НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ. ВИКЛИКИ. ПЕРСПЕКТИВИ

27.04.2022 14:51
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ. ВИКЛИКИ. ПЕРСПЕКТИВИ
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ. ВИКЛИКИ. ПЕРСПЕКТИВИ
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ. ВИКЛИКИ. ПЕРСПЕКТИВИ
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ. ВИКЛИКИ. ПЕРСПЕКТИВИ
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ. ВИКЛИКИ. ПЕРСПЕКТИВИ
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ. ВИКЛИКИ. ПЕРСПЕКТИВИ
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ. ВИКЛИКИ. ПЕРСПЕКТИВИ
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ. ВИКЛИКИ. ПЕРСПЕКТИВИ
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ. ВИКЛИКИ. ПЕРСПЕКТИВИ
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ. ВИКЛИКИ. ПЕРСПЕКТИВИ
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ. ВИКЛИКИ. ПЕРСПЕКТИВИ
Поділитися новиною

Днями в Хмельницькому відбувся семінар-тренінг на тему: «НУШ: ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ. ВИКЛИКИ. ПЕРСПЕКТИВИ».

Організували й провели захід Департамент освіти та науки міської ради спільно з Центром професійного розвитку педагогічних працівників.

Учасники семінару — заступники директорів закладів освіти мали можливість ознайомитися з досвідом роботи колективу гімназії № 2 м. Хмельницького у проєкті всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти».

Категорія учасників не випадкова, адже саме заступник директора є ключовою фігурою у формуванні ефективного освітнього простору, в якому кожен учасник (батьки, учителі, учні) знайде своє місце.

Нові суспільні реалії вносять зміни й у шкільне життя, змушують педагогів запроваджувати новації, перезавантажуватися, долати певні стереотипи, інерцію.

Вибір модельних програм, складання навчальних програм, академічна свобода вчителя, компетентнісний та діяльнісний підходи до навчання учнів, стратегії та інструменти формувального оцінювання — це ті концептуальні питання, на яких була зосереджена увага учасників семінару.

Актуальний висновок, який має зробити кожен освітянин, полягає у необхідності розбудови Нової української школи, у стінах якої дитина не отримує знання в готовому вигляді, а здобуває їх самостійно. Для пізнання нового потрібно зацікавити не лише предметом, а й процесом здобування знань. А помилки – це точка росту, можливість навчатися, а не джерело оцінювання або доказ здібностей.

Крок за кроком модернізується українська освіта…

 

#СередняосвітаДОНХМР

Більше новин ось тут: https://osvita.khm.gov.ua/?cat=1

    Електронне звернення

    Якщо у Вас виникли запитання, скарги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!

    * — обов’язкові поля

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    Дозволені файли у форматі jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, які не перевищують розмір 2 Мб.

    Надсилаючи форму, Ви даєте згоду на обробку персональних даних

    Корисні посилання
    Хмельницька міська рада
    Хмельницька міська рада
    Департамент освiти i науки Хмельницької обласної державної адмiнiстрацiї
    Департамент освiти i науки Хмельницької обласної державної адмiнiстрацiї
    Інформаційна система управління освітою
    Інформаційна система управління освітою
    Мiнiстерство освiти i науки України
    Мiнiстерство освiти i науки України
    Нова українська школа
    Нова українська школа

    Ми в соц мережах
    Електронне звернення

    Якщо у Вас виникли запитання, скаги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!

    * — обов’язкові поля

    *
    *
    *
    *
    *
    *
    Дозволені файли у форматі *.doc, *.docx, *.exl, *.exls, *.png, *.jpg, які не перевищують розмір 2 Мб.