ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

25.12.2023 10:52
Поділитися новиною

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному
    державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських
    формувань, його категорія: ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 34 “ТОПОЛЬКА” ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, 29006, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Героїв АТО, 15/1, юридична особа , яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; код за ЄДРПОУ – 33332244.
  2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у
    разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви
    відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за
    наявності): Гречана крупа, рис, пшоно, крупа ячмінна, крупа кукурудзяна, кус-кус, борошно пшеничне, булгур, крупа манна, крупа вівсяна, крупа пшенична Артек; код ДК 021:2015 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості»
  3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-21-021092-a
  4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
    технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб
    замовника, а саме:

 

Найменування товару, запропонованого Учасником Деталізований код
ДК 021:2015
Кількість товару  Одиниця виміру
1. Борошно пшеничне в/г 15612100-2 – Борошно пшеничне 550 кг
2. Рис 15614000-5 – Рис оброблений 700 кг
3. Крупа гречана 15613000-8 – Продукція із зерна зернових культур 700 кг
4. Крупа ячмінна 15613000-8 – Продукція із зерна зернових культур 350 кг
5. Крупа кукурудзяна 15613000-8 – Продукція із зерна зернових культур 200 кг
6. Пшоно 15613000-8 – Продукція із зерна зернових культур 200 кг
7. Кус-кус 15613000-8 – Продукція із зерна зернових культур 300 кг
8. Булгур 15613000-8 – Продукція із зерна зернових культур 300 кг
9. Крупа манна 15613000-8 – Продукція із зерна зернових культур 300 кг
10. Крупа вівсяна 15613000-8 – Продукція із зерна зернових культур 100 кг
11. Крупа пшенична Артек 15613000-8 – Продукція із зерна зернових культур 500 кг

Вимоги до предмета закупівлі:

  1. Товар має відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі  змінами), а також підтверджуватися документами про якість товару, передбаченими законодавством України. Постачатись в непошкодженій упаковці та мати сертифікати якості або інші документи, що підтверджують якість товару, на кожну партію, оформлені відповідно до вимог законодавства України.
  2. Ціна за одиницю товару, що надана в складі тендерної пропозиції не повинна перевищувати середньостатистичну вартість товару встановлену Державною службою статистики України на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

3.Термін придатності Товару на момент поставки повинен бути не менше 80% від основного терміну придатності згідно технічних умов на виробництві. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни.

  1. Умови поставки товарів: спеціальним автотранспортом Учасника/перевізника для перевезення вищезазначених товарів. Транспортування здійснюється з дотриманням вимог наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Водій транспорту, а також особи, що супроводжують товар (продукти харчування) у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Доставка товару та розвантаження: здійснюється за рахунок Постачальника.
  2. Строк поставки товарів: до 31 грудня 2024 р, невеликими партіями за потребою, не пізніше 1-го дня з згідно заявок Замовника та згідно графіку поставки (засобами телефонного зв’язку, шляхом листування, по електронній пошті).
  3. Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні, витрати по доставці товару і т.п.).
  4. При поставці товару копії супровідних документів надаються на кожну партію товару.

Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник (постачальник) повинен під час поставки товару надати копії документів, завірені підписом та печаткою, про  якість продукції (сертифікати відповідності/якості, або інші документи, що підтверджують якість товару), в яких зазначені всі показники стосовно відповідності товару критеріям документації торгів, встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію.

На виконання вимог статті 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” Учасник-виробник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.

У разі якщо, учасник планує для виконання умов договору використовувати послуги перевізника для виконання доставки товару, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження реєстрації потужностей з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку, що виданий на перевізника (у рішенні про державну реєстрацію потужності видану на перевізника повинний бути передбачений вид діяльності: транспортування харчових продуктів).

У разі якщо, перевезення товару здійснює Учасник самостійно у рішенні про державну реєстрацію потужності видану на учасника також повинний бути передбачений вид діяльності: транспортування харчових продуктів.

  1. Маркування, зазначення інформації про товар здійснюється з дотриманням вимог Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 06.12.2018 №2639-VIII.
  2. Учасник подає копію чинного договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів. Якщо доставка товару буде здійснюватися транспортними засобами перевізника договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів повинен бути укладений із перевізником.
  3. Учасник у складі своєї пропозиції подає гарантійний лист (надається на бланку, завірений підписом уповноваженої особи) щодо можливості постачання товару до закладів Замовника у випадку перемоги.
  4. Учасники у складі тендерної пропозиції надають:

– учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018, що виданий на ім’я Учасника або перевізника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. У відповідному сертифікаті повинна бути передбачена сфера діяльності згідно ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010, що охоплює код 47.00 Роздрібна торгівля, а у випадку надання відповідного сертифікату виданого на ім’я перевізника у сертифікаті має бути відображена сфера згідно ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010, що охоплює код 52.29.20 – Організація індивідуальних відправлень вантажів, в підтвердження чого в складі тендерної пропозиції надається також сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації;

– учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018, не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі – не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO EN 9001:2018 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту);

– учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015, що виданий на ім’я Учасника або перевізника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. У відповідному сертифікаті повинна бути передбачена сфера діяльності згідно ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010, що охоплює код 47.00 Роздрібна торгівля, а у випадку надання відповідного сертифікату виданого на ім’я перевізника у сертифікаті має бути відображена сфера згідно ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010, що охоплює код 52.29.20 – Організація індивідуальних відправлень вантажів, в підтвердження чого в складі тендерної пропозиції надається також сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації;

– учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ ISO 14001:2015, не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі – не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту);

– учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2019, що виданий на ім’я Учасника або перевізника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. У відповідному сертифікаті повинна бути передбачена сфера діяльності згідно ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010, що охоплює код 47.00 Роздрібна торгівля, а у випадку надання відповідного сертифікату виданого на ім’я перевізника у сертифікаті має бути відображена сфера згідно ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010, що охоплює код 49.41.19 – Послуги щодо перевезення харчових продуктів дорожніми транспортними засобами, в підтвердження чого в складі тендерної пропозиції надається також сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації;

– учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ ISO 22000:2019, не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі – не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 22000:2019 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту);

– учасник складі тендерної пропозиції подає свідоцтво/атестат/сертифікат про калібрування, видане на прилад вимірювання нітратів, видане органом із калібрування виданий на ім’я Учасника. Свідоцтво/атестат/сертифікат про калібрування мають бути виданий органом з сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ;

– учасник у складі тендерної пропозиції подає копію не менш, ніж одного акту Держпродспоживслужби про результати проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за 2023 рік;

– сканований оригінал листа, виданого на ім’я учасника, територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, у якому мітиться інформація про проведення в учасника у 2023 році заходів державного контролю з оформленням відповідних актів.

  1. На виконання вимоги частини третьої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Замовник вказує, що у випадку закупівлі енергоспоживчої продукції (товарів), вимоги до якої визначені в законодавстві щодо енергетичного маркування, екологічного маркування та екодизайну, клас енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинен бути не нижче класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинні відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I.

На підтвердження відповідності вище визначеному пункту та Закону України «Про енергетичну ефективність», Учасник надає в складі тендерної пропозиції зразок етикетки або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту у сфері екологічного маркування типу I, або лист в довільній формі з гарантією того, що при поставці товару будуть надані документи, що підтвердять відповідність запропонованого товару стандарту у сфері екологічного маркування типу I.

Додатково учасник у складі тендерної пропозиції надає копію або оригінал чинного сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018 Екологічні марковання та декларації. Екологічне марковання типу І. Принципи та процедури (ISO 14024:2018, IDT), що виданий на ім’я учасника або перевізника чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій визначеної в оголошенні.

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Закупівля проводиться на очікувану вартість 2024 року. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо та наявної потреби закладу.
  2. Очікувана вартість предмета закупівлі: 167`250,00 грн (сто шістдесят сім тисяч двісті п’ятдесят гривень 00 коп.) з ПДВ.
  3. Процедура закупівлі: відкриті торги.

    Електронне звернення

    Якщо у Вас виникли запитання, скарги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!

    * — обов’язкові поля

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    Дозволені файли у форматі jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, які не перевищують розмір 2 Мб.

    Надсилаючи форму, Ви даєте згоду на обробку персональних даних

    Корисні посилання
    Хмельницька міська рада
    Хмельницька міська рада
    Департамент освiти i науки Хмельницької обласної державної адмiнiстрацiї
    Департамент освiти i науки Хмельницької обласної державної адмiнiстрацiї
    Інформаційна система управління освітою
    Інформаційна система управління освітою
    Мiнiстерство освiти i науки України
    Мiнiстерство освiти i науки України
    Нова українська школа
    Нова українська школа

    Ми в соц мережах
    Електронне звернення news

    Якщо у Вас виникли запитання, скаги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!

    * — обов’язкові поля

    *
    *
    *
    *
    *
    *
    Дозволені файли у форматі *.doc, *.docx, *.exl, *.exls, *.png, *.jpg, які не перевищують розмір 2 Мб.