Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
Комплект навчального обладнання та засобів для кабінету біології № 1:
Набір «Анатомія людини» 12 моделей – 1 шт:
Модель «Органоїди клітини» (набір) – 1 шт:
Модель «Будова стебла» – 1 шт
Модель «Будова листка» – 1 шт
Модель «Поздовжний розтин кореня» – 1 шт
Набір моделей «Квітки представники різних родин» – 1 шт
Модель «Гідра» – 1 шт
Об’ємні моделі (набір) «Скелети хордових» – 1 шт
Модель «Хламідомонада» – 1 шт
Модель « Структура ДНК» – 1 шт
Модель «Клітина рослина» – 2 шт
Модель «Клітина тваринна» – 1 шт
Модель «Будова шкіри людини» – 1 шт
Модель спинного мозку людини з нервами– 1 шт
Модель «Схема мітозу і мейозу» – 1 шт
Модель «Вухо людини» – 1 шт
Набір лабораторний для кабінету біології НШБЛ – 1 шт
Комплект навчального обладнання та засобів для кабінету біології № 2:
Об’ємна модель. Скелет голуба – 1 шт
Об’ємні моделі. Вухо людини – 1 шт
Об’ємні моделі. Череп людини – 1 шт
Об’ємні моделі. Торс людини (45 см.) – 1 шт
Прилади. Тонометр з фонендоскопом – 1 шт
Мікропрепарати. Анатомія – 2 шт
Термометр рідинний– 1 шт
Мікроскоп шкільний SIGETA Elementary 40x-400x (або аналог) – 10 шт
Лупа шкільна – 5 шт
Набір лабораторний для кабінету біології НШБЛ – 5 шт
Ступка з товкачиком – 5 шт
Підставка-тринога – 2 шт
Штатив лабораторний біологічний – 2 шт
Індикаторний папір pH. – 100 аркушів – 1 шт.
Фільтрувальний папір – 5 шт
Скельця предметні. Прямокутної форми – 1шт
Скельця покривні. Квадратної форми – 100 шт
Спиртівка. Для спалювання сухого палива – 5 шт
Електронний pH-метр – 1 шт
Об’ємна модель. Носоглотка людини – 1 шт
Об’ємна модель. Скелет Жаби – 1 шт
Об’ємна модель. Скелет Кроля – 1 шт
Реанімаційний тренажер «Учнівський» – 1 шт
Комплект навчального обладнання та засобів для кабінету біології № 3:
Мікроскоп шкільний (для учня) – 10 шт
Мікроскоп біологічний (для педагогічного працівника) – 1 шт
Індикаторний папір – 100 шт
Фільтрувальний папір – 5 шт
Набір лабораторний для кабінету біології – 2 шт
Скельця предметні – 150 шт
Скельця покривні – 150 шт
Мікропрепарати «Ботаніка» – 2 шт
Мікропрепарати «Зоологія» – 2 шт
Мікропрепарати «Анатомія» – 2 шт
Мікропрепарати «гриби» – 2 шт
Модель «Скелет людини 85 см.» – 1 шт
Ноутбук – 1 шт
Комплект навчального обладнання та засобів для кабінету географії №4:
Колекція «Корисні копалини та продукти їх переробки» – 1 шт
Колекція «Нафта та продукти їх переробки» – 1 шт
Колекція «Кам’яне вугілля та продукти його переробки» – 1 шт
Колекція «Торф та продукти його переробки» – 1 шт
Колекція «Руди металів та їх виробництво» – 1 шт
Колекція «Залізна руда та продукти їх переробки» – 1 шт
Колекція «Граніт та його складові частини» – 1 шт
Колекція «Пісок, глина та продукти їх переробки» – 1 шт
Колекція «Вапняки» – 1 шт
Колекція «Склад грунту» – 1 шт
Колекція «Мінеральні та органічні добрива» – 1 шт
Колекція «Сировина та продукція для легкої промисловості» – 1 шт
Колекція «Палеонтологічна (форми збереження викопних решток рослин і тварин, 8 зразків)» – 1 шт
Колекція «Палеонтологічна (викопні рештки Докембрійського періоду)» – 1 шт
Колекція «Породи деревини» (демонстраційна) – 1 шт
Колекція «Морське дно» – 1 шт
Колекція «Черепашки молюсків» – 1 шт
Колекція «Морська зірка» – 1 шт
Колекція «Мінеральні та органічні добрива» – 1 шт
Психрометр – 1 шт
Барометр-анероїд 100 мм – 1 шт
Анемометр чашковий – 1 шт
Дощомір (опадомір) – 1 шт
Компас шкільний, діаметр не менше 30 мм – 10 шт
Курвіметр – 5 шт
Глобус модель «Будова Землі» (масштаб 1:50000000) – 1 шт
Глобус модель «Будова Сонця» – 1 шт
Фізична карта світу (масштаб 1:22000000) – 1 шт
Фізична карта півкуль (масштаб 1:24000000) – 1 шт
Фізична карта України (масштаб 1:500000) – 1 шт
Політична карта світу (масштаб 1:22000000) – 1 шт
Карта будова земної кори та корисні копалини (масштаб 1:22000000) – 1 шт
Карта Географічні пояси та природні зони світу (масштаб 1:22000000) – 1 шт
Карта кліматичні пояси та області світу (масштаб 1:22000000) – 1 шт
Карта Географічні відкриття (масштаб 1:30000000) – 1 шт
Австралія та Океанія. Політична карта (масштаб 1:10000000) – 1 шт
Карта Світ. Годинні пояси (масштаб 1:30000000) – 1 шт
Євразія. Політична карта (масштаб 1:10000000) – 1 шт
Євразія. Фізична карта (масштаб 1:10000000) – 1 шт
Карта Україна. Фізико-географічне руйнування(масштаб 1:10000000) – 1 шт
Карта Світ. Світ екологічні проблеми (масштаб 1:10000000) – 1 шт
Карта Україна. Екологічна ситуація (масштаб 1:10000000) – 1 шт
Карта Україна. Клімат (масштаб 1:10000000) – 1 шт
Карта Україна. Грунти (масштаб 1:10000000) – 1 шт
Карта Україна. Природно-заповідний фонд (масштаб 1:10000000) – 1 шт
Україна. Економічна карта (масштаб 1:10000000) – 1 шт
Карта Україна. Сільське господарство і харчова промисловість (масштаб 1:10000000) – 1 шт
Топографічна карта (масштаб 1:25000) – 1 шт
Атласи. Материки і океани. (7 клас) – 15 шт
Атласи. Україна у світі: природа і населення (8 клас) – 15 шт
Модель Сонячна система – 1 шт
Модель Циклон та антициклон – 1 шт
Ноутбук – 1 шт
5.Місце надання послуги:
Комплект 1: Олешинська гімназія ХМР Хмельницької області: с. Олешин, вулиця Шкільна, 13 а;
Комплект 2: Шаровечківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Хмельницької міської ради Хмельницької області: с. Шаровечка, вулиця Шкільна, 10;
Комплект 3: Давидковецька ЗОШ I-III ступ. ХМР Хмельницької області: с. Давидківці, вулиця Гавришка, 70;
Комплект 4: Іванковецький ліцей ХМР Хмельницької області: с. Іванківці, вул. Шкільна, 2
№ | Найменування | Комплектація |
1 | Електронний PH-метр | Прилад рН-метр призначений для вимірювання рівня рН – концентрації вільних іонів у воді. Застосовується в акваріумістики, гідропоніці, косметології, медицині і т.д. Інструкція до застосування.1. Зняти ковпачок.2. Перед початком застосування необхідно прополоскати електрод рН метра дистильованою водою.3. Перевести вимикач в положення “ON”.4. Помістити електрод рН-метра в досліджувану рідину.5. Акуратно перешкодити до того моменту, коли показання приладу стабілізуються. Це і буде остаточний результат.6. Після закінчення вимірювання відключити рН-метр, прополоскати електрод дистильованою водою, змочити вату калібрувальним розчином 4.01 помістити її в ковпачок. Ковпачок одягнути на прилад. Калібрування рН метра.1. Приготувати в 250мл дистильованої (або осмотической) води калібрувальний розчин 6.86 з температурою 25 ° С і помістити туди електрод приладу, акуратно помішуючи.2. Коли показання приладу стабілізуються, взяти викрутку (додається в наборі) і повертати регулювальний гвинт до тих пір, поки значення на дисплеї не збіжиться із значенням каліброваного розчину.3. Опустити електрод рН метра на 1 хвилину в калібрувальний розчин 4.01 (готується аналогічно 6.86).4. Якщо прилад визначив коректно значення розчину, отже калібрування рН метра виконана успішно. Що необхідно знати про експлуатації та догляді!1. Не зберігати електрод в дистильованої воді.2. Не допускати пересихання електрода.3. Для більш точних вимірювань – калібру періодично ваш рН-метр. Характеристики. Діапазон вимірювання рН: 0.00-14.00.Робоча температура, ° С: 0-50.Ціна поділки: 0.1 рН. Похибка: +/- 0.1 рН. Вбудований сенсор для автоматичної компенсації температури (від 0 до 50 ° С). Калібрування по одній точці за допомогою калібрувальної викрутки (є в комплекті). Тривалість роботи: понад 700 годин. Розміри: 152 * 30 * 15 мм. Маса: 50 гр. Комплектація: Прилад рН-метр. Калібрувальна викрутка. Калібрувальні розчини. Пластиковий кейс для зберігання. |
2 | Набір мікропрепаратів “Ботаніка” | Набір мікропрепаратів упаковано в коробку з пазами для слайдів. Термін зберігання слайдів не обмежений, мікропрепарати очищені від сторонніх частинок, мають чіткі контури і придатні для вивчення за допомогою шкільних мікроскопів та луп. Склад набору: Вольвокс – 1шт Євглена зелена – 1шт Спірогіра – 1шт Ціанобактерії (син-зел. водорості) – 1шт Клітини епідермісу (цибуля) – 1шт Клітини листка елодеї – 1шт Зріз стебла трав’янистої рослини – 1шт Будова кінчика кореня цибулі – 1шт Клітина соковитого кореня – 1шт Пиляк лілії – 1шт Зрілий пилок сосни – 1шт Спорофіт папороті – 1шт Антеридії – 1шт Архегонії – 1шт Ситовидні трубки – 1шт |
3 | Набір мікропрепаратів “Зоологія” | Набір мікропрепаратів упаковано в коробку з пазами для слайдів. Термін зберігання слайдів не обмежений, мікропрепарати очищені від сторонніх частинок, мають чіткі контури і придатні для вивчення за допомогою шкільних мікроскопів та луп. Склад набору: гідра (загальна структура); ротовий апарат гідри; планарія (кишківник); аскарида (жіноча особина); аскарида (розтин жіночих статевих органів); сисун японський (копуляція пари); кінцівка бджоли; кінцівка мухи; крило бджоли; бджола (жало і мішечок з отрутою); крило комара; крило метелика; кров жаби; яйцеклітини жаби; перо птаха. |
4 | Набір мікропрепаратів “Гриби” | Набір мікропрепаратів упаковано в дерев’яну коробку з пазами для слайдів. Термін зберігання слайдів не обмежений, мікропрепарати очищені від сторонніх частинок, мають чіткі контури і придатні для вивчення за допомогою шкільних мікроскопів та луп. Склад набору:дріжджі -3; актиноміцет-3; різопус-3; гнойовик (гриб)-3; пеніцил (блакитна цвіль)-3. |
5 | Набір мікропрепаратів “Анатомія” | Набір мікропрепаратів упаковано в коробку з пазами для слайдів. Термін зберігання слайдів не обмежений, мікропрепарати очищені від сторонніх частинок, мають чіткі контури і придатні для вивчення за допомогою шкільних мікроскопів та луп. Склад набору: типи м’язових тканин: гладенька, посмугова, скелетна; кісткова; хрящ гіаліновий; жирова тканина; нервова тканина; циліндричний епітелій; багатошаровий епітелій; плаский епітелій; нейроепітелій (смакові рецептори); кров людини; шкіра людини, жіночі хромосоми; чоловічі хромосоми; сперматозоїди людини; яйцеклітина людини. |
6 | Колекція “Морська зірка” | Навчальний посібник використовується як демонстраційний та роздавальний матеріал на уроках.Технічні характеристики:У колекції представлений зразок морської зірки, яку можна зустріти на морському дні, розміщених на підкладці в коробці для зберігання. Зразки пронумеровані та опис відповідає номеру на вкладках, що ламінують.
Розмір коробки (ламінований картон) 28*28*5 див. Склад: біологічні об’єкти, 2 вкладки, підкладка, пакувальна коробка. |
7 | Колекція “Морське дно” | Навчальний посібник використовується як демонстраційний та роздавальний матеріал на уроках.Технічні характеристики:У колекції представлені зразки які можна зустріти на морському дні, розміщених на підкладці в коробці для зберігання. Зразки пронумеровані та опис відповідає номеру на вкладках, що ламінують.
Розмір коробки (ламінований картон) не менше 28*28*5 див. Склад: біологічні об’єкти, 2 вкладки, підкладка, пакувальна коробка. |
8 | Колекція „Черепашки молюсків” | Використовується колекція «Мушлі молюсків» в кабінетах біології та географії загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу «Тварини», тема «Тип Молюски. Різноманіття молюсків» розміщених на підкладці в коробці для зберігання. Зразки пронумеровані і мають назву і опис відповідає номеру на ламінованих вкладках.
Розмір коробки (ламінований картон) не менше 28 * 28 *5 см |
9 | Колекція “Склад грунтів” | Колекція містить зразки основних складових ґрунтів.
1.Повітря |
10 | Колекція “Мінеральні та органічні добрива” | Колекція містить зразки основних мінеральних добрив, що широко використовуються у сільському господарстві. 1.Мідний купорос 2.Залізний купорос 3.Сечовина 4.Суперфосфат 5.Аміачна селітра 6.Калійна сіль 7.Сульфат калію 8.Вапнякове борошно 9.Нітроамофоска 10.АмофосРозмір коробки (ламінований картон) не менше 28 * 26*5 см |
11 | Модель”Будова стебла” | Модель демонструє будову стебла в поздовжньо-поперечному розрізі на гістологічному рівні та його основні компоненти: покривні тканини (епідерма та пробковий шар), кору з лубом, шар твірних клітин з деревиною. У центрі стебла розташована серцевина. Провідні пучки виділені кольором: судини, ситоподібні трубки тощо. Виготовлена з пластика та забарвлена в природні кольори.
Розміри моделі не менше 340*160*250 см. |
12 | Модель”Будова листка” | Модель демонструє будову листка в поздовжньо-поперечному розтині на гістологічному рівні та його основні компоненти: епідерміс з продихами, губчастий та стовпчастий мезофіл, провідні пучки тощо. Виготовлена з пластика та забарвлена в природні кольори.Розміри моделі не менше 450х230*170 см. |
13 | Квітки представників різних родин (4шт) | Склад: квітка персик; розмір не менше 20*15*15 см квітка картоплі; розмір не менше 20*13*20 см квітка гороху; розмір не менше 18*14*20 см квітка пшениці; розмір не менше 42*10*18 см – виготовлені з пластику, забарвлені в природні кольори та встановлені на підставки. |
14 | Модель “Хламідомонада” | Використовується модель “Хламідомонада” в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Загальна біологія”. Модель демонструє зовнішню і внутрішню будову “простих” на прикладі хламідомонади. Виготовлена з пластику і забарвлена в природні кольори. Розмір моделі не менше 17*18*20 см. |
15 | Модель “Гідра” | Модель складається з двох частин: – повздовжнього розтину дорослого організму – збільшеного фрагменту частини тіла. Виготовлена з пластика, забарвлена в природні кольори та встановлена на підставки.
Розмір не менше: 22*22*13 см |
16 | Скелети хордових. Скелет жаби | Модель являє собою природній остеологічний матеріал. Скелет змонтований з урахуванням відтворення природнього положення тіла тварини та захищений прозорим пластиковим ковпаком. |
17 | Скелети хордових. Скелет голуба | Модель являє собою природний остеологічний матеріал. Скелет змонтований з урахуванням відтворення природнього положення тіла тварини та захищений прозорим пластиковим ковпаком. |
18 | Скелети хордових. Скелет кроля | Модель являє собою природній остеологічний матеріал. Скелет змонтований з урахуванням відтворення природного положення тіла тварини та захищений прозорим пластиковим ковпаком. |
19 | Модель “Скелет людини 170см” | – виготовлена зі спеціального пластика, що точно імітує кісткову тканину, має природні кольори, встановлена на стояку і є розбірною.
– висота скелета не менше 170см |
20 | Модель “Скелет людини 85см” | Кінцівки кріпляться на гнучкій основі. Виготовлена зі спеціального пластика, що точно імітує кісткову тканину, має природні кольори, встановлена на стояку і є розбірною. Висота скелета 85см. |
21 | Модель “Череп людини” | Модель демонструє будову черепа людини і є розбірною. Верхня половина черепа від’єднується. Нижня щелепа з’єднана з моделлю рухомим пружинним кріпленням. Виготовлена з пластика, що точно імітує кісткову тканину та природне забарвлення. Череп має натуральну величину. |
22 | Модель “Будова зуба людини” | На моделі можна розрізнити такі деталі: коронка зуба, шийка зуба, корінь зуба, зубна емаль, зубна кістка (дентин), зубна пульпа, нерви і кровоносні судини.Розмір, не менше: 31*13*13 см, 2 частини та підставка |
23 | Модель “Головний мозок людини з артеріями” | Модель є розбірною, складається з трьох частин і підставки, демонструє зовнішню та внутрішню будову мозку людини (середній мозок, проміжний мозок, міст, мозочок). Нервові пучки виділені жовтим кольором.
Розмір моделі не менше 13*18*14 см; 7 частин та підставка. |
24 | Модель “Вухо людини” | Модель є розбірною, демонструє зовнішнє, середнє та внутрішнє вухо з окремими слуховими кісточками, лабіринт зі стремінцем, слуховим та вестибулярним нервами. Виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві природні кольори, що дає можливість досконально розглянути внутрішню будову органів вуха людини Розмір моделі не менше: 22*32*22 см |
25 | Модель “Гортань людини” | Модель є розбірною, дає змогу демонструвати початкові відділи травної та дихальної систем: гортань, під’язикову кістку, трахею, зв’язки, м’язи, судини, нервові закінчення, щитовидну залозу. Виготовлена з пластику, забарвлена в яскраві природні кольори та встановлена на підставку. Розмір моделі на менше : 21*11*11 см |
26 | Модель “Носоглотка людини” | Модель демонструє будову носоглотки людини в сагітальному розрізі. Виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві природні кольори та встановлена на підставку. Розмір моделі на менше : 22*11*11 см |
27 | Модель “Легені людини” | Модель є розбірною, демонструє будову легень людини :бронхіальне дерево, бронхіоли i альвеоли, легеневі артерії, легеневі вени, нерви і лімфатичні судини, легеневу плевру. Виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві природні кольори та розміщена на пленшеті-підставці. Розмір моделі не менше : 15*30*24 см |
28 | Модель “Серце людини” (мале) | Анатомічна модель є розбірною, детально демонструє анатомію серця з шлуночками, з передсердями, веною і аортою. Передня стінка знімна. Коронарні артерії і вени позначені кольором.Виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві природні кольори та встановлена на підставку. Розмір моделі не менше: 20*11*11 см |
29 | Модель “Шлунок людини” | Модель є розбірною, демонструє анатомію шлунку людини: будову шлункових м’язів, всі шари шлункової стінки, рельєф зморшок слизової оболонки, судини, а також місце поєднання стравоходу та сфінктера шлунку. Виготовлена з пластика та забарвлена в яскраві природні кольори. Розмір моделі не менше: 17*10*25 см |
30 | Модель “Нирка людини” | Анатомічнв модель демонструє будову нирки людини: мозкову речовину нирки і ниркові лоханки, наднирник, ниркові і надниркові судини, верхній відрізок сечоточника. Виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві природні кольори та встановлена на підставку. Розмір моделі не менше: 26*14*9 см |
31 | Модель “Печінка людини” | Анатомічнв модель демонструє будову печінки людини Виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві природні кольори та встановлена на підставку. Розмір моделі не менше : 17*16*22 см |
32 | Модель “Клітина тваринна” | Модель «Клітка тваринна» призначена для використання у загальноосвітніх закладах у кабінеті біології, як демонстраційний посібник у розділі «Будова та функції клітин».На моделі можна розглянути такі особливості будови тваринної клітини:
1. Ядро 2. Хроматин 3. Цитоплазма 4. Зовнішня мембрана клітини 5. Ендоплазматична мережа 6. Апарат Гольджі 7. Мітохондрії 8. Лізосоми 9. Рибосоми 10. Клітинний центр (центріолі )Встановлено на підставку. Розмір не менше 41*27*15 см |
33 | Модель “Клітина рослинна” | Модель «Клітина рослинна» призначена для використання в загальноосвітніх установах в кабінеті біології, як демонстраційний посібник по розділу «Будова і функції клітин». Виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві природні кольори та встановлена на підставку. На моделі можна розглянути наступні особливості будови тваринної клітини:
1. Клітинна стінка, 2. Клітинна мембрана, 3. Цитоплазма, 4. Клітинне ядро, 5. Вакуола 6. Апарат Гольджі, 7. Ендоплазматичний ретикулум, 8. Хлоропласт. |
34 | Модель “Органоїди клітини” (набір) | Опис товару:
Модель створена для демонстрації на уроках біології.Призначена для проведення контрольних, лабораторних робіт, а також усних опитувань. Виготовлені з кольорового пластику. Склад: хлоропласт, мітохондрія, клітинна мембрана. Розмір кожної моделі не менше 22*17*17 см |
35 | Модель “Схема мітозу і мейозу” | На моделях представлені фази мітозу: Інтерфаза – це період життя клітини між двома поділами. Інтерфаза ділиться на кілька періодів:Пресинтетичний – перший період інтерфази. Генетична інформація знаходиться в стані максимального функціонування. Клітка зростає, диференціюється, функціонує.Синтетичний – інший період інтерфази. У цей період відбувається подвоєння ДНК. Початок цієї фази називається точкою реплікації. Відбувається за участю певних білків-активаторів. В кінці цього періоду деякі клітини можуть перейти в G0 (або фаза спокою – період клітинного циклу, протягом якого клітини знаходяться в стані спокою і не діляться) та підтримувати свої функції і метаболізм (наприклад, нейрони і м’язові клітини) або перейти в наступну фазу.Постсинтетичний період – підготовка клітини до профази мітозу. У клітці руйнується цитоскелет, починається конденсація і спирализация хроматид, посилюється синтез АТФ, РНК, білків, ліпідів і вуглеводів. Формуються деякі нові органели. У профазі відбувається конденсація хромосом, клітинний центр ділиться і продукти його поділу розходяться до полюсів ядра, руйнується ядерна оболонка, утворюється веретено поділу. Прометафаза – стадія переходу профази в метафазу (грец. «Pro»-перед). Каріоплазма і цитоплазма змішуються. Хромосоми ще більше ущільнюються, на центромери утворюються кінетохора. У метафазі хромосоми розташовуються на «екваторі» (на рівній відстані від «полюсів» ядра) в одній площині, утворюючи так звану метафазну пластинку. Важливо відзначити, що вони залишаються в такому положенні протягом досить тривалого часу. Зазвичай в зв’язку з цим метафаза – сприятливий час для підрахунку хромосомних чисел.У анафазі, яка є найкоротшою фазою мітозу, хромосоми діляться (з’єднання в районі центромери руйнується) і розходяться до різних полюсів клітини. У телофазе відбувається руйнування веретена поділу і освіти ядерної оболонки навколо дочірніх ядер.Тривалість мітозу в середньому 1-2 години, різна для різних видів клітин. Процес залежить також і від умов зовнішнього середовища (температури, світлового режиму й інших показників). Мітоз клітин тварин, як правило, триває 30-60 хвилин, а рослин – 2-3 години. За 70 років в тілі людини сумарно здійснюється порядка 1014 клітинних поділів. Мейозу:Мейоз проходить в два ділення.З диплоїдних клітин утворюються гаплоїдні.Відбувається тільки в статевих клітинах. Розмір моделі не менше : 47*14*10 см |
36 | Модель “Структура ДНК” | Використовується модель “Структура ДНК” в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Загальна біологія”, теми “Основи цитології. Нуклеїнові кислоти”. Модель є розбірний, демонструє будову подвійній спіралі дезоксирибонуклеїнової кислоти (ДНК) і його елементи: моносахариди, залишки фосфорної кислоти і чотири типи основ: аденін, тимін, гуанін, цитозин. Елементи моделі пофарбовані в умовні кольори. Виготовлена з пластику і встановлена на підставку. Розмір моделі не менше: 13*15*44 см |
37 | Реанімаційний тренажер “Учнівський” | Тренажер для проведення серцево-легеневої реанімації призначається для поглибленої тренування навичок виконання непрямого масажу серця і дихання рот-в-рот, як у дітей, так і у дорослих. Характеристики: 1. Дозволяє освоїти навик виконання серцево-легеневої реанімації у дітей і дорослих.2. Дозволяє імітувати стандартні маніпуляції з відновлення прохідності дихальних шляхів.3. Контроль глибини виконання непрямого масажу серця. Глибина компресії: у дорослих -5 см, у дітей -3см. При занадто поверхневою компресії не виникає підтверджують звуків. Правильна компресія підтверджується клацанням.4. Штучне дихання «рот-в-рот». Оцінка ефективності вентиляції за рухом грудної клітки під час вдиху.5. Частота непрямого масажу: відповідає сучасному міжнародному стандарту 100 натискань в хвилину.6. Режим роботи: тренувальний режим. В компелекті: макет дефібрилятора (картонний), інструкція, розмір манекену не меньше 550х350 мм. |
38 | Модель “Торс людини” м | Розбірна модель виготовлена з пластмаси та забарвлена в природні кольори. Модель є розбірною, демонструє торс людини з розкритою грудиною, що містить серце, легені, відділи травної системи, печінку, нирки, а також демонструє сагітальний розріз голови. Виготовлена з пластика та забарвлена в яскраві природні кольори. Розмір не менше 42 см 13 частин |
39 | Набір “Скелети хордових” | До складу набору входить: Скелет голуба Скелет кроля Скелет риби Скелет жаби Моделі являють собою природній остеологічний матеріал. Скелети змонтовані з урахуванням відтворення природнього положення тіла тварини та захищений прозорим пластиковим ковпаком. |
40 | Модель “Око людини” ( збільшене у 3 рази) | Модель “Око людини” ( збільшене у 3 рази) Демонструє будову ока людини: судинну оболонку, сітківку, райдужну оболонку, зіницю та кришталик, скловидне тіло, зоровий нерв. Виготовлена з пластика, забарвлена в природні кольори та встановлена на підставку. Розмір моделі не менше : 12*11*11 см |
41 | Будова шкіри людини | На прикладі реалістичної об’ємної моделі збільшеної декілька разів учні знайомляться з: – мікроскопічною будовою шкіри, – особливостями кожного шару шкіри, – будовою сенсорних рецепторів, – виглядом і будовою кровоносних судин тощо.Розмір моделі не менше 15* 10* 15 см |
42 | Модель спинного мозку людини з нервами | Модель нерозбірна, демонструє будову спинного мозку людини. Модель демонструє: білу речовину, сіру речовину, спинномозковий канал, руховий корінець, чутливий корінець, вени та артерії. |
43 | Набір шкільний лабораторний для кабінету біології НШБЛ | Набір містить повний комплект необхідного лабораторного посуду та приладдя для проведення лабораторних робіт відповідно до діючого навчального плану та програми: чашка Петрі – 1 шт, циліндр вимірювальний з носиком 50 мл – 1 шт, пробка гумова – 1 шт, склянка з кришкою – 1 шт, піпетка-дозатор – 1 шт, латексні рукавички – 1 шт, тримач для пробірок – 1 шт, штатив для пробірок на 10 гнізд – 1, індикаторний папір – 1 шт, фільтрувальний папір – 1 шт, скальпель – 1 шт, затискач Гофмана (гвинтовий) – 1 шт, затискач Мора (пружинний) – 1 шт, ложка для спалювання речовин – 1, лійка лабораторна – 1 шт, пробірка хімічна – 1 шт, паличка скляна – 1 шт, колба плоскодонна 50 мл – 1 шт, колба конічна 50 мл – 1 шт, колба круглодонна 50 мл – 1 шт, тигель з кришкою – 1 шт, лінійка – 1 шт, скриня пластикова для зберігання та транспортування набору – 1 шт, |
44 | Скельця предметні (50шт.) | Скельця предметні є прямокутної форми і мають розміри не менше 24х74х1мм. Одна упаковка містить 50 предметних скелець. |
45 | Скельця покривні (100шт.) | Скельця покривні є квадратної форми і мають розміри 18х18мм або 24х24мм. Одна упаковка містить 100 покривних скелець. |
46 | Мікроскоп шкільний | Склад Штатив з фокусуючим механізмом (макро- і мікро гвинти) Основа з освітлювальною лінзою-дзеркалом Конштейн з предметним столиком Револьверний пристрій з об’єктивами Монокулярна насадка з окуляром та диск з діафрагмами. На предметному столику встановлені пружинні тримачі. Технічні характеристики збільшення мікроскопа 50х 125х 500х (40х 100х 400х) збільшення об’єктивів 4х 10х 40х збільшення окуляра 12,5х (10х) лінійне поле в просторі зображення 16мм механічна довжина тубуса 160мм предметний столик 105х110мм |
47 | Лупа шкільна | Виготовлена зі скла в пластмасовій оправі з ручкою. Збільшення не менше 3х. |
48 | Тонометр з фонендоскопом | Використовується тонометр в кабінеті біології загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення розділу “Людина”. Прилад застосовується для вимірювання тиску крові. |
49 | Гігрометр психрометричний | Прилад складається з пластмасового корпусу на якому розташовані температурна шкала із двома капілярами, один з яких знизу зволожується ґнотом із тканини, зануреним у живильник з водою, і таблиці для визначення відносної вологості повітря.
розмір пакування: 30*13*5 см |
50 | Термометр рідинний ( 0…+100°С) | Використовується термометр рідинний 0 … + 100 ° С в кабінеті фізики, хімії, біології загальноосвітнього навчального закладу для проведення демонстраційних і лабораторних дослідів. Технічна характеристика:- Ціна поділки 1 º – Довжина термометра 180 мм- Маса 0,010 г |
51 | Ступка з товкачиком | – маса 210г
– габаритні розміри 85х80х40мм – виготовлена з порцеляни |
52 | Спиртівка для сухого спирту | Виготовлена з металу. Дві частини. Має пружинне кріплення.Розмір не менше 10*10 см. Чохол для зберігання. |
53 | Підставка – тринога | – габаритні розміри не менше 120х120х70 мм
– маса 0,25кг – виготовлена з металу. |
54 | Штатив лабораторний ШЛБ | 1) підставка 1шт
2) стрижень металевий 1шт 3) муфта вертикальна 1шт 4) муфта горизонтальна 1шт 5) лапка 2шт 6) кільце діаметром 10см 1шт 7) напівкільце діаметром 9см 1шт 8) напівкільце діаметром 6см 1шт |
55 | Індикаторний папір | pH-тест забезпечує швидкий і економний спосіб вимірювання pH будь-якої рідини і суміші. Необхідно занурити смужку паперу в необхідний розчин на 1-3 секунди, папір відразу змінить свій колір. Результат порівнюєте з прикріпленою кольоровою шкалою і обчислюєте значення. Лакмусові паперові смужки фіксують рівень pH в діапазоні від 1 до 14. |
56 | Фільтрувальний папір | Діаметр не менше 55 мм, синя стрічка |
57 | Топографічна карта, м-б 1:25 000 (на планках) | м-б 1:25 000 (на планках) Розмір: 143х94 см мова: укр. |
58 | Україна. Природно-заповідний фонд, м-б 1:1 000 000 (на планках) | м-б 1:1000000 (на планках) Розмір: 148х107 см мова: укр. |
59 | Україна. Грунти, м-б 1:1 000 000 (на планках) | м-б 1:1 000 000 (на планках) Розмір: 148х107 сммова: укр. |
60 | Україна. Клімат, м-б 1:1 000 000 (на планках) | Україна. Клімат, м-б 1:1 000 000 (на планках) мова: укр. |
61 | Україна. Економічна карта, м-б 1:1 000 000 (на планках) | м-б 1:1 000 000 (на планках) Розмір: 148х107 сммова: укр. |
62 | Україна. Екологічна ситуація, м-б 1:1 000 000 (на картоні, на планках ) | м-б 1:1 000 000 (на картоні, на планках ) Розмір: 158х108 сммова: укр. |
63 | Україна. Фізична карта, м-б 1:1 000 000 (на картоні, на планках ) | м-б 1:1 000 000 ( на планках ) Розмір: 148х107 см мова: укр. |
64 | Світ. Кліматичні пояси та області | м-б 1:22 000 000 ( на планках)
155×108 см |
65 | Фізична карта півкуль | Масштаб: 1:22 000 000Розмір: 158х108 см Мова: укр. |
66 | Світ. Фізична карта | м-б 1:22 000 000 (на планках) Розмір: 158х108 см |
67 | Світ. Політична карта | м-б 1:22 000 000 (на планках) Розмір: 155х108 см язык: укр. |
68 | Світ. Екологічні проблеми | м-б 1:22 000 000 на планках Розмір: 155х108 см |
69 | Австралія та Океанія. Політична карта | м-б 1:10 000 000 (на планках ) Розмір: 133х108 сммова: укр. |
70 | Євразія. Політична карта | м-б 1:10 000 000 (на планках) Розмір: 153х108 сммова: укр. |
71 | Світ. Годинні пояси. Навчальна карта (на картоні) | РОЗМІР: 156.00CM X 100.00CM На планках Навчальна карта для вивчення географії в загальноосвітніх навчальних закладах.Основним тематичним змістом карти є межі годинних поясів. Показані території, на яких прийнятий поясний час та території, на яких час відрізняється від поясного. Показана лінія зміни дат.Карта укладена в циліндричній проекції. На ній зображено кордони країн світу, найбільші міста, берегову лінію та гідрографічну мережу. Художні малюнки годинників з зображенням поясного часу доповнюють видання. |
72 | Світ. Будова земної кори та корисні копалини | Масштаб: 1:22 000 000, розмір: 155х108 см, мова: українська |
73 | Світ. Географічні відкриття (на картоні на планках) | РОЗМІР: 158.00CM X 108.00CM Навчальна карта для вивчення географії в загальноосвітніх навчальних закладах.Карта показує шляхи, за якими здійснювалися географічні відкриття. Вказані дати подорожей мандрівників. Відмічені місця їхньої загибелі. На берегах карти розміщено портрети мандрівників.Рельєф суходолу та океанічного дна показаний кольоровою відмивкою. Підписані частини світу, Старий та Новий Світ. Карта містить дві карти-врізки – Антарктиди та Арктики. |
74 | Світ.Географічні пояси та природні зони (на картоні, на планках) | РОЗМІР: 108.00CM X 158.00CM Маштаб 1:22 000 000 Мова -Українська На картоні, на планках |
75 | Євразія. Фізична карта | Євразія. Фізична карта РОЗМІР: 153.00CM X 108.00CM МАСШТАБ: 1:10 000 000 на картоні ( на планках) |
76 | Анемометр цифровий | Цифровий анемометр призначений для вимірювання швидкості вітру проходить повітря. Завдяки великій крильчатці здатний з високою точністю вимірювати швидкість повітряного потоку на низьких швидкостях. Відмінною особливістю даної моделі є дуже чутлива крильчатка на підшипниковому механізмі (у більшості бюджетних моделей анемометрів крильчатка обертається в маслі, в зв’язку з чим при негативних температурах у таких анемометрів різко падає точність).Крім того анемометр оснащений вбудованим термометром. Діапазон температури: -10 – 45 ° CТип датчика: Чи не внесений Діапазон швидкості: 0.3 – 30 м / с Вимірювання вологості: НемаєДозвіл: 0.1 м / с Діапазон вимірювання температури: -10 ~ 45 ℃Похибка при вимірюванні швидкості повітряного потоку: ± 5%Похибка вбудованого термометра: ± 2 ℃Дозвіл: 0,01 м / сДозвіл термометра: 0,1 ℃Одиниці виміру швидкості повітряного потоку:m / s, Km / h, ft / min, Knots, mph, btf. Одиниці виміру температури: ℃, F Харчування: Елемент живлення 9VГабарити корпусу: 165X85X39 мм Вага: 184 г Комплектація:
Анемометр 1 шт. Тканинна сумка 1 шт. Елемент живлення 9В 1 шт. Інструкція1 шт. Гарантійний талон 1 шт. |
77 | Курвіметр | Курвіметр використовується для вимірювання відстані на картах і планах. Дозволяє вимірювати відстань (з урахуванням масштабу) на картах і планах по річках і звивистих дорогах або в інших умовах, коли важко застосувати масштабну лінійку |
78 | Компас шкільний | Компас виготовлено з пластику, скла та металу. Діаметр не менше 40 мм. |
79 | Дощомір (Опадомір – ємність для виміру опадів) | Дощомір (опадомір) використовується в кабінеті географії при проведенні лабораторних занять. Це спеціальний прилад, який застосовується для визначення кількості опадів, що випали |
80 | Барометр-Анероїд | діапазон тиску, що вимірюється- а) від 96000 до 104000Па- б) від 720 до 780мм рт.ст – ціна розподілу шкали 100Па, 1мм рт. ст діаметр від 9см і більше |
81 | Колекція “Корисні копалини” | Колекція містить натуральні зразки корисних копалин Світу, що найбільше поширені. Зразки корисних копалин (20 зразків) пронумеровані згідно зі списком. В колекцію входить дві ламіновані вкладки: класифікація корисних копалин, та список. Ламінована коробка 26х28х6 см з ложементом у якому зберігаються у спеціальних контейнерах корисні копалини Склад: 1. Нафта2. Газ природний 3. Сіль кам’яна 4. Мінеральна вода 5. Пісок кварцовий 6. Пісок річковий 7. Торф 8. Залізна руда (гематит) 9. Вапняк 10. Крейда 11. Граніт червоний 12. Граніт сірий 13. Базальт 14. Вугілля кам’яне 15. Гіпс 16. Мармур 17. Глина 18. Пісковик 19. Кварцит 20. Сланець |
82 | Коллекція “Нафта і продукти ії переробки” | Навчальний посібник використовується в якості демонстраційного і роздаткового матеріалу. Колекція містить зразки сирої нафти і продукти її крекінгу.
Склад: Зразки містяться у склянках, горючі, вибухові та отруйні речовини імітовані. Пакування : коробка з ламінованого картону 26*28*6 см |
83 | Колекція “Кам’яне вугілля та продукти його переробки” | Навчальний посібник використовується в якості демонстраційно і раздаточном матеріалу на уроках. Технічні характеристики: 1.Барвник 2.Бензол 3.Нафталін 4.Мінеральні добрива 5.Каменно-вугільна смола 6.Амміачна вода 7.Анілін 8.Толуол 9.Сахарин 10.Пек 11.Кам’яне вугілля 12.Пластик У колекції Представлені зразки кам’яного вугілля і продуктів переробки розміщених на підкладці в коробці для зберігання. Зразки пронумеровані і опис відповідає номеру на ламінованих вкладках.Розмір коробки не менше (ламінований картон) 26*28*6 см. |
84 | Колекція “Торф і продукти його переробки” | Навчальний посібник використовується в якості демонстраційного і роздаткового матеріалу. У склад колекції входять зразки торфу та продукти його переробки. Торф, олива легка, гас, олива креолінова, добриво, торф’яний стакан, спирт, пек, мох сфагнум, дьоготь, віск. Горючі, вибухові та отруйні речовини імітовані.
Пакування : коробка з ламінованого картону не менше26*28*6 см |
85 | Колекція “Залізна руда та продукти її переробки” | Навчальний посібник використовується в якості демонстраційного і роздаткового матеріалу .Колекція містить зразки основних видів залізної руди та продуктів її переробки: Гематит Магнетит Бурий залізняк Шпат (флюс) Залізо Чугун Шлак (відходи виробництва) Арматура залізна Труба залізна Пакування : коробка з ламінованого картону не менше 26*28*6 см |
86 | Колекція “Граніт та його складові частини” | Навчальний посібник використовується в якості демонстраційного і роздаткового матеріалу на уроках. Технічні характеристики:У колекції представлені зразки граніту розміщених на підкладці в коробці для зберігання. Зразки пронумеровані і мають назву і опис відповідає номеру на ламінованих вкладках. Розмір коробки (ламінований картон) не менше 26 *29*6 см. До складу входить: кварц польовий шпат слюда кальцит магнезит кварцовий пісок ільменіт базальт граніт сірий граніт червоний граніт габро граніт зелений |
87 | Колекція “Пісок, глина та продукти їх переробки” | Колекція містить зразки основних видів піску, глини та виробів з них.
Розмір коробки (ламінований картон) не менше 26 *29*6 см. |
88 | Колекція “Сировина та продукція для легкої промисловості” | Зразки сировини та матеріалів, що використовуються для легкої промисловості.
Розмір коробки (ламінований картон) не менше 26 *29*6 см. |
89 | Колекція „Палеонтологічна (форми збереження викопних решток рослин і тварин)” | Колекція містить натуральні зразки відбитків, скам’янілостей та викопних решток рослинних, тваринних організмів і мушель молюсків.
Розмір коробки (ламінований картон) не менше 26 *29*6 см. |
90 | Колекція “Вапняки” | Колекція містить зразки основних видів вапняків та виробів з них.
Розмір коробки (ламінований картон) не менше 26 *29*6 см. |
91 | Модель діюча “Сонячна система” | Модель являє собою зменшену копію Сонячної системи. На пластмасовій підставці закріплена стійка, на якій розташовується велика червона куля з лампочкою всередині, що позначає Сонце. На стійці рухомо закріплені металеві стрижні з пластмасовими кульками різних кольорів і розмірів, що позначають вісім планет Сонячної системи. Стрижні можуть обертатися навколо стійки, що демонструє обертання планет навколо Сонця. Лампочка всередині «Сонця» використовує в якості джерела живлення батарейки типу АА (поставляються в комплекті).
Розмір моделі, не менше 37*24*15 см |
92 | Модель “Циклон і антициклон” | Посібник складається з моделей циклону і антициклону, що мають спіралевидну форму і встановлюються на підставці. Відповідно до загальноприйнятого позначенням синя спіраль являє циклон, червона -антициклон. Кольорові стрілки, що входять в комплект, позначають спадні і висхідні потоки повітря. Розмір моделі ( 2 частини) не менше 33*18*18 см |
93 | Модель-глобус “Будова Землі” | Модель-глобус “Будова Землі” Діаметр моделі 320мм. Використовується в кабінетах фізики, географії та природознавства загальноосвітнього навчального закладу. Модель демонструє зовнішню та внутрішню структуру будови Землі. Виготовлена у формі глобуса з видаленим сегментом земної поверхні, що демонструє внутрішню структуру будови Землі. Розмір моделі не менше 32 см. |
94 | Атлас. Географія материків і океанів. 7 клас | Атлас налічує 48 сторінок і містить карти світу, карти материків, океанів, охоплює теми забруднення довкілля та охорони природи. Даний атлас буде гарним помічником як для вчителя, так і для учнів 7 класу, для комплексного вивчення материків і океанів. Для повноти та наочності основні базові карти материків створені в єдиному масштабі 1 : 35 000 000, що дозволяє усвідомлювати розміри материків, порівнювати і аналізувати різноманітну географічну інформацію: цілісність природи материків і океанів, їх різноманітність та умови життя населення. Особливістю даного атласу є те, що він містить величезну кількість різноманітних статистичних даних, які розміщені як на картах, так і в табличках-«паспортах» до кожної з карт материка чи океану. Проведено оновлення за найновішими даними відповідно останніх світових досліджень, що надаються міжнародними організаціями, які проводять моніторинг навколишнього природного середовища. Враховано усі зміни, що відбуваються кожного року у нових освітніх програмах з географії закладів загальної середньої освіти України, а також виклики часу, що диктує сучасне життя. Додано нові заповідні території, культурні та природні об’єкти, що знаходяться під охороною ЮНЕСКО. Проведено чергування чисельності населення материків, країн і міст (тільки у цьому атласі можна проаналізувати як змінюється чисельність населення за материками), змін географічних назв, довжин річок, відміток висот та глибин, тощо. При останньому перевиданні до атласу було додано карту «Південний океан», також на картах «Господарська діяльність» усіх материків відображено екологічні проблеми. Видання має гриф Міністерства освіти і науки України та відповідає санітарному законодавству України. |
95 | Атлас «Україна у світі: природа, населення». 8 клас | Атлас ілюструє курс географії 8 класу «Україна у світі: природа, населення» та спрямований на формування науково-географічної картини України як частини світової спільноти держав на основі комплексного її вивчення. Атлас покликаний допомогти учневі сформувати знання про природу та населення країни, свого регіону, виховати повагу до українського народу, його культури, відчути себе справжнім патріотом своєї держави. Атлас «Україна у світі: природа, населення» ілюструє головні теми курсу: Географічна карта та робота з нею. Географічний простір України. Природні умови і ресурси України. Населення України та світу. Інформація подана в формі, адаптованій відповідно до вікових особливостей учнів. Пояснення та змістовні тексти покликані атласу доповнити розповідь вчителя та підручник, роблять навчання цікавим та доступним. Враховано всі зміни, що відбуваються кожного року в нових освітніх програмах з географії закладів загальної середньої освіти України, а також виклики часу, що диктує сучасне життя. В останньому виданні зміст атласу зазнав змін. Нове відображення отримала тема «Топографічна карта». Новинкою атласу також є дві карти, які стосуються актуальної демографічної ситуації України – «Біженці з України» та «Україна. Внутрішньо переміщені особи». Атлас схвалений МОН України до використання у загальноосвітніх навчальних закладах. |
96 | Портативний комп’ютер вчителя (ноутбук) | Процесор:
Intel Pentium 8505, або еквівалент із частотою не менше (3.3–4.4 ГГц) Кількість ядер не менше 5 Кількість потоків не менше 6 Об’єм кеша не менше 8192 Дисплей: Діагональ не менше 15.6″ Роздільність здатність не менше 1920×1080 Тип матриці не гірше IPS Частота оновлення не менше 60 Покриття Матове Оперативна пам’ять: Технологія не гірше DDR4 Частота не менше 2133 MHz, Об’єм пам’яті не менше ніж 8 GB. Накопичувачі: SSD, ємність не менше 128 ГБ Додатково функція PCIe NVMe Графічний адаптер: Інтегрований або дискретний. Апаратна підтримка DirectX – не нижче версії 11.X (де X – цифра від 0 до 9); апаратна підтримка OpenGL – не нижче версії 4.X (де X – цифра від 0 до 9) Веб-камера: Інтегрована у корпус; з підтримкою технології HDR, роздільна здатність відео – не нижче HD (1280 х 720) Батарея: Ємністю не менше ніж 50 Wh, строк роботи від акумулятора до 11 годин Звуковий адаптер: Інтегрований. Інтегровані мікрофон та динаміки Мережевий інтерфейс бездротової мережі: Інтегрований; з підтримкою стандартів IEEE – не гірше 802.11 ax, наявність технології 2×2 MIMO Мережевий адаптер Ethernet: інтегрований; з підтримкою стандартів 100 BASE-TX та 1000 BASE-T. Зовнішні інтерфейси: Не менше ніж 3 порти USB Type A версії не нижче 3.2; Не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI; Наявність кардрідера Наявність Bluetooth версії не нижче 5.0 Обов’язкова апаратна підтримка технології ТРМ, версії не нижче 2.0 Клавіатура: Повнорозмірна, інтегрована у корпус, латинсько-кирилична, з підсвіткою, нанесеними літерами латинського (US International) та українського алфавітів. Наявність захисту від проливу рідини. Наявність захисту від проливу рідини. Тачпад вбудований Основне преінстальоване програмне забезпечення: Попередньо встановлена ліцензійна операційна система з безкоштовними оновленнями Microsoft Windows 11 Professional Ukrainian, з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом. Пристрій повинен відповідати стандартам MIL-STD-810G(Учасник повинен надати в електронному вигляді звіт випробувань) Термін гарантії не менше 12 місяців від виробника. Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи для даного типу обладнання: – Копію сертифікату виробника на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) – Копію сертифікату виробника на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) – Копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи – Копію сертифікату відповідності стандарту ДСТУ ЕN 50385201, ДСТУ ЕN 62368-1.2017, ДСТУ ESTI ЕN 300 3282017, ДСТУ ЕSTI. EN 301 489-17:2008,, ДСТУ ESTI ЕN 301 893.2017, ДСТУ ESTI ЕN 302 502:2016. та Сертифікату експертизи типу ДСТУ ЕN 50385201, ДСТУ ЕN 62368-1.2017, ДСТУ ESTI ЕN 300 3282017, ДСТУ ЕSTI.EN 301 489-17:2008,, ДСТУ ESTI ЕN 301 893.2017, ДСТУ ESTI ЕN 302 502:2016. – Копію декларації про відповідності технічного регламенту радіообладнання та низьковольтного електричного обладнання та з електромагнітної сумісності обладнання – Лист від виробника обладнання (або його офіційним представництвом на території України) щодо оригінальності програмного забезпечення Microsoft Windows 10 – Якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційним представництвом на території України) із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника |
97 | Колекція “Породи деревини”
|
Навчальний посібник використовується в якості демонстраційного і роздаткового матеріалу на уроках.
Технічні характеристики: У колекції представлені зразки деревини України розміщених на підкладці в коробці для зберігання. Зразки пронумеровані та мають назву, опис відповідає номеру на ламінованих вкладках. Розмір коробки (ламінований картон) 26*28*6 см.
|
98 | Мікроскоп учнівський | Технічні характеристики:
Класифікація: біологічний Призначення: навчальний Збільшення: 40x-800x Об’єктиви: 4x, 10x, 40x Окуляри: WF10x, WF20x Оптична довжина тубуса: 160 мм Тип мікроскопії: світлого поля Фокусування: двостороннє, грубе Предметний столик: 90 x 90 мм, із затискачами-кліпсами Дискова діафрагма на 6 отворів Підсвічування: верхнє, нижнє Тип освітлення: LED лампи з плавним регулюванням яскравості Живлення: від 3х батарей типорозміру АА або від мережі 220В Конструктивні особливості: Насадка: монокулярна (нахил – 45 º) Посадковий діаметр окулярів: 23.2 мм Револьверна головка: на 3 об’єктиви, орієнтована назовні Корпус: інженерний пластик Комплектація: Мікроскоп Об’єктиви – 3 шт. Окуляри – 2 шт. Блок живлення від мережі 220В Пилозахисний чохол Розмір упаковки: 324 x 227 x 145 мм Вага упаковки: 1090 г Розмір мікроскопа: 276 x 150 x 105 мм Вага мікроскопа: 603 г |
99 | Україна. Сільське господарство, м-б 1:1 000 000 ( на картоні, на планках) | Україна. Сільське господарство, м-б 1:1 000 000 ( на картоні, на планках) |
100 | Україна. Фізико-географічне районування м-б 1:1 000 000. Навчальна карта на планках | Україна. Фізико-географічне районування м-б 1:1 000 000. Навчальна карта на планках |
101 | Колекція “Руди металів та їх виробництво” | Навчальний посібник використовується в якості демонстраційного і роздаткового матеріалу .Колекція містить зразки основних видів руди металів та іх виробництва. Пакування : коробка з ламінованого картону не менше 26*28*6 см |
102 | Колекція “Палеонтологічна (викопні рештки Докембрійського періоду)” | Використовується в кабінетах біології та географії загальноосвітнього навчального закладу в якості демонстраційного матеріалу під час вивчення теми “Історія розвитку життя на Землі”.
Склад: Кількість зразків: 12шт натуральних зразків викопних решток. Кожен зразок розміщено на підставку яка міститься в окремій секції у вкладці пакувальної коробки. Зразки пронумеровано та мають опис українською. Пакувальна коробка – цупкий картон. |
Товар повинен бути новим, без зовнішніх пошкоджень, мати оригінальну упаковку з необхідними маркуваннями заводу – виробника, дату виготовлення, гарантійний термін, номера партії товару відповідно до вимог маркування; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та методичним забезпеченням.
Гарантійний термін експлуатації товару: не менше 12 місяців. Протягом всього гарантійного терміну, на вимогу Замовника, Постачальник зобов’язаний здійснити заміну неякісного товару
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до рішення №13 «Про внесення змін до бюджету Хмельницької міської територіальної громади на 2024 рік» Хмельницької міської ради від 13.03.2024 року.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 400 000,00 грн. та визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуги (тобто інформація про тарифи, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо), комерційних пропозицій Постачальників.
Якщо у Вас виникли запитання, скаги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!
* — обов’язкові поля