РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

13.10.2024 15:26
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
РУЙНУЮЧИ БАР’ЄРИ, БУДУЄМО РІВНІ МОЖЛИВОСТІ – ТИЖДЕНЬ ПОІНФОРМОВАНОСТІ ПРО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Поділитися новиною

Будь-який дорослий знає, що кожна сніжинка унікальна. Так само унікальна й кожна дитина. Від 7 до 13 жовтня в закладах освіти громади пройшов Тиждень поінформованості про дітей з особливими потребами, який ще раз підтвердив нам, що ми всі – частина великої мозаїки. Кожна дитина, незалежно від своїх особливостей, має право на щасливе дитинство й повноцінне життя. Ми маємо створити світ, де кожен голос чутний, а кожна людина знаходить своє місце в суспільстві.

В закладах освіти відбулася серія заходів, які сприяли підвищенню професійної мотивації педагогів, формуванню навичок взаємодії з дітьми та батьками. Семінари, тренінги, методичні інтенсиви та обговорення реальних ситуацій стали платформою для обміну досвідом та знаннями. Педагоги моделювали питання інтеграції, соціальної адаптації та організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами.

Обговорення школярами проблемних ситуацій, пошукові ігри, етичні бесіди за картинками — все це допомогло створити атмосферу підтримки та розуміння. А конкурси малюнків і перегляд мультфільмів стали чудовим способом залучити найменших хмельничан до обговорення важливих тем.

Кожен малюнок, кожна дискусія, кожен перегляд фільму – це цеглинка у будівництво суспільства, де немає «їх» і «нас», а є тільки «ми». Руйнуємо бар’єри та стіни: психологічні, фізичні, соціальні – будуємо дороги й мости, аби створити простір, де кожен має право бути почутим і визнаним.

Тиждень поінформованості став ще одним важливим кроком у побудові толерантного суспільства. Суспільства, в якому кожна дитина має рівні права і можливості для реалізації свого потенціалу. Інклюзивність – це не просто модне слово, це наша спільна відповідальність.

Бо хоч ми й усі різні, але ми всі рівні. Це не просто гасло – це наша мета.

 

#СередняосвітаДОНХМР

Більше інформації ось тут: https://osvita.khm.gov.ua/?cat=1

    Електронне звернення

    Якщо у Вас виникли запитання, скарги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!

    * — обов’язкові поля

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    Дозволені файли у форматі jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, які не перевищують розмір 2 Мб.

    Надсилаючи форму, Ви даєте згоду на обробку персональних даних

    Корисні посилання
    Хмельницька міська рада
    Хмельницька міська рада
    Департамент освiти i науки Хмельницької обласної державної адмiнiстрацiї
    Департамент освiти i науки Хмельницької обласної державної адмiнiстрацiї
    Інформаційна система управління освітою
    Інформаційна система управління освітою
    Мiнiстерство освiти i науки України
    Мiнiстерство освiти i науки України
    Нова українська школа
    Нова українська школа

    Ми в соц мережах
    Електронне звернення news

    Якщо у Вас виникли запитання, скаги чи пропозиції, Ви можете заповнити форму нижче та отримати відповідь у зручному форматі!

    * — обов’язкові поля

    *
    *
    *
    *
    *
    *
    Дозволені файли у форматі *.doc, *.docx, *.exl, *.exls, *.png, *.jpg, які не перевищують розмір 2 Мб.