Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

18.04.2024 14:00
Поділитися новиною

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)

 

  1. Ідентифікатор закупівлі:  UA-2024-04-16-004666-a
  2. Назва предмету закупівлі: Комплекти обладнання для профільних кабінетів біології та географії за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 «Шкільні меблі» (деталізований код – 39162100-6 «Навчальне обладнання»)
  3. Обсяги закупівлі: 4комплекти:

Комплект навчального обладнання та засобів для кабінету біології № 1:

Набір «Анатомія людини» 12 моделей – 1 шт:

  • Торс людини 85 см
  • скелет 170 см
  • легені
  • нирка
  • серце (мале)
  • будова зуба
  • око
  • гортань
  • шлунок
  • череп
  • головний мозок людини
  • печінка

Модель «Органоїди клітини» (набір) – 1 шт:

  • хлоропласт
  • мітохондрія
  • будова мембрани клітини

Модель «Будова стебла» – 1 шт

Модель «Будова листка» – 1 шт

Модель «Поздовжний розтин кореня» – 1 шт

Набір моделей «Квітки представники різних родин» – 1 шт

Модель «Чоловічі та жіночі статеві органи людини. Сагітальний розріз» – 1 шт

Модель «Гідра» – 1 шт

Об’ємні моделі (набір) «Скелети хордових» – 1 шт

Модель «Хламідомонада» – 1 шт

Модель « Структура ДНК» – 1 шт

Модель «Клітина рослина» – 1 шт

Модель «Клітина рослина» – 1 шт

Модель «Клітинна тваринна» – 1 шт

Модель «Будова шкіри людини» – 1 шт

Модель спинного мозку людини з нервами– 1 шт

Модель «Схема мітозу і мейозу» – 1 шт

Модель «Вухо людини» – 1 шт

Набір лабораторний для кабінету біології– 1 шт

Склад:

  • чашка Петрі – 1 шт
  • циліндр вимірювальний з носиком 50 мл – 1 шт
  • пробка гумова – 1 шт
  • склянка з кришкою – 1 шт
  • піпетка дозатор –1 шт
  • латекні рукавички – 1 шт
  • тримач для пробірок – 1 шт
  • штатив для пробірок – 1 шт
  • індикаторний папір – 1 шт
  • фільтрувальний папір – 1 шт
  • скельце – 1 шт
  • затискач Гофмана (гвинтовий) – 1 шт
  • затискач Мора (пружний) – 1 шт
  • ложка для спалювання речовини – 1 шт
  • лійка лабораторна – 1 шт
  • пробірка хімічна –1 шт
  • паличка скляна – 1 шт
  • колба плоскодонна 50 мл – 1 шт
  • колба конічна 50 мл –1 шт
  • колба кругло донна 50 мл –1 шт
  • тигель з кришкою – 1 шт
  • лінійка – 1 шт
  • лоток пластиковий – 1 шт

коробка пакувальна для зберігання та транспортування набору

 

Комплект навчального обладнання та засобів для кабінету  біології № 2:

Об’ємна модель. Скелет голуба – 1 шт

Об’ємні моделі. Вухо людини – 1 шт

Об’ємні моделі. Череп людини – 1 шт

Об’ємні моделі. Торс людини (85 см.) – 1 шт

Прилади. Тонометр для вимірювання тиску крові з нейлоновою манжетою та манометром– 1 шт

Мікропрепарати. Анатомія – 2 шт

Термометр водний.– 1 шт

Мікроскоп біологічний (для педагогічного працівника)  – 1 шт

Мікроскоп шкільний (для здобувачів освіти) –5 шт

Лупа шкільна – 5 шт

Об’ємна модель. Модель квітки яблуні – 1 шт

Набір лабораторний для кабінету біології – 5 шт

Ступки порцелянові з товкачиками – 5 шт

Підставка-тринога – 2 шт

Штатив лабораторний біологічний – 2 шт

Індикаторний папір pH. – 100 шт.

Фільтрувальний папір – 5 шт

Скельця предметні. Прямокутної форми – 50 шт

Скельця покривні. Квадратної форми – 100 шт

Спиртівка. Для спалювання сухого палива – 5 шт

Стаціонарний/лабораторний pH-метр – 1 шт длявимірювання pH у рідиннах та розчинах

Об’ємна модель. Носоглотка людини – 1 шт

Об’ємна модель. Скелет Жаби  – 1 шт

Об’ємна модель. Скелет Кроля – 1 шт

Тренажер серцево-легеневої реанімації  – 1 шт

 

Комплект навчального обладнання та засобів для кабінету  біології № 3:

Мікроскоп шкільний (для учня) – 10 шт

Мікроскоп біологічний (для педагогічного працівника) – 1 шт

Індикаторний папір  – 100 шт

Фільтрувальний папір – 5 шт

Набір лабораторний для кабінету біології – 2 шт

Скельця предметні – 150 шт

Скельця покривні – 150 шт

Мікропрепарати «Ботаніка» – 2 шт

Мікропрепарати «Зоологія» – 2 шт

Мікропрепарати «Анатомія» – 2 шт

Мікропрепарати «гриби» – 2 шт

Модель «Скелет людини 85 см.» – 1 шт

Ноутбук  – 1 шт

 

Комплект навчального обладнання та засобів для кабінету географії №4:

Колекція «Корисні копалини та продукти їх переробки» – 1 шт

Колекція «Нафта та продукти їх переробки» – 1 шт

Колекція «Кам’яне вугілля та продукти його  переробки» – 1 шт

Колекція «Торф та продукти його переробки» – 1 шт

Колекція «Руди металів та їх виробництво» – 1 шт

Колекція «Залізна руда та продукти їх переробки» – 1 шт

Колекція «Граніт та його складові частини» – 1 шт

Колекція «Пісок, глина та продукти їх переробки» – 1 шт

Колекція «Вапняки» – 1 шт

Колекція «Склад грунту» – 1 шт

Колекція «Мінеральні та органічні добрива» – 1 шт

Колекція «Сировина та продукція для легкої промисловості» – 1 шт

Колекція «Палеонтологічна (форми збереження викопних решток рослин і тварин, 8 зразків)» – 1 шт

Колекція «Палеонтологічна (викопні рештки Докембрійського періоду)» – 1 шт

Колекція «Породи деревини»  (демонстраційна) – 1 шт

Колекція «Морське дно» – 1 шт

Колекція «Черепашки молюсків» – 1 шт

Колекція «Морська зірка»  – 1 шт

Колекція «Мінеральні та органічні добрива» – 1 шт

Колекція «Породи деревини» (лабораторна) – 1 шт

Психрометр – 1 шт

Барометр-анероїд 100 мм – 1 шт

Анемометр чашковий – 1 шт

Дощомір (опадомір) – 1 шт

Компас шкільний, діаметр не менше 30 мм – 10 шт

Курвіметр – 5 шт

Глобус модель «Будова Землі» (масштаб 1:50000000) – 1 шт

Глобус модель «Будова Сонця» – 1 шт

Фізична карта світу (масштаб 1:22000000)   – 1 шт

Фізична карта півкуль (масштаб 1:24000000)  – 1 шт

Фізична карта України (масштаб 1:500000)  – 1 шт

Політична карта світу (масштаб 1:22000000)  – 1 шт

Карта будова земної кори та корисні копалини (масштаб 1:22000000)  – 1 шт

Карта Географічні пояси та природні зони світу (масштаб 1:22000000)  – 1 шт

Карта кліматичні пояси та області світу (масштаб 1:22000000)  – 1 шт

Карта Географічні відкриття (масштаб 1:30000000)  – 1 шт

Карта Світ. Екологічні проблеми (масштаб 1:22000000) – 1 шт

Австралія та Океанія. Політична карта (масштаб 1:10000000)  – 1 шт

Карта Світ. Годинні пояси (масштаб 1:30000000)  – 1 шт

Євразія. Політична карта (масштаб 1:10000000) – 1 шт

Євразія. Фізична карта (масштаб 1:10000000) – 1 шт

 

Євразія. Економічна карта (масштаб 1:10000000)  – 1 шт

Карт а Україна. Екологічна ситуація (масштаб 1:10000000)  – 1 шт

Карта Україна. Клімат (масштаб 1:10000000) – 1 шт

Карта Україна. Грунти (масштаб 1:10000000)  – 1 шт

Карта Україна. Природно-заповідний фонд (масштаб 1:10000000)  – 1 шт

Україна. Економічна карта (масштаб 1:10000000)  – 1 шт

Карта Україна. Сільське господарство і харчова промисловість (масштаб 1:10000000)  – 1 шт

Топографічна карта (масштаб 1:25000) – 1 шт

Карта Світ. Міграції населення (масштаб 1:22000000) – 1 шт

Атласи. Материки і океани. (7 клас) – 15 шт

Атласи. Україна у світі: природа і населення (8 клас) – 15 шт

Модель Сонячна система – 1 шт

Модель Циклон та антициклон – 1 шт

Ноутбук  – 1 шт

 

 

  1. Період надання послуги: до 31.05.2024 року (включно)..

5.Місце надання послуги:

Комплект 1: Олешинська гімназія ХМР Хмельницької області: с. Олешин, вулиця Шкільна, 13 а;

 

Комплект 2: Шаровечківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області: с. Шаровечка, вулиця Шкільна, 10;

 

Комплект 3: Давидковецька ЗОШ I-III ступ. ХМР Хмельницької області: с. Давидківці, вулиця Гавришка, 70;

 

Комплект 4: Іванковецький ліцей ХМР Хмельницької області: с. Іванківці, вул. Шкільна, 2

 

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Назва товару Характеристика товару
Модель Циклон та антициклон Технічні характеристики.
Застосування.
Модель “Циклон та антициклон” призначена для використання в якості демонстраційного матеріалу в кабінеті географії
загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Природа Землі і людина”, тема “Атмосфера”.
Склад та загальні характеристики.
Посібник виготовлений з кольорового металу у вигляді моделей циклону і антициклону, що мають  форму спиралі і встановлені на спільній підставці.
Відповідно до загальноприйнятого позначенням синя спіраль демонструє циклон, червона – антициклон.
Кольорові стрілки, що розташовані на моделі, позначають спадні і висхідні потоки повітря.
Габаритні розміри 140х200х150мм.
Модель Сонячна система Використовується в кабінеті географії загальноосвітнього навчального закладу за темою “Астрономія”.
Технічні характеристики.
Експерименти.
Демонстрація будови Сонячної системи. Уявлення про розмір Сонця, усіх планет Сонячної системи і приблизну відстань кожної планети від Сонця – відповідно їх місце в Сонячній системі.
Склад і конструкція приладу.
Модель виготовлена з пластика і металу і являє собою зменшену копію Сонячної системи. На пластмасовій підставці закріплена стійка з інформаційним диском. На стійці розташовується велика червона куля з лампочкою всередині для підсвітки, що позначає Сонце. На стійці рухомо закріплені металеві стрижні з пластмасовими кульками різних кольорів і розмірів, що позначають дев’ять планет Сонячної системи. Стрижні можуть обертатися навколо стійки, що демонструє обертання планет навколо Сонця. На інформаційному диску позначені назви планет та їх уявні траєкторії, пояс астероїдів та траєкторія комети Галея. Лампочка всередині «Сонця» використовує в якості джерела живлення батарейки типу АA. На підставці розмішено клавішу вмикання/вимикання лампочки підсвітки “Сонця”.
Габаритні розміри 450х240х300мм.
Атлас «Україна у світі: природа, населення» 8 клас Атлас ілюструє курс географії 8 класу «Україна у світі: природа, населення» та спрямований на формування науково-географічної картини України як частини світової спільноти держав на основі комплексного її вивчення. Атлас покликаний допомогти учневі сформувати знання про природу та населення країни, свого регіону, виховати повагу до українського народу, його культури, відчути себе справжнім патріотом своєї держави.

Атлас «Україна у світі: природа, населення» ілюструє головні теми курсу:

·         Географічна карта та робота з нею.

·         Географічний простір України.

·         Природні умови і ресурси України.

·         Населення України та світу.

Інформація подана в формі, адаптованій відповідно до вікових особливостей учнів.

Атласи. Материки і океани. (7 клас) Атлас містить карти світу, карти материків, океанів, охоплює теми забруднення довкілля та охорони природи.

 

Карта Світ. Міграції населення (масштаб 1:22000000) Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 150х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Топографічна карта (масштаб 1:25000) Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 140х90.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Карта Україна. Сільське господарство і харчова промисловість (масштаб 1:10000000) Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 145х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Карта.Україна. Економічна карта

(масштаб 1:10000000)

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 145х100.
Карта відображає: Мінерально-сировинні ресурси; Промислові центри; Електростанції показані з підрозділом на: теплові, гідравлічні і гідроакумулятивні, атомні, вітрові; Сільськогосподарська спеціалізація; Транспорт; Ліси.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська. 
Карта.Україна. Природно-заповідний фонд

(масштаб 1:10000000)

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 145х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Карта.Україна. Грунти

(масштаб 1:10000000)

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 145х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Карта.Україна. Клімат

(масштаб 1:10000000)

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 150х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картонуі.
Мова видання – українська.
Карта.Україна. Екологічна ситуація

(масштаб 1:10000000)

икористовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:Розмір не менше: 150х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Карта.Євразія. Економічна карта

(масштаб 1:10000000)

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 150х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Карта.Євразія. Фізична карта

(масштаб 1:10000000)

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 150х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Карта.Євразія. Політична карта

(масштаб 1:10000000)

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 150х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Карта.Світ. Годинні пояси

(масштаб 1:30000000) 

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 150х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Карта.Австралія та Океанія. Політична карта

(масштаб 1:10000000)

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 130х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Карта.Світ. Екологічні проблеми

(масштаб 1:22000000)

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 150х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Карта.Географічні відкриття

(масштаб 1:30000000) 

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 150х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Карта.Географічні пояси та природні зони (масштаб 1:22000000) Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 150х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Карта.Кліматичні пояси та області

(масштаб 1:22000000)

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 150х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Карта. Будова земної кори та корисні копалини

(масштаб 1:22000000) 

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 150х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону
Мова видання – українська.
Політична карта світу

(масштаб 1:22000000)

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 150х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Фізична карта України

(масштаб 1:500000) 

икористовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 145х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону.
Мова видання – українська.
Фізична карта півкуль(масштаб 1:24000000) 

 

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 150х100.
Карта має бути виготовлена з ламінованого картону .
Мова видання – українська.
Фізична карта світу

(масштаб 1:22000000)  

Використовується в якості демонстраційного матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Технічний опис:
Розмір не менше: 150х100.
Карта має бути виготовлена з картонуі.Мова видання – українська.
Глобус-модель “Будова Сонця” Демонстрація зовнішньої і внутрішньої будови Сонця.
Склад і конструкція приладу.
Глобус-модель “Будова Сонця” виготовлена з міцного пластику з металевими елементами у вигляді настільної моделі, що встановлена на підставку. Модель має форму рельєфного глобуса Сонця (рельєф висотою до 1см.) зі знімним фрагментом поверхні, що дозволяє демонструвати внутрішню будову сонячної кулі.
Діаметр моделі 32см.
Глобус-модель “Будова Землі” (масштаб 1:50 000 000) Демонстрація зовнішньої і внутрішньої будови Землі.

Технічний опис:

Склад і конструкція приладу.

Прилад виготовлений з міцного пластику у вигляді настільної моделі, що встановлена на підставку. Модель має форму рельєфного глобуса Землі (рельєф до 1см.) з видаленим сегментом поверхні, що дозволяє демонструвати внутрішню будову Земної кулі: ядро, мантію, Земну кору.

Діаметр моделі 32см.

 

Курвіметр прилад використовується в кабінеті географії під час проведення практичних робіт та демонстраційних дослідів для виміру відстані на планах і картах.

Має зубчастий передаточний механізм зі
стрілкою в пластмасовому корпусі, що приводиться в рух роликом (рахунковим колесом) певного діаметра.

На корпус нанесена шкала, оцифрована через кожні 10 мм.

Компас шкільний, діаметр не менше 30 мм Компас в кабінеті географії належить до категорії устаткування загального призначення, яке потрібне вчителеві для проведення демонстрацій на уроках географії.

Прилад має бути виготовлений з пластику та металу, мати круглу форму, верхню прозору частину зі шкалою з позначенням сторін світу і шкалою градусів.

Діаметр компаса має бути не менше 30мм.

Габаритні розміри не менше 30х30х10мм.

 

Дощомір (опадомір) Дощомір (опадомір) використовується в кабінеті географії  при проведенні лабораторних занять.

Це спеціальний прилад, який застосовується для визначення кількості опадів, що випали

 

Анемометр чашковий Вимірювальний прилад, на вертикальній осі якого хрестоподібно закріплені чашки – півкулі, які обертаються від вітру.
Дозволяє вивчати Опади, що випадають з хмар та з повітря, їх види, вимірювання.
Устаткування загального призначення створено для демонстрації на уроках географії.Анемометр використовується в кабінеті географії ЗНЗ при проведенні лабораторних занять.

Прилад застосовується для визначення сили і швидкості вітру.

Технічний опис

Вимірювальний прилад, на вертикальній осі якого хрестоподібно закріплені чашки – півкулі, які обертаються від вітру. Дозволяє вивчати Опади, що випадають з хмар та з повітря, їх види, вимірювання. Устаткування загального призначення створено для демонстрації на уроках географії. Анемометр використовується в кабінеті географії ЗНЗ при проведенні лабораторних занять. Прилад застосовується для визначення сили і швидкості вітру.

 

Барометр-анероїд 100 мм ип: барометр-анероїд
Діаметр: 100 мм
Матеріал: пластик
Вимірювання: тиск
Функції:
– прогноз погоди;
– тенденція зміни тиску.
Психрометр Прилад складається з пластмасового корпусу на якому розташовані температурна шкала із двома капілярами, один з яких знизу зволожується ґнотом із тканини, зануреним у живильник з водою, і таблиці для визначення відносної вологості повітря.
Колекція «Породи деревини» лабораторна олекція призначена для використання в якості роздавального матеріалу для ознайомлення учнів з породами дерев та видами їх деревини.
Загальні характеристики.
Колекція містить вичерпний набір відомостей про дерева, а саме:
– 24 ідентифікаційні картки з фото зображеннями дерев, листків, плодів та кори;
– прилад для виміру висоти дерев та блокнот для записів спостережень;
– натуральний скелетований листок дерева для вивчення його будови;
– 3 різних види насіння дерев;
– зразки поперечного та поздовжнього перерізу деревини.
Колекція супроводжується методичним матеріалом для учнів.
Колекція “Мінеральні та органічні добрива” Використовується в якості демонстраційного матеріалу на уроках географії та хімії у загальноосвітньому навчальному закладі.
Загальні характеристики.
Містить натуральні зразки азотних, фосфорних, калійних, комплексних та органічних добрив.
Технічні характеристики. Кількість зразків – 12шт. Кожен зразок має бути розміщено в окремій секції пластикової вкладки пакувальної коробки. Супроводжується експлікацією з назвою та стислою характеристикою кожного зразка, що міститься на внутрішній частині кришки пакувальної коробки. Пакувальна коробка – цупкий картон.
Габаритні розміри 320х235х21мм.
Колекція “Морська зірка” Технічні характеристики.
Застосування.
Використовується в якості демонстраційного матеріалу на уроках географії, природознавства та біології у загальноосвітньому навчальному закладі.  Колекція містить натуральний зразок морської зірки.
Загальні характеристики.
Кількість натуральних зразків – 1шт.  Супроводжується експлікацією, що міститься на внутрішній частині кришки пакувальної коробки. Пакувальна коробка – цупкий картон.
Габаритні розміри 320х235х50мм.
Колекція “Черепашки молюсків” Колекція використовується в кабінеті географії загальноосвітнього навчального закладу в якості демонстраційного матеріалу.
Технічні характеристики.
Колекція складається з 12 зразків черепашок черевоногих та двостулкових молюсків. Кожен зразок пронумеровано та розміщено в окремій секції у вкладці пакувальної коробки. Пакувальна коробка – цупкий картон. Вкладка – пластик. Формат А4. Всього колекція містить 12 натуральних зразків. На кришці пакувальної коробки наводиться назва кожного зразка українською мовою та латиною. Супроводжується методичними рекомендаціями для вчителя.
Розмір 310х230х50мм.
Колекція “Морське дно” Технічні характеристики
Застосування.
Колекція використовується в якості демонстраційного матеріалу.
Склад та загальні характеристики колекції.
Колекція містить 15 колекційних зразків, що розташовані на планшеті-вкладці. В колекції представлені натуральні зразки мешканців морів та океанів: мушлі молюсків, голкошкірі, ракоподібні та корали. Всі зразки пронумеровано. На внутрішній частині кришки пакувальної коробки нанесено експлікацію з сюжетом ділянки морського дна.
Супроводжується методичними рекомендаціями для вчителя, щодо застосування колекції в навчальному процесі.
Розмір 310х230х50мм.
Колекція «Породи деревини» демонстраційна Технічні характеристики.
Застосування.
Колекція призначена для використання в якості демонстраційного матеріалу для ознайомлення учнів з породами деревини.
Склад та загальні характеристики.
Колекція містить 20 зразків деревини: 10 зразків поперечного перерізу 10-ти видів деревини та 10 зразків поздовжнього перерізу тих самих 10-ти видів деревини. Зразки поздовжнього перерізу мають розмір 40х35мм. Усі зразки пронумеровані і розмішені у пластиковій вкладці-корексі, що налічує 20 осередків. Зразки демонструють структуру і колір різних видів деревини. До кожного зразка додається картка з повно кольоровим зображенням відповідного дерева та його листка. Колекція супроводжується методичним матеріалом для вчителя, що містить інформацію про дерево, його ареал зростання та застосування у виробництві. Кожен зразок пронумеровано та розміщено в окремій секції у вкладці пакувальної коробки. Пакувальна коробка – цупкий картон. Вкладка – пластик. Формат А4.
Габаритні розміри 320х235х21мм.
Колекція «Палеонтологічна (викопні рештки Докембрійського періоду)» ехнічні характеристики.
Застосування.
Використовується в кабінетах біології та географії загальноосвітнього навчального закладу в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення теми “Історія розвитку життя на Землі”.
Склад:
Кількість зразків: 12шт натуральних зразків викопних решток едіакарського періоду (635-542 млн.років). Кожен зразок розміщено на підставку яка міститься в окремій секції у вкладці пакувальної коробки. Зразки пронумеровано та мають опис українською та латиною у вигляді таблиці, що міститься на зворотній стороні пакувальної кришки коробки для зберігання.
Пакувальна коробка – цупкий картон. Вкладка – пластик. Супроводжується методичними рекомендаціями для вчителя щодо застосування в навчальному процесі.
Габаритні розміри 320х235х21мм.
КОЛЕКЦІЯ „ПАЛЕОНТОЛОГІЧНА (ФОРМИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ВИКОПНИХ РЕШТОК РОСЛИН І ТВАРИН)” Використовуеться в кабінеті географії та біології загальноосвітнього навчального закладу та призначена для демонстрації під час вивчення теми “Історія розвитку життя на Землі”.

Колекція містить натуральні зразки відбитків, скам’янілостей та викопних решток рослинних, тваринних організмів і мушель молюсків.

Колекція містить 8 зразків

КОЛЕКЦІЯ “СИРОВИНА ТА ПРОДУКЦІЯ ДЛЯ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ” Колекція призначена для використання в загальноосвітніх навчальних закладах на уроках хімії, економічної географії, трудового навчання та природознавства, при вивченні відповідних розділів підручника.

Зразки сировини та матеріалів, що використовуються для легкої промисловості

 

КОЛЕКЦІЯ „МІНЕРАЛЬНІ ТА ОРГАНІЧНІ ДОБРИВА” Використовується в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення неорганічної хімії для ознайомленя учнів із зовнішнім виглядом добрив

Колекція містить зразки основних мінеральних добрив, що широко використовуються у сільському господарстві.

1. мідний купорос

2. залізний купорос

3. сечовина

4. суперфосфат

5. аміачна селітра

6 калійна сіль

7 сульфат калію

8. вапнякове борошно

9. нітро амофосна

10 амофос

 

КОЛЕКЦІЯ “ВАПНЯКИ” Використовується колекція “Вапняки” (демонстраційна) в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу під час ознайомлення учнів з видами вапняків, які використовує хімічна промисловість для виробництва різної хімічної продукції.

Колекція містить зразки основних видів вапняків та виробів з них.

 

КОЛЕКЦІЯ “ГРАНІТ ТА ЙОГО СКЛАДОВІ ЧАСТИНИ” Використовується колекція в якості демонстраційного матеріалу в середній загальноосвітній школі при вивченні Географії

Навчальний посібник використовується в якості демонстраційного і роздаткового матеріалу на уроках.

Технічні характеристики:
У колекції представлені зразки граніту розміщених на підкладці в коробці для зберігання. Зразки пронумеровані і мають назву і опис відповідає номеру на ламінованих вкладках. Розмір коробки (ламінований картон) 36 * 29 см або 29 * 27 см.

До складу входить:

кварц

польовий шпат

слюда

кальцит

магнезит

кварцевий пісок

ільменіт

базальт

граніт сірий

граніт червоний

граніт габро

граніт зелений

 

КОЛЕКЦІЯ “ПІСОК, ГЛИНА ТА ПРОДУКТИ ЇХ ПЕРЕРОБКИ” Використовується в кабінеті географії та хімії загальноосвітнього навчального закладу під час ознайомлення учнів з видами піску і глини, які використовує хімічна промисловість для виробництва різної хімічної продукції

Колекція містить зразки основних видів піску, глини та виробів з них.

 

Колекція « Склад грунту» Використовується в кабінеті біології, природознавства та географії загальноосвітнього навчального закладу.

Навчальний посібник використовується в якості демонстраційного і роздаткового матеріалу на уроках.

Технічні характеристики:
У колекції представлені зразки грунтів України розміщених на підкладці в коробці для зберігання. Зразки пронумеровані і мають назву і опис відповідає номеру на ламінованих вкладках. Розмір коробки (ламінований картон) 36 * 29 см або 29 * 27 см.

Склад: 8 зразків грунтів, 2 вкладки, підкладка, пакувальна коробка.

 

Колекція «Залізна руда та продукти їх переробки» Використовується в кабінеті географії загальноосвітнього навчального закладу.

Навчальний посібник використовується в якості демонстраційного і роздаткового матеріалу .
Колекція містить зразки основних видів залізної руди та продуктів її переробки:
Гематит
Магнетит
Бурий залізняк
Шпат (флюс)
Залізо
Чугун
Шлак (відходи виробництва)
Арматура залізна
Труба залізна
Пакування : коробка з ламінованого картону 26*28*6 см

 

Колекція «Руди металів та їх виробництво» Застосування.

Використовується в кабінеті хімії та географії загальноосвітнього навчального закладу в якості роздаткового матеріалу.

Загальні характеристики та склад.

Колекція містить натуральні зразки руд металів, а також зразки металів, що виготовлені з руд, представлених у колекції.

Колекція містить 10 натуральних колекційних зразків. Кожен зразок пронумерований та розташований в індивідуальній ячейці загальної блістерної упаковки. На зворотній стороні колекції міститься експлікація з назвами кожного колекційного зразка.

Габаритні розміри 100х200х12мм.

 

Колекція «Торф та продукти його переробки» Використовується в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення курсу органічної хімії. Колекція застосовується для ознайомлення учнів з походженням торфу, продуктами його переробки та промислового використання.

Навчальний посібник використовується в якості демонстраційного і роздаткового матеріалу.
У склад колекції входять зразки торфу та продукти його переробки.
торф
олива легка
газ
олива креолінова
добриво торф’яний стакан
спирт
пек
мох сфагнум
дьоготь
віск
Горючі, вибухові та отруйні речовини імітовані.
Пакування : коробка з ламінованого картону 35*28*6 см

 

Колекція «Кам’яне вугілля та продукти його  переробки» Використовується в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення курсу хімії. Колекція застосовується для ознайомлення із зразками вугілля та продуктів його переробки.

Використовується в якості демонстраційного матеріалу на уроках хімії. Колекція містить натуральні зразки кам’яного вугілля та продуктів його переробки:
Барвник
Бензол
Нафталін
Мінеральні добрива
Кам’яно-вугільна смола
Аміачна вода
Анілін
Толуол
Сахарин
Пек
Кам’яне вугілля
Пластик
Пакування : коробка з ламінованого картону 35*28*6 см

 

Колекція «Нафта та продукти їх переробки» призначена для застосування, в якості роздаткового, демонстраційного матеріалу, а також для контрольних, лабораторних робіт і усних опитувань при вивченні географії. У комплекті ви знайдете наступні зразки:

сира нафта,

бензин,

гас,

дизельне пальне,

мазут,

машинне масло,

толуол,

нафтовий газ,

бензол,

каучук,

пластик,

парафін.

 

 

Колекція «Корисні копалини та продукти їх переробки» Використовується в якості демонстраційного матеріалу на уроках природознавства. Містить не менше двадцяти натуральних зразків корисних копалин та зразки продуктів їх переробки. Супроводжується назвою кожного зразка.
Технічний опис:
Кількість зразків – не менше 20шт. Кожен зразок має бути пронумеровано та розміщено в окремій секції у вкладці пакувальної коробки. Склад: 1. Нафта 2. Природний газ 3. Кам’яне вугілля 4. Торф 5. Залізна руда 6. Мінеральна вода 7. Вапняк 8. Пісок
кварцовий 8. Глина 10. Крейда 11. Граніт 12. Польовий шпат 13. Сланець 14. Мармур 15. Камяна сіль 16. Виріб з нафти – пластмаса 17. Кокс (кам’яне вугілля) 18. Залізо (залізна руда) 19. Скло (пісок) 20. Цегла (глина).
ноутбук Екран:

– діагональ: не менше 15.6″

– роздільна здатність: не менше 1920×1080

– тип матриці: IPS

Процесор:

– кількість фізичних ядер: не менше 2

– кількість обчислювальних потоків: не менше 4

Оперативна пам’ять:

– тип: DDR4

– обсяг: не менше 8 ГБ

– можливість розширення до 16 ГБ

Накопичувач:

– тип: SSD

– обсяг: М2 не менше 256 ГБ

– наявність додаткового слоту SATA3

Мережевий інтерфейс:

– інтегрований адаптер Ethernet 10/100/1000 GbE

– вбудований модуль Wi-Fi 802.11ac i Bluetooth

Вбудовані порти:

– USB 3.2: не менше 2

– USB 3.2 Type-C: не менше 1

– HDMI: не менше 1

– 1 х аудіовихід;

Веб-камера:

– вбудована

– роздільна здатність: не менше 720p

Клавіатура:

– повнорозмірна, інтегрована у корпус латинсько-кирилічна, з нанесеними літерами латинського та українського алфавітів

– захист від попадання вологи

Програмне забезпечення:

– операційна система Microsoft Windows 11 версії не нижче Professional з україномовним інтерфейсом; повинна бути встановлена виробником ноутбука з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0;

 

Учасник у складі пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або дистриб’ютора виробника ноутбука з вказанням назви замовника та номеру закупівлі.

Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва

Товар повинен бути новим та укомплектованим інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою

 

Модель Скелет людини 85 см. Використовується модель «Скелет людини» в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу «Людина». Модель демонструє базовий кістковий опорно-руховий апарат людини. Кінцівки кріпляться на гнучкій основі. Виготовлена зі спеціального пластика, що точно імітує кісткову тканину, має природні кольори, встановлена на стійку і є розбірною. Висота скелета 85 см.
Об’ємна модель. Скелет Кроля Призначений для демонстрації загальної будови скелета ссавців і його основних відділів: черепа, хребта, поясів кінцівок і кінцівки.

На моделі можна продемонструвати учням характерні особливості зайцеподібних – співвідношення кісток лицьової та мозкової частин черепа, будову зубів й інше.

Модель змонтована на підставці зі збереженням природного положення тіла хребетної тварини і захищена від механічних пошкоджень прозорим пластиковим ковпаком.

Габаритні розміри: 23х11х7 см.

 

Об’ємна модель. Скелет Жаби Призначена для вивчення будови опорно-рухової системи жаби по курсу “Тварини”, темі “Клас Земноводні” на уроках біології.

Модель земноводного змонтована на підставці зі збереженням природного положення тіла тварини та захищена від механічних пошкоджень прозорим пластиковим ковпаком.

Габаритні розміри: 13х8,5х6 см.

 

Об’ємна модель. Носоглотка людини Посібник призначений для використання в якості демонстраційного матеріалу в середнфй загальноосвітній школі в курсі біології за розділом “Людина та її здоров’я”, на уроці з теми “Дихальна система”.
Посібник використовується як при поясненні нового матеріалу, так і для перевірки знань учнів в усній або письмовій формі.
Рекомендується використовувати дану об’ємну модель в комплексі з іншими наочними засобами навчання: друкованими посібниками і транспарантами, відеофільмами, присвяченими даній темі. Порівняння вищеперелічених посібників полегшить засвоєння і запам’ятовування нового матеріалу учнями.Модель заввишки близько 15-20 см, виготовлена ​​з пластмаси і встановлена ​​на пластмасовій підставці. Модель зображує будова носової порожнини людини.
Модель розфарбована в природні кольори. На моделі кольором виділені наступні деталі будови носової порожнини людини:

1.большой гратчастий пухирець
2.Нижняя носова раковина
3.Среднее носова раковина
4.Верхняя носова раковина
5.Апертура клиноподібної пазухи
6.Кліновідная пазуха
7.Верхній носовий хід
8.Средній носовий хід
9.Ніжній носовий хід
10.Глоточная (аденоидная) мигдалина
11.Трубний валик
12.Глоточное отвір слухової труби
13.Мягкое небо
14.Твердое небо
15.Носо-слізний канал
16.Верхняя губа
17.Преддверіе порожнини носа
18.Крючковідний відросток
19.Решетчатая воронка
20.Лобная пазуха

 

Стаціонарний/лабораторний pH-метр Призначений для вимірювання pH у рідинах та розчинах

Технічні характеристики:
діапазон вимірювання pH: 0 – 14;
робоча температура: 0-50 °C;
ціна поділки: 0,1 pH;
похибка вимірювань: ± 0,1 pH;
дисплей: LCD;
калібрування по 1 точці за допомогою калібрувальної викрутки (в комплекті);
живлення: батареї 2 x 3V (CR2032) в комплекті;
тривалість роботи від батарей: понад 700 годин.
Габаритні розміри: 150 x 290 x 200 мм.

Лабораторний pH метр pH 009 постачається в комплекті з футляром з ударостійкого пластику, викруткою для калібрування, калібрувальними розчинами

Спиртівка для спалювання сухого палива  

Призначена для використання при проведенні лабораторних і демонстраційних робіт, пов’язаних з нагріванням.

Розмір спиртівки 8х4 см.

 

Скельця предметні. Прямокутної форми Призначені для використання в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час проведення лабораторних робіт, де передбачено самостійне створення мікропрепаратів та використання мікроскопу.

Скельця предметні є прямокутної форми і мають розміри не менше 24х74х1мм.

 

Штатив лабораторний біологічний Даний набір лабораторного обладнання призначений для використання в кабінеті біології: в ході проведення демонстраційних, лабораторних, практичних, контрольних робіт та усних опитувань учнів.

Цей штатив – допоміжне лабораторне устаткування, що знадобиться для збірки різноманітних установок в ході проведення робіт.

1) підставка  1шт
2) стрижень металевий 1шт
3) муфта вертикальна 1шт
4) муфта горизонтальна 1шт
5) лапка 2шт
6) кільце діаметром 10см 1шт
7) напівкільце діаметром 9см 1шт
8) напівкільце діаметром 6см 1шт

Підставка-тринога Підставка – тринога використовується в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу під час проведення демонстраційних та лабораторних дослідів.

Висота підставки 15см. Виготовлена з металу.

 

Ступки порцелянові з товкачиками  Призначення
Ступки і маточки порцелянові застосовуються для тонкого подрібнення трав, таблеток, невеликих кількостей твердих речовин і ретельного перемішування кількох речовин.Характеристики
Ступки виготовлені з технічного високотемпературного порцеляни, стійкого до температури.

 

Модель об’ємна «Квітка яблуні»

 

Навчальний предмет біологія, розділ «Рослини» загальноосвітньої школи. Модель призначена для демонстрації на уроках при вивченні будови квіток з подвійною оцвітиною, по темі «Квітка і плід»; а також при вивченні сімейства Розоцвітих, теми «Покритонасінні рослини» та «Сільськогосподарські рослини». Модель входить в номенклатуру обов’язкового переліку для базового курсу вивчення біології. Модель дає можливість достовірно і наочно показати в обсязі особливості будови квітки яблуні, що сприяє підготовці школярів до сприйняття натурального об’єкта в природі. Вивчаються особливості будови адаптовані до рівня знань, закладених у програмі загальноосвітньої школи. Модель забезпечена керівництвом по експлуатації з методичними рекомендаціями по використанню. Збільшена копія квітки (збільшення у 7 разів порівняно з натурою). Модель роз’ємна.

Вага: 0,29 кг;

Розмір: 34х29х29 см.

Лупа шкільна Лупа призначена для спостереження невеликих об’єктів , деталі яких не можливо роздивитися не озброєним оком.

Виготовлена зі скла в пластмасовій оправі з ручкою.
Збільшення 3х-5х.

 

Мікроскоп шкільний (для учня) Вага: 625 г
Матеріал виробу: пластик
Кількість коробок: 1 шт.
Тип: оптичні
Головка: монокулярна
Мінімальна кратність: 40 x
Максимальна кратність: 400 x
Збільшення об’єктива: 4x, 10x, 40x
Збільшення окуляра: 10x
Фокусування: грубе
Підсвічування: світлодіодне
Діафрагма: дискова
Призначення: шкільні
Матеріал корпусу: пластик
Предметний столик: є
Спосіб освітлення предмету: прохідний, відбивний
Додаткові характеристики: револьверна голівка на 3 об’єктиви: оптичне скло з просвітлюючим покриттям, ступінь корекції об’єктивів: ахромат, оптична довжина тубуса: 160 мм, окуляр (лінійне поле зору 16 мм), посадковий діаметр окуляра: 23,2 мм, предметний столик рухомий (90х90 мм), світлодіодна підсвітка з регулюванням яскравості (8 рівнів), тумблер переключення напрямку підсвітки: прохідне світло/відбите світло/прохідне та відбите світло, конденсор: однолінзовий 0.65 N.A., діафрагма: диск з 6 отворами різних діаметрів Живлення: від мережі 220 В, 3xAAA Колір: білий Розмір та вага Висота: 275 мм Ширина: 155 мм Довжина: 275 мм Комплектація: мікроскоп, об’єктиви – 3 шт., окуляр – 1 шт., адаптер для смартфона – 1 шт., батареї АА (LR6) Alkaline – 3 шт., мережевий адаптер – 1 шт., інструкція на українській мові…
Термометр водний Дозволяє вимірювати температуру води, до 100 градусів за цельсієм
Об’ємна модель. Череп людини Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Людина”.

Модель демонструє будову черепа людини і є розбірною.

Верхня половина черепа від’єднується.

Нижня щелепа з’єднана з моделлю рухомим пружинним кріпленням.

Виготовлена з пластика, що точно імітує кісткову тканину та природне забарвлення.

Череп має натуральну величину.

 

Об’ємна модель. Скелет голуба Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Тварини”, тема “Клас Птахи”.

Модель являє собою природний остеологічний матеріал. Скелет змонтований з урахуванням відтворення природнього положення тіла тварини та захищений прозорим пластиковим ковпаком.

Відповідає Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах згідно наказу Міністерства освіти і науки України від №574/29.04.2020  “Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій” та наказу №143/07.02.2020  “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи”

 

Модель «Вухо людини» Модель – розбірна та кольорова, різними кольорами відмічено різні елементи будови вуха людини.

Використовуючи цю модель, можна розглянути:

вушну раковину;

зовнішній слуховий прохід;

барабанну перетинку;

молоточок;

коваделко;

стремінце;

слухову трубу;

завитка.

Загальна довжина навчальної моделі – до 27 см.

Вона виготовлена із високоякісної та безпечної пластмаси, встановлена на підставці.

 

Модель «Схема мітозу та Схема мейозу»  

 

На моделях представлені фази мітозу:
Интерфаза – це період життя клітини між двома поділами. Интерфаза ділиться на кілька періодів:
Пресинтетичний – перший період інтерфази. Генетична інформація знаходиться в стані максимального функціонування. Клітка зростає, диференціюється, функціонує.
Синтетичний – інший період інтерфази. У цей період відбувається подвоєння ДНК. Початок цієї фази називається точкою реплікації. Відбувається за участю певних білків-активаторів. В кінці цього періоду деякі клітини можуть перейти в G0 (або фаза спокою – період клітинного циклу, протягом якого клітини знаходяться в стані спокою і не діляться) та підтримувати свої функції і метаболізм (наприклад, нейрони і м’язові клітини) або перейти в наступну фазу.
Постсинтетичний період – підготовка клітини до профази мітозу. У клітці руйнується цитоскелет, починається конденсація і спирализация хроматид, посилюється синтез АТФ, РНК, білків, ліпідів і вуглеводів. Формуються деякі нові органели.

У профазі відбувається конденсація хромосом, клітинний центр ділиться і продукти його поділу розходяться до полюсів ядра, руйнується ядерна оболонка, утворюється веретено поділу.

Прометафаза – стадія переходу профази в метафазу (грец. «Pro»-перед). Каріоплазма і цитоплазма змішуються. Хромосоми ще більше ущільнюються, на центромери утворюються кінетохора.

У метафазі хромосоми розташовуються на «екваторі» (на рівній відстані від «полюсів» ядра) в одній площині, утворюючи так звану метафазну пластинку. Важливо відзначити, що вони залишаються в такому положенні протягом досить тривалого часу. Зазвичай в зв’язку з цим метафаза – сприятливий час для підрахунку хромосомних чисел.
У анафазі, яка є найкоротшою фазою мітозу, хромосоми діляться (з’єднання в районі центромери руйнується) і розходяться до різних полюсів клітини.

 

Модель спинного мозку людини з нервами Модель нерозбірна, демонструє будову спинного мозку людини. Модель демонструє: білу речовину, сіру речовину, спинномозковий канал, руховий корінець, чутливий корінець, вени та артерії.

Забарвлена в природні кольори. Розміри моделі: не менше 60 х 40 см.

 

Відповідає Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах згідно наказу Міністерства освіти і науки України від №574/29.04.2020  “Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій” та наказу №143/07.02.2020  “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи”

 

Модель «Будова шкіри людини» Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Людина”, тема “Будова шкіри людини”. Демонструє будову шкіри людини.

Загальні характеристики та склад моделі.

Модель виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві природні кольори та має пластикову підставку. Для детального вивчення анатомічної структури шкіри людини модель збільшена у 70 разів.

Цифрами, кольором та рельєфом позначені основні її елементи:

А. Епідерміс:

1 – базальний шар; 2 – шипуватий шар; 3 – зернистий шар; 4 – блискучий шар; 5 – роговий шар; 6 – пора потової залози.

Б. Дерма:

7 – шкірний сосочок: a – сполучнотканинний шар; b – склоподібна мембрана; c – зовнішня оболонка кореня.

8 – сітчастий шар: d – внутрішня оболонка кореня; е – кутикула волосся; f – матриця волосся.

9 – волосяний фолікул: g – сосочок волосяного фолікула; h – стрижень волосся.

10 – провідний м’яз волосся; 11 – сальна залоза; 12 – потова залоза; 13 – тактильне (майснерське) тіло; 14 – пластинчасте (пацинієве) тільце; 15 – вільне нервове закінчення; 16 – артерія; 17 – вена.

В. Підшкірна клітковина.

Габаритні розміри моделі 220х100х200мм.

 

 

Модель « Структура ДНК» Використовується модель “Структура ДНК” в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Загальна біологія”, теми “Основи цитології. Нуклеїнові кислоти”. Модель є розбірний, демонструє будову подвійній спіралі дезоксирибонуклеїнової кислоти (ДНК) і його елементи: моносахариди, залишки фосфорної кислоти і чотири типи основ: аденін, тимін, гуанін, цитозин.

Елементи моделі пофарбовані в умовні кольори. Виготовлена з пластику і встановлена на підставку.

Розмір пакування: 13*15*45 см

 

Модель «Інфузорія туфелька» Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення теми „Тварини

Модель являє собою збільшену y 1000 разів модель інфузорії Туфельки та демонструє ії будову.

Виготовлена з пластика, забарвлена в природні кольори та встановлена на підставку.

Розмір : 42*18*10 см

 

Об’ємні моделі (набір) «Скелети хордових» До складу набору входить:

Скелет голуба

Скелет кроля

Скелет риби

Скелет жаби

Відповідає Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах згідно наказу Міністерства освіти і науки України від №574/29.04.2020  “Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій” та наказу №143/07.02.2020  “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи”

 

модель “Чоловічі та жіночі статеві органи. Сагітальний розріз”

 

Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Людина”. Демонструє анатомічну будову чоловічих та жіночих статевих органів людини у вигляді сагітального розрізу.

Склад та загальні характеристики моделі.

Модель виготовлена з листового пластику з висотою рельєфу не менше 3мм. Основні структури анатомічної будови репродуктивної системи людини: геніталії (статевий член і піхва), а також внутрішні органи, в тому числі гонади, що виробляють статеві клітини (сім’яники і яєчники) виділені рельєфом або відповідними кольорами.

Габаритні розміри 600х400х6мм.

Вага моделі 0,5кг.

Набір «Анатомія людини» 12 моделей Склад:

Торс людини 85 см

скелет 170 см

легені

нирка

серце (мале)

будова зуба

око

гортань

шлунок

череп

головний мозок людини

печінка

Відповідає Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах згідно наказу Міністерства освіти і науки України від №574/29.04.2020  “Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій” та наказу №143/07.02.2020  “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи”

Модель «Органоїди клітини» Даний набір моделей призначений для використання на уроках біології в загальноосвітніх навчальних закладах. Усі моделі відповідають санітарно-гігієнічним нормам, вимогам МОН та концепції НУШ.

Даний набір використовується в кабінеті біології, під час вивчення теми «Органоїди клітини» з розділу “Молекулярний, клітинний, організмний та надорганізмний рівень організації життя”. Він може застосовуватися вчителем для демонстрації в ході пояснення та опитування учнів, а також для проведення самостійних та практичних робіт.

Моделі виконані в об’ємному вигляді, мають яскраве забарвлення, демонструють будову (внутрішню та зовнішню) основних органоїдів клітини.

У складі навчального набору:

хлоропласт;

мітохондрія;

клітинна мембрана.

 

Набір мікропрепаратів «Ботаніка» Дослідження мікроскопічних ботанічних об’єктів за допомоги мікроскопу.

Склад та загальні характеристики набору.

Мікропрепарати монтуються на стандартних предметних скельцях
76х26х1,5 мм з використанням покривних
скелець 24х24х(0,15-0,17) мм,

Набір мікропрепаратів упаковано в дерев’яну коробку з пазами для слайдів. Термін зберігання слайдів не обмежений, мікропрепарати очищені від сторонніх частинок, мають чіткі контури і придатні для вивчення за допомогою шкільних мікроскопів та луп.

Склад набору:

Вольвокс – 1шт

Євглена зелена – 1шт

Спірогіра – 1шт

Ціанобактерії (син-зел. водорості) – 1шт

Клітини епідермісу (цибуля) – 1шт

Клітини листка елодеї – 1шт

Зріз стебла трав’янистої рослини – 1шт

Будова кінчика кореня цибулі – 1шт

Клітина соковитого кореня – 1шт

Пиляк лілії – 1шт

Зрілий пилок сосни – 1шт

Спорофіт папороті – 1шт

Антеридії – 1шт

Архегонії – 1шт

Ситовидні трубки – 1шт

 

Набір мікропрепаратів «Зоологія» Дослідження мікроскопічних зоологічних об’єктів за допомоги мікроскопу.

Використовується набір мікропрепаратів “Зоологія”  в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу і ВНЗ під час проведення демонстраційних та лабораторних дослідів. Мікропрепарати виготовлені з цілого мікроскопічного організму, з частини рослинного (тваринного) організму, з тонких зрізів тканин та органів рослин і тварин. Постійні мікропрепарати вміщені в середовища, нерозчинні в воді.

– Мікропрепарати монтуються на
стандартних предметних скельцях
76х26х1,5 мм з використанням покривних
скелець 24х24х(0,15-0,17) мм,

Набір мікропрепаратів упаковано в дерев’яну коробку з пазами для слайдів. Термін зберігання слайдів не обмежений, мікропрепарати очищені від сторонніх частинок, мають чіткі контури і придатні для вивчення за допомогою шкільних мікроскопів та луп.

Склад набору:

гідра (загальна структура);

ротовий апарат гідри;

планарія (кишківник);

аскарида (жіноча особина);

аскарида (розтин жіночих статевих органів);

сисун японський (копуляція пари);

кінцівка бджоли;

кінцівка мухи;

крило бджоли;

бджола (жало і мішечок з отрутою);

крило комара;

крило метелика;

кров жаби;

яйцеклітини жаби;

перо птаха.

 

Набір мікропрепаратів « Анатомія» Використовується набір мікропрепаратів “Анатомія”  в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу і ВНЗ під час проведення демонстраційних та лабораторних дослідів. Мікропрепарати виготовлені з цілого мікроскопічного організму, з частини рослинного (тваринного) організму, з тонких зрізів тканин та органів рослин і тварин. Постійні мікропрепарати вміщені в середовища, нерозчинні в воді.

– Мікропрепарати монтуються на
стандартних предметних скельцях
76х26х1,5 мм з використанням покривних
скелець 24х24х(0,15-0,17) мм,

Набір мікропрепаратів упаковано в дерев’яну коробку з пазами для слайдів. Термін зберігання слайдів не обмежений, мікропрепарати очищені від сторонніх частинок, мають чіткі контури і придатні для вивчення за допомогою шкільних мікроскопів та луп.

Склад набору:

типи м’язових тканин: гладенька, посмугова, скелетна;

кісткова;

хрящ гіаліновий;

жирова тканина;

нервова тканина;

циліндричний епітелій;

багатошаровий епітелій;

плаский епітелій;

нейроепітелій (смакові рецептори);

кров людини;

шкіра людини, жіночі хромосоми;

чоловічі хромосоми;

сперматозоїди людини;

яйцеклітина людини.

 

Модель «Торс людини» 85 см. Використовується модель “Торс людини” в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Людина”

Розбірна модель виготовлена з пластмаси та забарвлена в природні кольори.

Модель є розбірною, демонструє торс людини з розкритою грудиною, що містить серце, легені, відділи травної системи, печінку, нирки, а також демонструє сагітальний розріз голови.

Висота – 85 см.

Відповідає Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах згідно наказу Міністерства освіти і науки України від №574/29.04.2020  “Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій” та наказу №143/07.02.2020  “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи”

 

Тренажер серцево-легеневої реанімації Навчання надання першої невідкладної допомоги, домедичної допомоги та техніці порятунку і реанімації.
Торс тренажера має бути виготовлений з м’якого і міцного пластичного матеріалу та мати анатомічні орієнтири такі як яремна ямка, реберна дуга, грудна клітка. Голова тренажера має бути виготовлена з пластику з імітацією висунення підборіддя при закиданні голови для відкриття дихальних шляхів манекена, що імітує реальні обставини реанімації людини. Тренажер має бути укомплектовано спеціальним м’якою вставкою, жорсткість вставки має бути достатньою для імітації реанімації дорослої людини. Конструкція тренажеру має імітувати підняття грудної клітки при вдиху.  Має постачатися зі змінними легеневими мішечками та аплікатором для їх заміни. До комплекту має входити захисна маска, що робить тренажер гігієнічним для групового використання.
Склад тренажеру має бути не гірше:
– тренажер – 1шт;
– захисна маска – 1шт;
– легеневий мішечок – 10шт;
– аплікатор – 1шт.
– вставка імітації реанімації дорослої людини – 1шт.
– інструкція з експлуатації.
Габаритні розміри не менше: 200x320x520см.
Набір мікропрепаратів «Гриби»  

Дослідження мікроскопічних ботанічних зразків грибів за допомоги мікроскопу.

– Мікропрепарати монтуються на
стандартних предметних скельцях
76х26х1,5 мм з використанням покривних
скелець 24х24х(0,15-0,17) мм,

Набір мікропрепаратів упаковано в дерев’яну коробку з пазами для слайдів. Термін зберігання слайдів не обмежений, мікропрепарати очищені від сторонніх частинок, мають чіткі контури і придатні для вивчення за допомогою шкільних мікроскопів та луп.

Склад набору:

дріжджі -3;

актиноміцет-3;

різопус-3;

гнойовик (гриб)-3;

пеніцил (блакитна цвіль)-3.

 

Колекція «Склад грунтів»  

Використовується в якості демонстраційного матеріалу на уроках біології та природознавства у загальноосвітньому навчальному закладі. Тема: “Природні та штучні екосистеми”. Розділи: екосистеми нашої місцевості; штучні екосистеми; ґрунт; склад ґрунту; різноманітність ґрунтів; штучні екосистеми; поле, сад; зелена архітектура.

Технічні характеристики. Кількість натуральних зразків – 7шт. Кожен зразок щильно запакований у герметичну пластикову прозору ємність та розміщено на вкладці-блоксхемі.  Супроводжується експлікацією, що міститься на внутрішній частині кришки пакувальної коробки. Пакувальна коробка – цупкий картон. Габаритні розміри 320х235х50мм.

 

Модель «Будова стебла» Модель використовується в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення теми “Рослини”.

Склад моделі.

Модель виготовлена з міцного пластику, пофарбована в природні кольори. Демонструє будову стебла в поздовжньо-поперечному розрізі на гістологічному рівні,  а основні структури стебла виділені відповідними кольорами: покривні тканини (епідерма та пробковий шар), кора з лубом, шар твірних клітин з деревиною. У центрі стебла розташована серцевина, а провідні пучки виділені кольором: судини, ситоподібні трубки тощо.

Габаритні розміри в упаковці 340*160*250 мм.

 

Модель «Модель будова листка»  

Модель використовується в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення теми “Рослини”.

Склад моделі.

Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення теми „Рослини”.

Модель демонструє будову листка в поздовжньо-поперечному розтині на гістологічному рівні та його основні компоненти: епідерміс з продихами, губчастий та стовпчастий мезофіл, провідні пучки тощо.

Виготовлена з пластика та забарвлена в природні кольори.
Розміри моделі 450х230*170 см.

 

Поздовжний розтин кореня Модель використовується в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення теми “Рослини”.

Склад моделі.

Модель виготовлена з міцного пластику, пофарбована в природні кольори. Демонструє будову кореня в поздовжньому і поперечному розрізі на гістологічному рівні,  а основні структури кореня виділені відповідними кольорами: провідні пучки, кореневі волоски тощо.

Габаритні розміри в упаковці 400х110cм

 

Набір

моделі «Квітки представників різних родин»

Набір використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення теми „Рослини”. Моделі квіток є розбірними, що дає можливість демонструвати будову та відмінність квіток різних родин.

Склад

квітка персик;   розмір 20*15*15 см

квітка картоплі;  розмір 20*13*20 см

квітка гороху;     розмір 18*14*20 см

квітка пшениці;   розмір 42*10*18 см

– виготовлені з пластику, забарвлені в природні кольори та встановлені на підставки.

 

Модель «Хламідомонада»  

Модель використовується в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення теми “Найпростіші тварини”. Демонструє зовнішню та внутрішню будову хламідомонади.

Склад та загальні характеристики.

Виготовлена у вигляді прозорої пластикової моделі, що по формі відповідає збільшеному натуральному зразку. Всередені моделі та на її зовнішнії поверхні розташовані органи хламідомонади. Модель забарвлена у природні кольори та не містить небезпечних речовин.

Габаритні розміри не менше 17*18*20 см.

Модель «гідра»  

Модель використовується в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення розділу “Тварини”, тема “Тип Кишковопорожнинні”. Демонструє зовнішню та внутрішню будову прісноводного поліпа – гідри.

Модель складається з двох частин – моделі повздовжнього розтину тіла дорослої гідри та моделі фрагменту тіла гідри. Виготовлена у вигляді пластикової моделі, що по формі відповідає збільшеному натуральному зразку. На зовнішній поверхні моделі рельєфом та кольором виділені органи Гідри. Дві частини моделі забарвлені у яскраві кольори, встановлені на підставки та не містять небезпечних речовин.

Габаритні розміри моделі тіла Гідри не менше 22 * 22 * 13 см

 

модель «Око людини» Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Людина”.

Демонструє будову ока людини.

Загальні характеристики та склад.

Виготовлена з пластика, забарвлена в природні кольори та встановлена на підставку.

Модель є розбірною, складається з семи частин, демонструє окремі елементи будови ока людини: судинну оболонку, сітківку, райдужну оболонку, зіницю та кришталик, скловидне тіло, зоровий нерв.

Габаритні розміри не менше 85х85х135мм.

 

Модель «Клітина тваринна» Модель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Загальна біологія”.
Модель демонструє зовнішню та внутрішню будову тваринної клітини та її органоїди.Модель «Клітка тваринна» призначена для використання у загальноосвітніх закладах у кабінеті біології, як демонстраційний посібник у розділі «Будова та функції клітин».
На моделі можна розглянути такі особливості будови тваринної клітини:
1. Ядро
2. Хроматин
3. Цитоплазма
4. Зовнішня мембрана клітини
5. Ендоплазматична мережа
6. Апарат Гольджі
7. Мітохондрії
8. Лізосоми
9. Рибосоми
10. Клітинний центр (центріолі)
Встановлено на підставку.
Розмір упаковки: 43*29*16 см

 

Модель «Клітина рослинна» одель використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Загальна біологія”.
Модель демонструє зовнішню та внутрішню будову рослинної клітини та її органоїди.Модель «Клітина рослинна» призначена для використання в загальноосвітніх установах в кабінеті біології, як демонстраційний посібник по розділу «Будова і функції клітин». Виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві природні кольори та встановлена на підставку. На моделі можна розглянути наступні особливості будови тваринної клітини: 1. Клітинна стінка, 2. Клітинна мембрана, 3. Цитоплазма, 4. Клітинне ядро, 5. Вакуола 6. Апарат Гольджі, 7. Ендоплазматичний ретикулум, 8. Хлоропласт.

Розмір пакування: 43*29*16 см

Розмір моделі: 50*28*22 см

 

Набір лабораторний для кабінету біології використовується в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час проведення лабораторних дослідів.
Набір містить повний комплект необхідного лабораторного посуду та приладдя для проведення лабораторних робіт відповідно до діючого навчального плану та програми:чашка Петрі – 1 шт,

циліндр вимірювальний з носиком 50 мл – 1 шт,

пробка гумова – 1 шт,

склянка з кришкою – 1 шт,

піпетка-дозатор – 1 шт,

латексні рукавички – 1 шт,

тримач для пробірок – 1 шт,

штатив для пробірок на 10 гнізд – 1,

індикаторний папір – 1 шт,

фільтрувальний папір – 1 шт,

скальпель – 1 шт,

затискач Гофмана (гвинтовий) – 1 шт,

затискач Мора (пружинний) – 1 шт,

ложка для спалювання речовин – 1,

лійка лабораторна – 1 шт,

пробірка хімічна – 1 шт,

паличка скляна – 1 шт,

колба плоскодонна 50 мл – 1 шт,

колба конічна 50 мл – 1 шт,

колба круглодонна 50 мл – 1 шт,

тигель з кришкою – 1 шт,

лінійка – 1 шт,

лоток пластиковий – 1 шт,

-корбка пакувальна для зберігання та транспортування набору

Набір має Свідоцтво Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України і рекомендований для використання в навчальних закладах.

Скельця покривні квадратної форми Використовуються для самостійного створення мікропрепаратів.
Склад та загальні характеристики.
Скельця виготовлені з тонкого прозорого скла квадратної форми і постачаються у  пластиковій упаковці. Один набір містить 100 покривних скелець.
Габаритний розмір одного скельця 18х18х0,13мм.
Габаритний розмір набору 25х25х20мм. 
Тонометр з нейлоновою манжетою та манометром Використовується тонометр в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу «Людина». Прилад застосовується для виміру тиску крові. Для виміру тиску крові за методом Короткова. Стандартна нейлонова манжета розміром не менше 25 – 35 см. Оснащений манометром.

 

Мікроскоп біологічний (для педагогічного працівника) Шкільний мікроскоп для використання під час проведення лабораторних робіт. Підсвітлення за допомогою вмонтованого освітлювача

Мікроскоп складається зі штатива з фокусуючим механізмом (макро- і мікрогвинти), основи з вмонтованим освітлювачем, кронштейна з предметним столиком, монокулярної насадки з окуляром та диска з діафрагмами. На предметному столику встановлені пружинні тримачі.

Технічні характеристики:

збільшення мікроскопа не менше  400х

збільшення об’єктивів не менше 4х; 10х; 40х

два окуляра: H10х, H16х

діапазон грубого (макро) фокусування: 50 мм

діапазон точного (мікро) фокусування: 1,8–2,2 мм

предметний столик: 120 x 110 мм

дзеркальце: діаметр 50 мм

довжина тубуса – 160 мм

 

Індикаторний папір Використовується для вимірювання кислотності речовин.

Виготовлений у вигляді універсальних індикаторних паперових стрічок розміром 56х8мм.

Набір містить 100 стрічок.

Надає можливість вимірювати Ph у діапазоні 0-14.

 

Фільтрувальний папір Проведення дослідів, пов’язаних з вивченням властивостей та фільтруванням речовин.
Загальні характеристики.
– кружки фільтровального паперу – 100шт;
– діаметр кружків 70мм або 90мм.
Габаритні розміри в упаковці 75х75х20мм або 95х95х20мм.

 

Товар повинен бути новим,  без зовнішніх пошкоджень, мати оригінальну упаковку з необхідними маркуваннями заводу – виробника, дату виготовлення, гарантійний термін, номера партії товару відповідно до вимог маркування; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та методичним забезпеченням.

Гарантійний термін експлуатації товару: не менше 12 місяців. Протягом всього гарантійного терміну, на вимогу Замовника, Постачальник зобов’язаний здійснити заміну неякісного товару

 

  1. Розмір бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до рішення №13 «Про внесення змін до бюджету Хмельницької міської територіальної громади на 2024 рік» Хмельницької міської ради від 13.03.2024 року.

 

  1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі становить 400 000,00 грн. та визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуги (тобто інформація про тарифи, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо), комерційних пропозицій Постачальників.

    Електронне звернення

    Якщо у Вас виникли запитання, скарги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!

    * — обов’язкові поля

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    Дозволені файли у форматі jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, які не перевищують розмір 2 Мб.

    Надсилаючи форму, Ви даєте згоду на обробку персональних даних

    Корисні посилання
    Хмельницька міська рада
    Хмельницька міська рада
    Департамент освiти i науки Хмельницької обласної державної адмiнiстрацiї
    Департамент освiти i науки Хмельницької обласної державної адмiнiстрацiї
    Інформаційна система управління освітою
    Інформаційна система управління освітою
    Мiнiстерство освiти i науки України
    Мiнiстерство освiти i науки України
    Нова українська школа
    Нова українська школа

    Ми в соц мережах
    Електронне звернення

    Якщо у Вас виникли запитання, скаги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!

    * — обов’язкові поля

    *
    *
    *
    *
    *
    *
    Дозволені файли у форматі *.doc, *.docx, *.exl, *.exls, *.png, *.jpg, які не перевищують розмір 2 Мб.