ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

19.12.2023 14:26
Поділитися новиною

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 No 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцеперебування та ідентифікаційний код замовника в Єдиному
    державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських
    формувань, його категорія: ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 34 “ТОПОЛЬКА” ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, 29006, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Героїв АТО, 15/1, юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; код за ЄДРПОУ – 33332244.
  2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у
    разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви
    відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за
    наявності): Молоко та вершки” (Молоко коров’яче питне пастеризоване).
  3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-15-018562-a.
  4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
    технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб
    замовника, а саме:
№ з/п Найменування товару Деталізований код ДК 021:2015 Одиниця виміру Кількість Технічні, якісні характеристики товару
1 Молоко коров’яче питне пастеризоване 15511100-4 – Пастеризоване молоко кг 4000 ДСТУ 2661-2010

Спеціалізованим транспортом Постачальника.

Жирність – 2,5 %.

Фасування – пакет з полімерного матеріалу

Вага – не менше 900 г

Термін придатності товару – не менше 65 год,

 Загальні вимоги до молока коров’ячого питного пастеризованого, сметани:

 Строки постачання: до 31.12.2024 року.

2.Технічні вимоги:

– Постачання товару здійснюється не рідше ніж 3 (трьох) разів на тиждень (крім вихідних та святкових днів).

термін придатності предмета закупівлі повинен складати на момент постачання не менше 70 % від строку зберігання, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці й вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення. У разі постачання товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту  з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам про, що у складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист.

  1. Продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності харчових продуктів. Згідно санітарно – гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. Для підтвердження такої вимоги Учасник у складі пропозиції повинен надати:
  • договір на проведення дезінфекційних робіт;

4.Учасник визначає ціну на предмет закупівлі, який він пропонує постачати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

  1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен надати наступні документи:

1) пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик  предмета закупівлі, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його фактична адреса; конкретна торгівельна назва запропонованого предмета закупівлі; основні якісні характеристики, у тому числі відповідність стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання).

2) гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), яким підтверджуються можливість постачання предмета закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни постачання, визначені Замовником по цих торгах.;

3) копія декларації виробника, яка складена згідно з чинним законодавством.

4) на виконання вимог статті 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” Учасник – виробник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку;

5) копію чинного сертифіката ДСТУ ISO 9001 «Система управління якістю» запропонованого товару щодо використання системи управління якістю по переробці молока, який виданий Виробнику запропонованого товару;

6) копію чинного сертифіката ДСТУ ISO 22000 щодо управління безпечністю харчових продуктів по переробці молока, який виданий Виробнику запропонованого товару;

7) копію акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданого Держспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами.

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Закупівля проводиться на очікувану вартість 2024 року. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо та наявної потреби закладу.
  2. Очікувана вартість предмета закупівлі: 134400,00 грн (сто тридцять чотири тисячі чотириста гривень 00 коп.) з ПДВ.
  3. Процедура закупівлі: відкриті торги.

    Електронне звернення

    Якщо у Вас виникли запитання, скарги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!

    * — обов’язкові поля

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    Дозволені файли у форматі jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, які не перевищують розмір 2 Мб.

    Надсилаючи форму, Ви даєте згоду на обробку персональних даних

    Корисні посилання
    Хмельницька міська рада
    Хмельницька міська рада
    Департамент освiти i науки Хмельницької обласної державної адмiнiстрацiї
    Департамент освiти i науки Хмельницької обласної державної адмiнiстрацiї
    Інформаційна система управління освітою
    Інформаційна система управління освітою
    Мiнiстерство освiти i науки України
    Мiнiстерство освiти i науки України
    Нова українська школа
    Нова українська школа

    Ми в соц мережах
    Електронне звернення news

    Якщо у Вас виникли запитання, скаги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!

    * — обов’язкові поля

    *
    *
    *
    *
    *
    *
    Дозволені файли у форматі *.doc, *.docx, *.exl, *.exls, *.png, *.jpg, які не перевищують розмір 2 Мб.