• Головна
  • Новини
  • Департамент
  • Заклади освіти міста
  • Дистанційна освіта
  • Оздоровлення та відпочинок дітей
  • Контакти
  • Головна
  • Новини
  • Департамент
  • Заклади освіти міста
  • Дистанційна освіта
  • Оздоровлення та відпочинок дітей
  • Контакти

Переліки питань для участі у конкурсі на посаду директора Хмельницького інклюзивно-ресурсного центру № 2

  • On 14.07.2020

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ  ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 

  1. Основні законодавчі документи України в галузі інклюзивної та спеціальної освіти.
  2. Конституційне право на освіту.
  3. Повноваження місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в галузі освіти.
  4. Визначення термінів: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, індивідуальна програма розвитку, корекційно-розвиткові послуги (допомога), особа з особливими освітніми потребами, універсальний дизайн у сфері освіти.
  5. Право громадян на освіту.
  6. Прийняття рішення про відкриття інклюзивних класів/груп у закладі освіти.
  7. Створення умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти.
  8. Порядок зарахування дітей з особливими освітніми потребами у заклад освіти.
  9. Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.
  10. Порядок організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти.
  11. Які умови повинні бути створені для організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладі освіти?
  12. Скільки учнів (вихованців) повинно бути в інклюзивному класі/групі.
  13. Особливістю освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами є його корекційна спрямованість.
  14. Здійснення психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими освітніми потребами.
  15. Складання  індивідуальної програми розвитку для дитини.
  16. Відповідно до яких документів здійснюється освітній процес у класах/групах з інклюзивним навчанням.
  17. Які послуги надаються особам з особливими освітніми потребами.
  18. Склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.
  19. Завдання та принципи діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.
  20. Строки навчання у закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами.

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАННЯ ОСНОВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

  1. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
  2. Причини порушень психофізичного розвитку.
  3. Пояснити термін «діти з особливими освітніми потребами» (вказати, які діти належать до вказаної категорії і в чому полягають їхні особливі освітні потреби).
  4. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
  5. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
  6. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням опорно-рухового апарату.
  7. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням слуху (глухих та зі зниженим слухом).
  8. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням зору (сліпих та зі зниженим зором).
  9. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням мовлення (в т. ч. з дислексією).
  10. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.
  11. Психолого-педагогічна допомога дітям з порушенням емоційно-вольової сфери.
  12. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
  13. Діти зі складною структурою дефекту.
  14. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
  15. Індивідуальне навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку як форма організації корекційно-педагогічного процесу.
  16. Проблеми соціалізації, соціальної адаптації та інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку.
  17. Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
  18. Просвітницько-педагогічна робота з батьками дітей, які мають порушення психофізичного розвитку
  19. Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
  20. Назвіть документацію, яку необхідно подати батькам дитини з ООП, для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАННЯ ОСНОВ УПРАВЛІННЯ І ДІЯЛЬНІСТЮ НКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ

  1. Система управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру: основні завдання МОН.
  2. Система управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру: основні завдання ОДА.
  3. Система управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру: основні завдання засновника.
  4. Правовий статус інклюзивно-ресурсного центру.
  5. Основні завдання інклюзивно-ресурсного центру.
  6. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
  7. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
  8. Управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру.
  9. Матеріально-технічна база інклюзивно-ресурсного центру.
  10. Фінансово-господарська діяльність інклюзивно-ресурсного центру.
  11. Кадрове забезпечення інклюзивно-ресурсного центру.
  12. Корекційно-розвиткова робота як складова інклюзивного навчання.
  13. Співробітництво та основні принципи командного підходу.
  14. Спрямованість психолого-педагогічної допомоги інклюзивно-ресурсного центру.
  15. Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
  16. В якому разі проходить повторна комплексна оцінка діяльності центру.
  17. Вимоги до фахівців інклюзивно-ресурсного центру.
  18. Якими нормативно-правовими документами регламентується робота інклюзивно-ресурсного центру.
  19. Методи управління закладом.
  20. Функції управління закладом.
Недавні записи
  • Оголошується конкурс на посаду директора КУ ХМРЦПРПП
  • Відбулося засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на заміщення посади директора комунальної установи Хмельницької міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» (кваліфікаційний іспит та презентація розвитку ЦПРПП)
  • Результати проведення І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у 2020/2021 навчальному році
  • Відбулося засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на заміщення посади директора комунальної установи Хмельницької міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників»(розгляд документів)
  • Увага конкурс!

Протоколи засідання комісії з проведення конкурсів на посади керівників закладів загальної середньої освіти міста Хмельницького

Previous thumb

Переможці на посади керівників закладів загальної середньої освіти міста Хмельницького

Next thumb
Scroll
@2019 - Розробка та супровід ХМКП "Хмельницькінфоцентр"