному
    державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських
    формувань, його категорія: ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 34 “ТОПОЛЬКА” ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, 29006, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Героїв АТО, 15/1, юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; код за ЄДРПОУ – 33332244.
  2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у
    разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви
    відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за
    наявності): свинина охолоджена без кістки, куряче філе; код ДК 021:2015 15110000-2 «М’ясо»
  3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-14-019890-a
  4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
    технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб
    замовника, а саме:

 

№ п/п Найменування Одиниці виміру Кількість Вид Умови постачання
1 Свинина охолоджена без кістки

(деталізований код ДК 15113000-3 – Свинина)

кг 1200 Охолоджена, Спеціалізованим транспортом постачальника

(рефрижератор)

2 Філе куряче охолоджене

(деталізований код ДК

15112130-6 – Курятина)

кг 1800 охолоджена Спеціалізованим транспортом постачальника

(рефрижератор)

 

Вимоги до предмета закупівлі:

 

  1. Строки постачання: до 31.12.2024 року. Доставлення товару проводиться згідно з заявками Замовника з понеділка по п’ятницю (крім вихідних та святкових днів).
  2. Технічні вимоги:

– продукція харчової промисловості, що вказана в тендерній документації, має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника;

– продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування;

продукція харчової промисловості повинна зберігатися в складському приміщенні із відповідним  температурним режимом та належними умовами зберігання. Для підтвердження такої вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копії актів відбору змивів/ відбитків з поверхонь об’єктів для санітарно-мікробіологічного контролю по одному акту, а також копії експертних висновків до актів  перевірки зразків, що були відібрані згідно з наданими актами відбору змивів/відбитків з поверхонь об’єктів для санітарно-мікробіологічного контролю;

– у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сканований оригінал листа, виданого на ім’я учасника, територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що містить інформацію про видачу учаснику експлуатаційного дозволу або рішення про державну реєстрацію потужностей, а також інформацію про проведення в учасника заходів державного контролю з оформленням відповідних актів;

– Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі продукції, що є предметом закупівлі, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість та/або декларація про якість, чи  експертні висновки – документи повинні буди дійсними на дату оголошення торгів)

 

– При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. Вразі постачання товару неналежної якості термін заміни товару   Постачальником становить 2 дні з моменту  з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. В складі тендерної пропозиції учасником подається відповідний гарантійний лист, щодо дотримання вказаної умови.

– Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

– На підтвердження дотримання вимог ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал або завірену копію  договору/договорів на проведення дезінфекції транспортних засобів

– копію чинного договору на дератизацію приміщення (приміщень) які зазначені учасником у довідці на наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що укладений з установою, яка має право на проведення таких робіт.

– Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:

– у складі тендерної пропозиції Учасник надає оригінал або завірену копію Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складеного згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №477 від 08.08.2019 року, виданого компетентним органом (документ повинен бути виданий на ім’я учасника товару);

 

Для підтвердження дотримання температурного режиму у транспортному засобі та складському приміщенні Учасник подає наступні документи:

–         свідоцтво/атестат/сертифікат про калібрування, видане на засіб вимірювання температури, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсне на момент подання пропозиції,

–         атестат про акредитацію органу із калібрування.

– на виконання вимог статті 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу виробника на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку;

– копії діючих сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000, систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 та систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001, виданих на ім’я учасника (або Перевізника), чинних на дату електронного аукціону.

 

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Закупівля проводиться на очікувану вартість 2024 року. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо та наявної потреби закладу.
  2. Очікувана вартість предмета закупівлі: 567000,00 грн (п’ятсот шістдесят сім тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.
  3. Процедура закупівлі: відкриті торги.

    Електронне звернення

    Якщо у Вас виникли запитання, скарги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!

    * — обов’язкові поля

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    Дозволені файли у форматі jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, які не перевищують розмір 2 Мб.

    Надсилаючи форму, Ви даєте згоду на обробку персональних даних

    Корисні посилання
    Хмельницька міська рада
    Хмельницька міська рада
    Департамент освiти i науки Хмельницької обласної державної адмiнiстрацiї
    Департамент освiти i науки Хмельницької обласної державної адмiнiстрацiї
    Інформаційна система управління освітою
    Інформаційна система управління освітою
    Мiнiстерство освiти i науки України
    Мiнiстерство освiти i науки України
    Нова українська школа
    Нова українська школа

    Ми в соц мережах
    Електронне звернення

    Якщо у Вас виникли запитання, скаги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!

    * — обов’язкові поля

    *
    *
    *
    *
    *
    *
    Дозволені файли у форматі *.doc, *.docx, *.exl, *.exls, *.png, *.jpg, які не перевищують розмір 2 Мб.